Maska MIQURA

Witajcie kochani,

Od dłuższego czasu w sieci, na blogach i Instagramie aż huczy od kosmetyków azjatyckich. Wstyd się przyznać ale jeszcze nic nie miałam z tego rodzaju kosmetyków. Zwyczajnie nie mam potrzeby. Może kiedyś? Kto wie ;)
Ostatnio jednak otrzymałam bardzo ciekawą maskę do twarzy. Produkt jest dla mnie nowością bo raz że nigdy go nie miałam a dwa nigdy nie miałam maski do twarzy o takiej konsystencji i sposobie zdejmowania. Otóż ... maska do twarzy MIQURA GOLDEN MODELING MASK jest bardzo ciekawym specyfikiem.


Maseczkę dostajemy w dwóch opakowaniach. W jednym znajduje się suchy proszek a w drugim coś co przypomina trochę żel a trochę wodę. Oba woreczki wsypujemy/wlewamy do miseczki i mieszamy. Następnie otrzymujemy papkę, która jest dość ciągnąca się i nakładamy na twarz. Przyda nam się pędzelek gdyż palcem będzie niewygodnie... Sam sposób nakładania przy pomocy pędzelka jest przyjemny i łatwy. Maska ma delikatny zapach drożdży.


Taką papkę mamy na twarzy 15-30 minut po czym przechodzimy do zrywania. Tak - do zrywania. Na twarzy mamy gumę (tak wygląda maska po zastygnięciu) i trzeba tą gumę zerwać. Sprawa o tyle nie jest prosta bo ja nałożyłam maskę też na brwi i boki twarzy na których mam włosy ....Maska ze skóry zrywa się łatwo i szybko ale miejsca z włosami były bardzo bolesne więc stwierdziłam że lepiej to zmyć. Tak też zrobiłam. Jakie były efekty maski? Producent nas zapewnia że maska wygładzi naszą cerę a w składzie ma kolagen i azjatyckie składniki które zapewnią nam blask oraz młodszy wygląd. Jakie są moje odczucia? Maska była dla mnie nowością więc było to coś ciekawego, zmywanie czy raczej zrywanie maski absolutnie mi się nie podobało... a moja skóra rzeczywiście była gładsza. Taka maska to koszt ok 65 zł. Myślę że to stanowczo za dużo na jednorazową przyjemność. Chociaż trochę mnie to zrywanie bolało więc nie wiem czy do końca to była taka przyjemność. W każdym razie taką maskę miałam, przetestowałam a jak będę miała jeszcze raz to podaruje ją komuś ;)

Raczej produkt nie jest dostępny w Polsce ale jeśli ktoś z Was się z nią spotkał to dajcie znać bo jestem ciekawa Waszego zdania na jej temat ;)
Trzymajcie się ciepło i życzę Wam udanego wieczoru oraz udanego tygodnia :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania