Genialne ampułki do pielęgnacji włosów

Witam Was serdecznie,


Bardzo słonecznie dziś u mnie więc od rana jestem na nogach. Sprzątanie, pranie a teraz czas na kawę, ciacho i bloga. Mam parę zaległości więc siadam i piszę.
Dziś na temat produktu który trafił do mnie przypadkiem a z którego jestem bardzo zadowolona.
W produkty które mają opinię WOW rzadko wierzę... Nie lubię wielkich ochów i achów a później nic z tego nie wynika ... Tak też było z tymi ampułkami. Naczytałam się co obiecuje producent i na tym się skończyło. Ampułki leżały w zapasach i dzielnie czekały na swoją kolej...
Jakiś czas temu po nie sięgnęłam i jestem zadowolona i to bardzo. A o czym dokładnie mowa? A więc :
Easy Care T Dream K Lotion preparat odbudowujący włosy, ampułki 8 ml, Artego.
Artego to włoska marka która powstała w roku 2000. Marka zajmuje się produkcją profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. Przyjrzałam się nieco marce i rzeczywiście ma naprawdę ciekawe produkty z naprawdę fajnym składem. Przejdźmy dalej...
Według opisu producenta ampułkę należy wymieszać z maską tej samej marki, serii - ja jednak wymieszałam z maską którą miałam akurat pod ręką gdyż zwyczajnie nie posiadam ich maski. Efekt jaki daje ampułka jest naprawdę świetny. Po jednym użyciu włosy są bardzo delikatne w dotyku, pięknie się błyszczą i wyglądają na naprawdę zdrowe. Moje włosy są zdrowe, zadbane i błyszczące ale po zastosowaniu tej ampułki były w jeszcze lepszej formie a ich blask był jeszcze piękniejszy. Szczerze Wam powiem że rzadko mnie jakiś produkt mega zadowala - zresztą czytacie mnie to wiecie. Ten produkt mnie bardzo zadowolił i będę po niego sięgać. Otrzymałam 3 ampułki. Cały zestaw ampułek to 12 x 8 ml. Cena takiego zestawu to 120 zł. Niby jest to dużo ale 12 ampułek spokojnie nam starczy na długi czas. Nawet można zastosować taką kurację z maską raz w miesiącu a włosy będą nam naprawdę wdzięczne.


Skład ampułek to : hydrolizowana keratyna która odbudowuje włos od wewnątrz, serycyna która odbudowuje włos od zewnątrz i wygładza go, olejek z jojoby który nabłyszcza włos i chroni go oraz olejek z awokado który tworzy ochronny film na włosie.
Jeśli chodzi o samą aplikację kosmetyku to jest ona bardzo łatwa. Do miseczki wlewam ampułkę, dodaję maskę i mieszam. Całość nałożyłam na wcześniej umyte i lekko osuszone włosy. Rozprowadziłam "papkę" na całej długości, dodatkowo nałożyłam czepek i ręcznik. Odczekałam 10 minut i zmyłam. Później suszenie i wielkie zadowolenie :)

Marka proponuje kilka serii swoich produktów więc polecam się zaznajomić :) Więcej możecie przeczytać TUTAJ.


Serdecznie Was pozdrawiam,
A.

3 komentarze:

  1. Dla mnie, to kompletna nowość :). Tanie nie są, ale gdybym też uzyskała taki efekt, zdecydowanie bym kupowała kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tą markę, ampułki wyglądają na wcale nie małe w porównaniu do innych

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki:) Jednak przy tej cenie nie zdecyduje się na zakup..

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania