ORGANIQUE


Witajcie kochani,

Ja dziś od rana w cudownym humorze :) Sypło u nas w końcu śniegiem i mamy biały, świeży puch! :) Bardzo przyjemny widok :) Zrobiło się jaśniej i milej. Przedtem było smutno i ponuro a w dodatku padał deszcz.
Właśnie zrobiłam sobie kawkę i wpadam do Was z nowym balsamem do ciała. Mam go od jakiegoś czasu ale dopiero zaczęłam używać. Czekał na swoją kolej gdyż trzymam się swojego postanowienia i otwieram nowy kosmetyk dopiero wtedy gdy stary skończę. Póki co świetnie mi idzie.

Balsam do ciała z masłem shea od ORGANIQUE zaczęłam używać dwa tygodnie temu. Używam go dzień w dzień. Kosmetyk ten jest w ładnym, schludnym opakowaniu na zakręcanie. W swoim składzie zawiera olej z pestek winogron, masło Shea, olej awokado i sojowy, wosk pszczeli. Skład bardzo ciekawy - na duży plus. Oczywiście balsam ten jest naturalny. Ma bardzo intensywny, przyjemny zapach truskawki i guavy. Zapach jest dość słodki więc nie każdemu przypadnie do gustu. Ja mam problem z zapachami ale ten jest dla mnie jeszcze znośny. Zapach ten długo utrzymuje się na ciele więc to kolejny, duży plus.
Nakładam go codziennie po prysznicu. Konsystencja jest dość ciekawa bo twarda i zbita. Nabieramy odrobinę na dłoń, masujemy w dłoniach i nakładamy na daną partię ciała. Pierwszy raz spotkałam się z taką konsystencją balsamu.

Balsam ten ogromnie mnie zaskoczył. Dlaczego? Otóż używałam już sporo kosmetyków z masłem Shea ale żaden mnie tak dobrze nie nawilżał jak ten i żaden nie sprawiał że moja skóra była aż tak gładka jak po tym balsamie. Wyobraźcie sobie że codziennie rano gdy zdejmuję piżamę a ubieram się do pracy moje ciało jest nadal dobrze nawilżone, balsam czuć a skóra jest mega delikatna i przyjemna w dotyku. Jestem pozytywnie zaskoczona. Gdy skończy mi się ten balsam na pewno kupię nowy.
Producent w opisie zaznacza że balsam jest do skóry suchej, szorstkiej i podrażnionej. Z tym że do suchej oczywiście się zgadzam ale do podrażnionej nie. Balsam jest zbyt zbity i szorstki żeby go nakładać bezpośrednio na podrażnioną skórę np. po opalaniu.
Balsam kupicie przez internet na stronie producenta lub w punktach sprzedaży ( na stronie jest napisane gdzie taki punkt znajdziecie). Koszt mojego balsamu 100 ml to 34,90 zł. Cena nie jest powalająca ale efekt balsamu tak. Zdecydowanie Wam polecam. Jest to już któryś z kolei kosmetyk od marki ORGANIQUE i jeszcze nigdy się nie zawiodłam tak więc super !! :)

Znacie ten balsam? Co o nim sądzicie? Zapraszam do komentowania i życzę Wam cudownego dnia :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania