Maska do włosów ZENZ

Witam Was serdecznie :)

Przychodzę dziś do Was z bardzo ciekawym produktem do włosów. Jakiś czas temu u mnie zagościł i bardzo się cieszę z tego faktu. O włosy lubię dbać, nie jest dla mnie problemem nałożenie maski i czepka by tak spacerować po domu np. 30 minut. Jest mnóstwo dziewczyn które są zabiegane i nie mają czasu na takie zabiegi ale myślę że warto poświęcić raz w tygodniu 30 min by nałożyć dobrą maskę na włosy. Taki zabieg na pewno zaowocuje :)
Staram się zmieniać produkty do włosów i eksperymentować. Tak też kolejnym eksperymentem była maska do włosów marki ZENZ strona oficjalna jest tutaj. Polecam Wam się bliżej przyjrzeć reszcie produktów. A pokrótce mogę napisać że założycielem marki jest duńska fryzjerka Anne-Sophie Skjødt Villumsen. Która po problemach alergicznych postanowiła stworzyć produkty ekologiczne do pielęgnacji włosów. Oczywiście marka się rozwinęła i ma w swoim asortymencie również produkty do makijażu tzw. kosmetyki mineralne. Kosmetyki w/w marki mają świetny i ekologiczny skład. Tak więc świetnie nadają się dla alergików, dzieci czy też kobiet w ciąży
Ja stosuję od miesiąca maskę tejże marki i jestem bardzo zadowolona. Stosuję kosmetyk po umyciu włosów, lekko osuszam włosy ręcznikiem i nakładam na całą długość włosów łącznie z skórą głowy po czym nakładam czepek i tak sobie spaceruję po domu 30-45 minut po czym produkt spłukuje. Włosy po nim genialnie się rozczesują, szczotka po prostu sunie po tych włosach! Super uczucie. Włosy po wyschnięciu są lekkie, delikatne w dotyku i bardzo błyszczące. Nie są obciążone w żaden sposób. 


Maska do włosów ZENZ TREATMENT Pure No. 03 zawiera w swoim składzie tłoczony na zimno olej z awokado i oczyszczony aloes. Nie zawiera żadnych perfum, jest bezzapachowy.
Wzmacnia skórę głowy oraz włosy, które pozostają zdrowe, witalne i błyszczące. Jestem tym produktem zachwycona. Jedyne czego mi w nim brakuje to zapach. Szkoda że nie pachnie jakoś owocowo :) Cóż - ważne że świetnie dba o moje włosy. Kosmetyk możecie kupić w sieci np. na stronie producenta. Jest dość drogi ale warto zainwestować. Kosztuje ok 160 zł za 250 ml produktu z tymże produkt jest bardzo wydajny. Z tego co się orientuje produktów tej marki nie kupicie w PL ale śmiało można szukać w internecie a jeśli komuś bardzo będzie zależało to mogę kupić i wysłać ;)


Pozdrawiam Was i zapraszam na INSTAGRAM tak mnie częściej znajdziecie ;)
A.

2 komentarze:

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania