Zmobilizuj się dziewczyno!


Cześć kochani,

Tu kontrola ! Jak Wam idzie dbanie o stopy? Pisałam Wam o moim sposobie na piękne i zadbane stopy. Post znajdziecie tutaj KLIK. Mam ogromną nadzieję że zabrałyście się do pracy a latem będziecie się mogły pochwalić pięknymi stopami. Cały czas trzymam za Was kciuki.

Dla niektórych dzisiejszy post może wydawać się oczywisty bądź dziwny a dla innych może być pomocny w wzięciu się w garść. Zapewne dla części z Was dbanie o siebie to naturalny odruch do którego Was nie trzeba w żaden sposób namawiać. Jednak są osoby dla których pielęgnacja to udręka, nie chce im się lub są znudzone. Grono osób zwyczajnie ma problem z tak prostą czynnością jak balsamowanie ciała. Niby nic a jednak.

Osoby młode nie widzą problemu. Też mi wielkie halo gdy się nie będę balsamować.
Otóż moja droga kobietko gdy jesteś młoda masz piękne i jędrne ciało ale nic nie trwa wiecznie... Niestety! Wszystko ma swój czas i jędrność naszego ciała również. Tak niewiele trzeba by zadbać o swoje ciało. Uwierz :)
Przede wszystkim powtarzaj jak mantrę że gdy teraz nie zadbasz wyjdzie to w przyszłości oraz jeśli sama o siebie nie zadbasz to nikt tego nie zrobi za Ciebie. 
Dla lenistwa nie ma usprawiedliwienia. Pielęgnacja ma być dla Ciebie czymś oczywistym, świadomym i naturalnym. To ma być odruch jak w przypadku umycia rąk po skorzystaniu z toalety.


Nie każdy lubi każdy rodzaj kosmetyku. Wiadomo. Dlatego warto dobrać kosmetyk do nawilżania ciała odpowiedni do swoich potrzeb. Ujędrniający, nawilżający, do skóry normalnej czy też bardzo suchej. W dzisiejszych czasach półki aż się uginają od ilości kosmetyków do ciała.
Ważne abyś wybrała taki kosmetyk który będzie odpowiednie dla Twoich potrzeb ale też taki którego będziesz używać z przyjemnością. Taki który na samą myśl że wieczorem go użyjesz sprawi że nie będziesz się mogła doczekać wieczoru. To ważne by pielęgnacja sprawiała nam przyjemność a nie była dla nas męczącym obowiązkiem. 
Ja osobiście lubię różne produkty do nawilżania ciała. Czy to oleje czy balsamy lub masła. Dobieram odpowiedni zapach i do dzieła. Codziennie po kąpieli czy prysznicu poświęć swojemu ciałku odrobinę czasu. Dosłownie 5 minut wystarczy byś szybciutko rozprowadziła po skórze odpowiedni kosmetyk do pielęgnacji ciała. To nic trudnego a zaowocuje, zobaczysz! Praca popłaca, czyż nie? :)

Był czas że ja również pomijałam ten krok w swojej pielęgnacji. Dużo obowiązków a mało czasu. Szybki prysznic i do spania. W miarę szybko się zorientowałam że moja skóra woła o nawilżenie. Była sucha i bez życia. Zaczęłam stosować nawilżający balsam i szybko zobaczyłam efekty. Wtedy obiecałam sobie że nic nie przysłoni mi pielęgnacji mojego ciała. Jak wyglądasz zewnętrznie odbija się na Twoim wnętrzu. Nie pozwól by cokolwiek odwiodło Cię od kilku chwil dla siebie.
Zadbana kobieta to piękna kobieta. 
Niedługo nadchodzą bardzo ciepłe dni gdzie będziesz chciała odsłonić swoje ciało. Odsłoń je i chwal się piękną i zadbaną skórą. Niech wszyscy Ci zazdroszczą! :)



Powodzenia! :)

Jeśli trafił do Ciebie ten post to proszę oznacz mnie na swoim Instagramie wraz ze zdjęciem swojego ulubionego kosmetyku do pielęgnacji ciała. Nie zapomnij o #kosmetykiwmoimswiecie #dbamosiebie
Im więcej nas będzie tym większa mobilizacja dla innych dziewczyn.

Na zdjęciu widzicie :
- Masło do ciała TBS o zapachu Passion Fruit, cena 65 zł za 200ml produktu,
- Sorbet do ciała TBS o zapachu pomarańczy cena 49 zł za 200 ml produktu,
- Balsam nawilżający Evree cena 24 zł za 400 ml produktu,
- Olejek do ciała Garnier 19 zł za 150 ml produktu,
- Balsam do ciała w kostce Orientana cena 30 zł za 6 gram produktu.

Cudownego weekendu Wam życzę!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania