Organic lip balm


Cześć kochani,

Znów do Was wracam. Miałam trochę spraw na głowie więc musiałam załatwić to i tamto :)
Ale już jestem i zabieram się do pisania.
W okresie jesienno zimowym lub wiosną każdy z nas stara się dbać o spierzchnięte i popękane usta które są narażone na czynniki zewnętrzne typu mróz czy wiatr. Ja również mam podatne usta na te czynniki i staram się pielęgnować usta jak tylko mogę.

Niestety ale u mnie w kraju jest bardzo często chłodny wiatr a co za tym idzie o usta muszę dbać cały czas. Ostatnio natknęłam się na bardzo fajne i ciekawe balsamy do ust od marki NAKED LIPS tutaj macie link do stronki producenta. Marka ta oferuje balsamy do ust oraz peelingi. Wszystkie produkty są organiczne i mają przepiękne, owocowe zapachy. Dla każdego znajdzie się coś innego :) Kosmetyki mają różne składy. Jedne z masłem shea inne z aloe vera. Każdy dobierze produkt do swoich potrzeb. Ja mam dwa te balsamy w sztyfcie. Jeden to After Sun Citrus & Aloe Vera oraz Superfruits Bluberry, Acai, Goji, Baobab and Pomegranate. Więc jak widać składy ciekawe i bardzo zróżnicowane :)

Balsamy te są bardzo wydajne i oprócz tego że pięknie pachną i mają fajny skład to jeszcze bardzo dokładnie nawilżają nasze usta, pielęgnują i przynoszą nam ulgę i to natychmiast. Jestem zadowolona z nich i ciesze się że mogłam je wypróbować. Kupicie je tutaj. Z tego co się orientuję w Polsce nie są dostępne ale mogę się mylić. Jeśli są dostępne to dajcie mi znać.
Tyle jeśli chodzi o owocowo-organiczne nawilżacze do ust. Wpis nie jest długi ale zależało mi żebyście zobaczyły i sprawdziły sobie tą markę bo wiem że jest dużo osób lubujących się w kosmetykach naturalnych bądź ekologicznych. Jeśli tylko będziecie mieć okazję je kupić to zachęcam :)
Trzymajcie się cieplutko i zapraszam na Instagram KOSMETYKIWMOIMSWIECIE

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania