Clarins


Witajcie kochani,

Dziś przychodzę do Was  z kremem który otrzymałam razem z innymi kosmetykami od mojego narzeczonego na Mikołaja. Był to zestaw kosmetyków CLARINS a w skład wchodziła kosmetyczka, krem na dzień oraz dwie miniatury kremu na noc o którym Wam dziś napiszę oraz żel do mycia twarzy.

Z marką CLARINS mam już styczność od jakiegoś czasu i jeszcze nie trafiłam u nich na bubla. Raczej na średniawki lub kosmetyki genialne czy bardzo dobre. W przypadku kremu na noc który gości dziś na blogu jest to moje odkrycie roku 2016 i zaraz jak mi się skończy to kupuję pełnowymiarowy produkt. Mowa o Multi-Active Nuit przeciwzmarszczkowy krem na noc dla skóry mieszanej lub normalnej. Krem ten jest przeznaczony dla kobiet po 30stym roku życia gdy pojawiają się nam pierwsze oznaki starości. W swoim składzie zawiera wyciąg roślinny z dzikiego ostu oraz ekstrakt z maku organicznego. Oba te składniki mają za zadanie zrewitalizować, nawilżyć i wygładzić naszą skórę twarzy oraz sprawić że wygląda na wypoczętą, zadbaną i wygładzoną. 
Nakładam krem na oczyszczoną skórę twarzy codziennie wieczorem. Kosmetyk ten wygodnie się aplikuje. Ma konsystencję po prostu kremu ;). Szybko i dokładnie się wchłania nie pozostawiając żadnej lepkiej powłoki i tu zaznaczę że to dla mnie ogromny plus. Ma delikatny zapach, ciężko mi określić ale jest znośny a właściwie przyjemny... i po chwili się ulatnia. Mimo że mam miniaturę tego produktu a dokładnie 15 ml to krem mam już prawie miesiąc. Krem jest bardzo wydajny.

Pełnowymiarowy produkt jest dość drogi bo za 50 ml płacimy 299 zł (Sephora) ale myślę że warto zainwestować gdyż krem jest wart swojej ceny. Widzę że moja skóra bardzo go polubiła. Jest dokładnie nawilżona, wygładzona i ma ładny, promienny wygląd. Jestem z niego naprawdę zadowolona! I na pewno go kupię ponownie :) Wam również polecam! A może go znacie? I możecie mi o nim coś napisać? Czekam, chętnie poczytam :)

Cudownego popołudnia! :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania