Gdy wypadają włosy

Witam Was,


Problem z wypadającymi włosami? Coś Ci o tym wiadomo?Nie wiesz co robić? W takim razie pociesze Cię choć odrobinę ...
ZNAM TO! Niestety ale problem z wypadającymi włosami do mnie wraca i główną przyczyną tego problemu jest stres. Staram się używać odpowiednich kosmetyków ale wiecie jak to jest. Nie zawsze mam je pod ręką a z racji mieszkania za granicą jest jeszcze trudniej. Na ratunek zawsze przychodzą mi kosmetyki marki RADICAL o których pisałam Wam tutaj Klik oraz tutaj Klik. Produkty te znam i towarzyszą mi od zawsze. Sięgam po nie gdy problem z wypadaniem włosów wraca.
Jakiś czas temu otrzymałam od Mamy zestaw kosmetyków marki JANTAR w skład którego wchodził szampon do włosów, mgiełka oraz wcierka. Lubię tego typu kosmetyki. W momencie gdy mam problem z włosami to preferuję kosmetyki ziołowe, naturalne a gdy one nie pomagają to sięgam po coś mocniejszego ... Na szczęście kosmetyki w/w działają zawsze! Tak więc może przejdę do konkretów.


Zacznijmy od szamponu - szampon zawiera między innymi wyciąg z bursztynu oraz kompleks witamin A, E. Jest nieco wodnisty ale łatwo się go rozprowadza. Szampon ma dość specyficzny zapach i nie każdemu może przypaść do gustu jednak uważam że liczy się skuteczność kosmetyku a zapach schodzi na drugi plan. Na szczęście po umyciu zapach się neutralizuje i nie czujemy go na włosach. Szampon jest dość wydajny i to jest oczywiście duży plus. Minusem jest jednak to że szampon bardzo słabo się pieni. Dla niektórych to będzie plus jednak ja lubię gdy szampony czy żele pod prysznic bardzo się pienią. Włosy po umyciu są błyszczące i wyglądają na zdrowe. Widzę znaczną poprawę jeśli chodzi o wypadanie. Efekty zwyczajnie widać na szczotce - mniej włosów z niej wyciągam. Włosy po zastosowaniu trochę się plączą więc bez odżywki się nie obejdzie ale na szczęście mamy z tej samej serii mgiełkę, która w swym składzie ma między innymi wyciąg z bursztynu (podobnie jak szampon), proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty oraz d-pantenol. Mgiełka bardzo wygodnie, fajnie się rozprowadza/ rozpyla na włosach. Po zastosowaniu z łatwością rozczesujemy włosy. Taki duet pomoże nam z wypadającymi włosami :) A zapłacimy za szampon 9 zł a za mgiełkę 8 zł. Więc jak widzicie kochani - majątek to, to nie jest a efekty widać gołym okiem. Do takiej kuracji możecie użyć wcierki do włosów tak jak zrobiłam to ja. Wcierka zawiera takie same składniki jak jej poprzednicy. Stosowałam ją dwa razy w tygodniu by wzmocnić osłabione włosy. Dodatkowo wcierka dotlenia nam cebulki. Jeśli tylko zobaczycie że Wasze włosy są osłabione, intensywniej wypadają sięgajcie po kosmetyki marki JANTAR lub też RADICAL bo obie marki sobie chwalę.
Kochani to na tyle jeśli chodzi o moją kurację dotyczącą wypadaniu włosów. W/w kosmetyki to póki co jedyne które używam na powracający problem, a takowy odwiedza mnie plus minus raz/ dwa razy do roku. Jednak radzę sobie dzięki tym kosmetykom i Wam mogę je polecić z czystym sumieniem. 

Zapraszam Was na INSTAGRAM KLIK 

Udanego wieczoru!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania