TOP 5 drogeryjnych kremów do rąk

Witam Was,


Dziś poruszę problem suchej skóry dłoni... Jest to chyba mój największy pielęgnacyjny problem.
Gdy tylko przyjdzie koniec jesieni a początek zimy to jak za pomocą czarodziejskiej różdżki moje ręce stają się suche, szorstkie i w niektórych miejscach skóra pęka. Wyobrażacie sobie to?! :(
Jest to straszny problem nie dość że nie czuje się z tym komfortowo bo skóra na dłoniach jest ściągnięta, przesuszona i pęka to jeszcze wizualnie wygląda to okropnie.
A czemu się tak dzieje? Mam manie mycia rąk ... Nie dość że ręce często myje to jeszcze je myje jak wychodzę z domu, pracy. Wtedy wychodzę na zimne, wietrzne powietrze i bach ... problem się pojawia. Nie zawsze mam rękawiczki lub nie zawsze zdążę je założyć. Czasem zapomnę rękawiczek lub mam w innej kurtce. Nie potrafię tego upilnować. Z racji takiego problemu krem do rąk schodzi u mnie litrami. Używałam kremów drogich, tanich, znanych i tych mniej... I teraz wiem że nie liczy się marka czy cena a skład. A chodzi o konkretny skład dla moich przesuszonych dłoni. Tak więc dziś polecę Wam 5 drogeryjnych kremów które mogę polecić z czystym sumieniem. Kremy te się u mnie sprawdziły i wracam do nich jak bumerang.
Kolejność umieszczonych kremów nie ma znaczenia gdyż cała piąteczka jest warta polecenia!
Bez większej rozpiski. Wszystkie te kremy genialnie nawilżają moją skórę dłoni, przynoszą ulgę, nawilżenie jest długotrwałe, kremy te łagodzą podrażnienia i jestem z nich zadowolona! Różnią się zapachami, ceną i ewentualnym składem.

LIRENE SOS RATUNEK Regenerująco-odżywcze serum do rąk i paznokci



NIVEA Soft, krem intensywnie nawilżający



NIVEA HYDRA IQ Balsam do rąk (dość długo się wchłania więc stosowałam go na noc a rano dłonie był bardzo dobrze nawilżone)




CZTERY PORY ROKU, Skoncentrowane serum do rąk i paznokci 




CZTERY PORY ROKU, Zimowy krem do rąk skóra szorstka i zniszczona 


Kremy w/w są naprawdę skuteczne i chętnie do nich sięgam. Nie zawiodły mnie i zawsze robię sobie ich zapas :)
Polecam :)

Pozdrawiam,
A. 

Przypominam Wam o INSTAGRAMIE KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania