Olejek miceralny do demakijażu Vichy


Cześć Wam,

Ostatnimi czasy bardzo modne stały się oleje do zmywania makijażu. Nie ukrywam że byłam sceptycznie nastawiona gdyż uważałam że moje dotychczasowe oczyszczanie jest skuteczne i po co mam kombinować. Pewnego dnia otrzymałam od RESIBO olejek do demakijażu twarzy więc czy mi się to podobało czy nie byłam zmuszona do przetestowania takiego sposobu zmywania makijażu. Cóż mogę napisać? Bardzo mi się taka pielęgnacja spodobała a mało tego moja skóra pokochała takie oczyszczanie twarzy. Pisałam Wam recenzję olejku do demakijażu marki RESIBO tutaj. Olejek był bardzo wydajny ale przyszedł dzień kiedy mi się skończył a ja sięgnęłam z ciekawości po upiększający olejek miceralny do demakijażu VICHY.

I co Wam mogę o nim napisać? Same ochy i achy :) Po pierwsze świetnie sobie radzi nawet z bardzo mocnym makijażem! Po drugie przepięknie pachnie! Po trzecie używanie go to sama przyjemność. Sama czynność jest banalnie prosta gdyż na dłoń aplikujemy dwie pompki olejku, nakładamy na twarz masując ją a następnie dodajemy odrobinę wody aby olejek uzyskał konsystencję mleczka, masujemy twarz po czym zmywamy letnią wodą. Nasza twarz jest dokładnie oczyszczona oraz odświeżona i możemy dalej kontynuować nasze rytuały pielęgnacyjne :) Jestem z tego olejku naprawdę bardzo zadowolona. Stosuję go już ponad tydzień a jego jakby nie ubywa, duży plus bo olejek jest bardzo wydajny. W jego skład wchodzi woda termalna od Vivhy, którą mam, często do niej wracam i bardzo ją lubię oraz olej z kamelii który ma właściwości odżywcze. Ja swój olejek kupiłam w aptece i zapłaciłam równo 60 zł. Trochę przepłaciłam gdyż w niektórych aptekach internetowych dostaniecie ten olejek za 45 zł - więc warto się rozejrzeć. Jakby nie było to różnica 15 zł ...
Kochane, podsumowując - olejek godny polecenia :) Ja jestem zadowolona i będę do niego wracała. Olejek zawiera w swoim składzie parafinę więc osoby które mają problem z tym składnikiem mogą nie być zadowolone. Więc żeby nie było że nie ostrzegałam ;) W każdym razie ja po parafinie nie mam żadnych problemów.

Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia!
A.

Ps. Znacie może ten produkt? Jestem ciekawa Waszego zdania :)
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania