Dbasz o stopy?


Witajcie kochani,

Zadam Wam pytanie takie jakie jest w tytule postu a mianowicie dbasz o stopy? Jak często je peelingujesz lub kremujesz? A może chociaż od czasu do czasu robisz im kąpiel w misce z solą do stóp? Odpowiedź brzmi negatywnie? Znaczy że niespecjalnie dbasz o stopy? To niedobrze !
Dokładnie za 99 dni zaczyna się kalendarzowe lato a Tobie będzie wstyd by stopy odkryć w eleganckich czy sportowych sandałkach. Liczę że weźmiesz się w garść i zaczniesz dbać o stopy! :)
Poniżej znajdziesz kilka kroków by mieć piękne i zadbane stopy! Bierz się do roboty bo zacznę Ci się śnić po nocach! :)

Jak wygląda moja pielęgnacja i jak może wyglądać Twoja. Prosta sprawa a efekt zadowalający.



# Krok 1

Po pierwsze musimy pamiętać by stopy codziennie (ważne) dobrze zetrzeć tarką bądź pumeksem pod prysznicem czy w czasie kąpieli. Zabieg trwa dosłownie kilka sekund. W drogeriach znajdziesz całą masę tarek do stóp. Z rączką czy bez, zwykłe bądź kolorowe. Ja najbardziej lubię zwykły pumeks z Rossmana marki Fusswohl w cenie 5,99zł. Bardzo dobrze zdziera moje pięty i pozostawia je gładkie i nie podrażnia w żadnym stopniu skóry na stopach.


# Krok 2 

Po drugie warto raz w tygodniu nalać sobie do miski ciepłą wodę a do niej wsypać sól do kąpieli stóp czy perełki do stóp. Produkt ten ma za zadanie również złuszczyć nam zrogowaciały naskórek, zmiękczyć skórę, nawilżyć skórę oraz ją zrewitalizować. Tak jak w przypadku pumeksów tak i soli w sklepach jest ogromny wybór. Dobierasz do swoich potrzeb. Taki produkt dodatkowo może pomóc Ci w przypadku nadmiernemu poceniu się stóp. Ja od jakiegoś czasu wybieram perełki do kąpieli stóp No36 za 6,99 zł i kupuje je w Rossmanie. W czasie takiej kąpieli gdy stopy porządnie się wymoczą możesz je również zetrzeć pumeksem. Efekt będzie świetny!


Gdy już tak świetnie idzie Ci codzienne ścieranie zrogowaciałej skóry stóp to brawo dla Ciebie! Wdrożyłaś/eś w swoje życie systematyczne pozbywanie się brzydkiej i twardej skóry na Twoich piętach i stopach! Brawo Ty!
Jednak nie spoczywaj na lałrach! To dopiero połowa sukcesu by osiągnąć cel!!


# Krok 3

Po trzecie i równie ważne! Nawilżanie ! Tak tak tak! Czy Ci się to podoba czy nie stopy nawilżać trzeba. Do tego zabiegu przychodzi do Ciebie cała masa produktów które kupisz wszędzie. Supermarket, drogiera, internet czy spożywczak! Wszędzie kupisz krem do stóp. Ja kremy do stóp często zmieniam. Gdy jeden mi się kończy to kupuję następny tak by mi się nie znudziło. Kremy są przeróżne czy to nawilżające, złuszczające lub przeciw poceniu się stóp. Naprawdę jest w czym wybierać. Kremy, sera! Nie wykręcisz się ;)
Ja obecnie używam Scholl Hard Skin Softening Cram ok 19 zł oraz SheFoot 19.99 zł. Oba produkty kupiłam w Rossmanie. Dla mega leniwców znalazłam ciekawy produkt którego jeszcze nie miałam ale kupie jak będę w Polsce. Jest to Evree spray do stóp ekspresowo nawilżający. To taka alternatywa dla kremów. Produkt dostępny w Rossman za 12,99 zł ale teraz jest na niego promocja i kupisz go za 9,99 zł!




Trzy kroki za nami! Da się? Pewnie że się da!! :) Świetnie Ci idzie!! A teraz coś dla zaawansowanych!

# Krok 4

Kolejny krok już nie taki obowiązkowy ale fajnie jeśli dojdziesz do tego punktu w swojej pielęgnacji stóp. MASKI - bardzo fajny wynalazek który dodatkowo pomoże naszym stopom. Nawilży je, odświeży i złuszczy. Zależy jaką maskę wybierzesz. Ja najbardziej lubię maski nawilżające lub regenerujące. Moje stopy po nich są mega gładkie i przyjemne w dotyku. Lubię to uczucie. Możemy kupić maski które nakładamy na stopy i czekamy aż same się wchłoną lub możemy kupić maski-skarpety które nakładamy na stopy jak skarpetki i tak sobie czekamy np. oglądając telewizję :) Taką maskę na zadbane stopy spokojnie możesz robić raz w tygodniu lub nawet raz na dwa tygodnie. Pod warunkiem że stosujesz regularnie kremy nawilżające i ścierasz zrogowaciały naskórek pumeksem.
Ja aktualnie mam maski do stóp od SheFoot w cenie 19,99 zł i kupicie je w Rossmanie.


Brawo!! Osiągnęłaś/eś wszystkie 4 kroki pielęgnacji stóp. Co za tym idzie, masz piękne i zadbane stopy które rewelacyjnie się prezentują w sandałkach, klapkach! Brawo Ty!! :) Możesz być z siebie dumna/y - bo ja z Ciebie jestem bardzo.
Tak też wyglądają moje 4 podstawowe kroki w pielęgnacji stóp.
Pamiętaj że stopy noszą Cię przez całe Twoje życie. Są narażone na obtarcia, niewygodne buty, odciski i inne uszkodzenia. Zadbaj o nie. Jeśli nie Ty to kto? Uwierz że to zaowocuje! Jestem z Tobą :)


Jeśli stopy są zadbane to i pedicure na nich prezentuje się lepiej! Śmiało sięgaj po ulubiony lakier i zrób sobie piękny pedicure. Odpowiedni kształt paznokcia i do roboty! Mi piłowanie i wygładzenie paznokci u stóp ułatwia Scholl elektroniczny system do pielęgnacji paznokci. Jestem z niego zadowolona. Służy mi od grudnia. Teraz jest w promocji i kupisz go w Rossmanie za 89,99 zł a w regularnej kosztuje 169 zł. Polecam.




Jakie są Wasze sposoby na dbanie o stopy?
Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania