Jak sobie radzić z wypadaniem włosów?

Hejo hej!!

Każda z nas marzy o pięknych, gęstych i puszystych włosach. Do tego jeszcze błyszczących i zdrowych! Pewnie :) Kto by nie chciał. Czasem jednak nie jest tak jakbyśmy chciały. Nasze włosy nagle zaczynają wypadać a nasz gęsty kok robi się coraz chudszy ... Na szczotce zostaje coraz to więcej włosów a my zaczynamy się zastanawiać co się dzieje! Wypadnie włosów to nie tylko źle dobrane kosmetyki. Pamiętajcie że wypadanie włosów może być spowodowane stresem, problemami hormonalnymi, niektóre leki, menopauzą czy też po porodzie. Nadmierne wypadanie włosów ma również związek ze złą dietą - warto sobie zrobić badania krwi i sprawdzić zawartość żelaza w organizmie. Do tego wszystkiego dochodzą też różne problemy skóry głowy. Dlatego zanim zaczniemy inwestować w mega drogie kosmetyki warto się zastanowić gdzie leży problem. Przyczynę należy leczyć a nie tuszować. Co nam z kosmetyków wartych 200 zł gdy mamy problemy z hormonami i to najpierw je, powinniśmy doprowadzić do ładu i składu. Jeśli już wykluczymy problemy zdrowotne, zaczniemy się zdrowo odżywiać, wtedy, by podratować nasze wypadające włosy możemy sięgnąć po kosmetyki. Kosmetyków na rynku polskim jak i zagranicznym jest cała masa. Więc jest w czym wybierać.
Z własnego doświadczenia mogę Wam polecić kosmetyki które MI bardzo pomogły. Włosy w pewnym okresie mojego życia wypadały garściami. Wszystko spowodowane było ogromnym stresem u mnie. Włosy były coraz rzadsze i zaczynały robić się zakola ... Nic przyjemnego. Szybko zaczęłam interweniować a na pomoc przyszły mi :

Seboradin Ampułki Forte - 14 ampułek kosztuje 38,99 zł a na stronie producenta jest promocja i kosztują teraz 34,99 zł. Ampułki są naprawdę genialnym produktem. Widziałam znaczną poprawę!
Do kuracji ampułkami stosowałam również RADICAL ziołowo-witaminowe serum do włosów. Cena produktu to ok 13 zł. Te dwa produkty pomogły mi w tym czasie bardzo. Do tego powoli ogarniałam mój stres i kontynuowałam kurację. Po ampułkach stosowałam jeszcze to serum z RADICAL ale do tego dołączyłam RADICAL mgiełkę wzmacniającą w cenie 8,50 zł.
Jak widzicie ceny tych produktów nie są wygórowane a działają naprawdę cuda. Jestem bardzo zadowolona i często do nich wracam. Właściwie to serum stosuję bardzo często.
Na dzień dzisiejszy stosuję JANTAR szampon z wyciągiem z bursztynów oraz JANTAR mgiełkę tej samej serii i również sobie chwalę. 

Pamiętajcie też że nasze włosy mogą wypadać przez nieodpowiednie szczotki do włosów. Dlatego warto dobrać taką która będzie spełniała odpowiednie kryteria np. do włosów długich, krótkich. Nie wybierajcie szczotek z ostro zakończonymi "ząbkami".
Do tego wszystkiego dochodzi stylizacja włosów czyli wszystkiego typu lakiery, żele, pianki. Zastanówcie się czy aby musicie używać wszystkich tych produktów. Może warto pomyśleć nad zmianą fryzury by unikać tej chemii? :)
Pamiętajcie też żeby chronić włosy w czasie ich prostowania. Na rynku jest teraz cała masa produktów ochronnych w czasie prostowania. Warto zainwestować w naprawdę dobrą prostownicą z regulacją temperatury. Właściwie przy częstym stosowaniu to must have!
W weekendy gdzie np. nigdzie nie wychodzicie warto zrobić włosom dzień lenia i nie myć ich, przetłuścić. Przetłuszczenie włosów bardzo im pomaga. Ja gdy nigdzie nie wychodzę to dodatkowo swoje natłuszczam olejkami kokosowymi czy też arganowym. Polecam :)

Tak jak pisałam produktów jest wiele ale najpierw zastanówcie się nad stanem Waszego zdrowia, wyeliminujcie przyczyny które ewentualnie powodują wypadanie włosów a następnie sięgnijcie po odpowiednie produkty.

Życzę Wam powodzenia!
A.


Na blogu pisałam kiedyś o mgiełce z RADICAL KLIK oraz o ampułkach KLIK

2 komentarze:

  1. Na szczęście wielkiego problemu z wypadaniem nie mam ale włosy mi się osłabiły po rozjaśnianiu. Mam wcierkę Jantar ale zapominam ją otworzyć i używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie wcieram w skórę głowy ampułki Cece Med :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania