Mgiełka do twarzy godna polecenia

Witajcie kochani,


U mnie za oknem szaro, smutno i zimno ... nic się nie chce. Jedyne co dziś zrobiłam to pranie ... a sprzątanie nadal czeka. Biorę się w garść - napiszę Wam nowego posta a później podwijam rękawy i wio do sprzątania.
Dziś przychodzę do Was z całkiem fajnym kosmetykiem a mianowicie z mgiełką do twarzy. I niby nic zaskakującego nie powinno być w mgiełce do twarzy a jednak ;)
Produkt dostałam do przetestowania i gości u mnie już dość długo gdyż jest bardzo ale to bardzo wydajny. Psikam i psikam a końca nie ma. Plus za to ogromny :) Do kolejnych plusów możemy zaliczyć bardzo fajny skład i to że kosmetyk jest naturalny. Kolejny plus za to że kosmetyk świetnie rozpryskuje się na twarzy, jest wygodny w użyciu i bardzo szybko się wchłania. Kosmetyk pozostawia skórę dobrze nawilżoną, delikatną, poprawia jej wygląd i przynosi ulgę. Takie cudo jest od marki UNANI. Jest to hiszpańska, rodzinna marka która prosperuje na rynku już od ponad 10 lat. Mają w swoim asortymencie kosmetyki naturalne i ekologiczne. Kładą nacisk na łagodną i bezpieczną pielęgnację. Ciesze się że mam okazję używać ich kosmetyku. Jestem naprawdę bardzo zadowolona.

Mgiełka ma za zadanie łagodzić podrażnienia wrażliwej skóry spowodowane czynnikami zewnętrznymi (ciepło, zimno, wiatr, klimatyzacja) oraz zapobiega przesuszaniu się skóry, starzeniu i łagodzi zaczerwienienia. Mgiełkę można stosować rano i wieczorem, Poczekać aż sama się wchłonie. Do tego obłędnie pachnie. Mega świeżo, lekko i z delikatną nutą kwiatów. Nie potrafię tego zapachu opisać, musicie to poczuć! :) Rzadko spotykam się z takimi pięknymi zapachami kosmetyków.
Ostatnio dość trochę się spiekłam i po zastosowaniu tej mgiełki czułam naprawdę ogromną ulgę...!! :)
Rozluźniła moją skórę twarzy bo była po opalaniu bardzo spięta i dobrze mnie nawilżyła. Stosuję tą mgiełkę zamiennie z tonikiem do twarzy. Koszt takiego produktu to ok 90 zł. A ich strona internetowa to KLIK. Kosmetyki możecie kupić np. tutaj ---> SKLEP. Jest to drogeria online.
Jeśli jesteście w trakcie szukania odpowiedniej mgiełki do twarzy to szczerze polecam :) :)

Życzę Wam cudownego tygodnia :)
Ja jeszcze 5 dni i jadę na wakacjeeeee :)
Zapraszam Was na mojego INSTAGRAMA KOSMETYKIWMOIMSWIECIE

Buziaki,
A.

4 komentarze:

  1. nie znam tego kosmetyku, miłego sprzątania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę :P. Choć tania nie jest, ale czasami warto zapłacić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, naturalny skład i ładny zapach z kwiatową nutą niewątpliwie kusi ^-^ Ale ta cena...trochę wysoka jak na mgiełkę do twarzy :((

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania