CLARINS Skin Detox Fluid


Witajcie,

Jakiś czas temu Wam wspominałam że mam w planach zakup nowego kremu BB gdyż dotychczas używałam kremu BB od Garnier ale co za dużo to nie zdrowo i czas na zmiany. Tym bardziej że Garnier używam już od dobrych 7 lat. Kawał czasu prawda? Tak więc poszperałam trochę w sieci i zdecydowałam że kupię krem BB od Biotherm po czym wybrałam się na zakupy.
W drogerii coś mnie podkusiło by podejść do stanowiska CLARINS. Bardzo miła Pani zaproponowała mi właśnie BB Skin DETOX FLUID od CLARINS. 
Ja na niczym innym się nie skupiłam jak na wybraniu odpowiedniego odcienia. Tak więc wybrałam 01 light i udałam się zadowolona do domu. W domu dopiero doczytałam że to fluid. Brawo ja :)

Na szczęście był to udany zakup i jestem bardzo zadowolona z nowego dobytku. Wręcz jaram się nim nieziemsko. Dlaczego?
Otóż fluid ten bardzo ładnie komponuje się z skórą naszej twarzy. Odpowiednio dobrany kolor sprawia że nie widać kosmetyku a twarz nam promienieje blaskiem i świeżością. Ładnie wyrównuje koloryt, dodaje blasku, skóra wygląda na zdrową, zadbaną i po prostu piękną. Bardzo ładnie pachnie i wygodnie się go rozprowadza. Dokładnie tak łatwo jak krem dlatego nakładam go palcami. Nie rozmazuje się i nie pozostawia smug.

 Na stronie producenta pisze że jest to fluid/podkład jednak ja uważam że to taki mocniejszy krem BB. Na pewno nie jest to kosmetyk na wielkie wyjścia, który Wam wszystko zaszpachluje...
To idealny kosmetyk do codziennego look'u, do pracy, na uczelnię czy spotkanie ze znajomymi ;)
Bardzo lubię go nakładać i bardzo lubię go mieć na twarzy. Twarz bije świeżością i naturalnością! A dodatkowo nawilża skórę twarzy.
Kupiłam go w cenie 145 zł za 45 ml produktu. Cena nieco wysoka ale kosmetyk jest wydajny więc spokojnie na jakiś czas Wam wystarczy. Jeśli chodzi o trwałość na twarzy to z moich obserwacji wynika że takie dobre 6 godzin daje radę. Później muszę nieco przypudrować "nosek". Nada się dla cery normalnej, mieszanej, suchej ale raczej nie dla cery tłustej.
Do dyspozycji macie cztery odcienie tj. 00 fair, 01 light, 02 medium, dark. Warto też dodać że kosmetyk ten ma filtr SPF 25 a w swoim składzie zawiera aloes. 

Ja z mojej strony mogę napisać że bardzo go Wam polecam a Wy już zadecydujcie czy się skusicie. Jeśli tak to koniecznie dajcie mi znać jak się u Was sprawdził :)

Cudownego weekendu.
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania