Czy w końcu się przekonałam?


Witajcie kochani,

Mam mega ciężki tydzień a dzisiejszy dzień nie zna litości! W końcu siadłam pod kocem i piję gorącą herbatę. Mam chwilę dla siebie więc korzystam z tego i wpadam na blog. Muszę Wam o czymś ciekawym napisać.

Jakiś czas temu właściwie dość spory czas temu wpadła moda i zrobiło się głośno na temat suchych szamponów. Bardzo sceptycznie do tego podeszłam gdyż uważałam i nadal uważam że podstawą są umyte i pachnące włosy. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu w tłustych i potarganych włosach.
Będąc w Polsce na Świętach miałam naprawdę dużo spraw na głowie. Latałam od rana do nocy i cały czas coś załatwiałam albo się z kimś spotykałam. Do tego kawka i wielogodzinne rozmowy z mamą.
Czasu ledwo mi starczało by wziąć prysznic a co dopiero pielęgnować moje włosy.
Przed wyjazdem gdy się pakowałam włożyłam do kosmetyczki suchy szampon. Tak "z głupoty" a może akurat. I uwierzcie mi że to był strzał w dziesiątkę! Ten szampon w Polsce był moim nierozłącznym towarzyszem. Nie spodziewałam się że da mi taki efekt w zaledwie kilka sekund!
Szampon ten zjawił się u mnie przypadkiem, dostałam go i tak leżał. W końcu znalazł swoje zastosowanie i uwierzcie mi lubię go bardzo.

Suchy szampon marki Maria Nila. Sama marka nie wiem czy będzie Wam znana. W każdym razie to szwedzka marka która ma w swoim asortymencie produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów a produkty są wegańskie i nie są testowane na zwierzętach. Opakowania są przyjazne środowisku. 
Kosmetyk jest bardzo wydajny. Wystarczy kilka psiknięć by mieć piękne i "umyte" włosy.
Po aplikacji włosy wyglądają na świeże, zadbane i bardzo dobrze się je układa. Nie są w żaden sposób sklejone czy obciążone. Naprawdę świetny produkt :) Nie wiedziałam że mogę być tak zadowolona z suchego szamponu :D :D Bardzo się lubimy i czasem po niego sięgam.
Przesyłam Wam adres strony producenta żebyście się zaznajomili z ich kosmetykami bo może będziecie mieć okazję sobie coś kupić. Za szampon w opakowaniu 100 ml zapłacimy ok 60 zł. 

A Wy używacie suchych szamponów? Jaki jest Was faworyt? Jestem ciekawa :)

Pozdrawiam Was i życzę dalszego, udanego tygodnia :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania