Jak to jest z tym nawilżeniem?

Witajcie !

Nie wiem czy zauważyliście ale co poniedziałek wrzucam nowego posta. W inne dni też ale w poniedziałek od jakiegoś czasu stale. Chyba zagości taki harmonogram u mnie na dłużej. Ostatnimi czasy borykam się z suchą skórą ciała. Nigdy z tym większego problemu nie miałam ale od trzech miesięcy jest i muszę sobie z tym poradzić a właściwie już świetnie sobie radzę.
Każda z nas jest inna i ma inne potrzeby. Niektóre kobiety chwalą sobie lekkie, mało treściwe balsamy a innym wystarczy balsamować ciało raz na tydzień. Mamy kobiety które lubują się w olejkach do ciała (też jestem w tej grupie) a są kobiety które muszą mieć mega konkretny nawilżacz. Takim konkretnym nawilżaczem okazał się balsam do ciała marki Evree. Kupiłam go jakiś czas temu i leżał w mojej tajemniczej szafce w której mam moje zapasy... Ale ubywa ich żeby nie było. Trzymam się postanowienia ;) Tak więc zaraz gdy zauważyłam że zaczęła mi się znacznie przesuszać skóra, niektóre miejsca były aż białe to sięgnęłam po balsam regenerujący do ciała Evree. 
Po pierwsze i najważniejsze to naprawdę dobrze nawilża moją skórę!! Widać efekt po pierwszym użyciu. Mało tego nawilżenie utrzymuje się przez całą noc i dzień. Jak wieczorem po prysznicu posmarowałam ciało tak przez całą noc - rano czułam że ciało jest nawilżone, tak po całym dniu również czułam że jest nawilżone. Ogromny plus.


Nad opakowaniem nie będę się rozpisywać bo kto co lubi. Dla mnie zwykła butla z balsamem ale jak najbardziej na plus. Podoba mi się również zapach kosmetyku który dość długo się utrzymuje. Jest przyjemny, kobiecy. Kolejny ogromny plus to że kosmetyk nie zawiera parabenów, barwników oraz olejów mineralnych za to zawiera olejek arganowy, ceramidy, olejek migdałowy oraz witaminę A,E,F. Uwielbiam witaminę A, gdyż dobrze mnie nawilża. Produkt mimo że jest treściwy i bardzo gęsty to dobrze się rozprowadza i wchłania. Bywają balsamy gęste które długo się wchłaniają ale nie w tym przypadku. Jest to bardzo dobry i wydajny kosmetyk który mogę śmiało polecić każdej z Was która boryka się z bardzo suchą skórą. Świetnie sprawdzi się u osób które czują uczucie ściągania skóry, czują szorstkość i ogólnie ich skóra jest w kiepskim stanie. Balsam kupiłam w drogerii Hebe. Widziałam że parę z Was już używało tego balsamu i chwaliłyście sobie. Ja również jestem zadowolona.
Za 400 ml produktu zapłacimy ok 20 zł.



Znacie balsam? A może polecicie mi inne kosmetyki marki Evree? Nie ukrywam że jestem ciekawa tej marki :)

Pozdrawiam,
A.

18 komentarzy:

  1. Miałam ten balsam i w sumie dobrze go wspominam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadę do Polski i zastanawiam się sama nad tym balsamem . Może się skuszę, podobno skład też bardzo dobry . A jest jeszcze jakaś inna wersja czy mi się przewidziało że był kiedyś w białej butelce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że jest jeszcze w niebieskiej butelce. A czy w białej - nie mam pojęcia ;(

      Usuń
  3. bardzo lubię kosmetyki evree:) obecnie używam toniku, ale miałam też kilka olejków, które mogę Ci poleci, np. power fruit:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena bardzo przystępna, nie miałam niestety okazji go jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena przystępna a produkt wydajny i skuteczny :)

      Usuń
  5. Nie znam tego balsamu le moja skóra nie potrzebuje dużego nawilżenia więc nie przywiązuje zbytniej wagi do balsamów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Evree - czerwona seria do rąk - nigdy wcześniej nie miałam tak skutecznie działającego serum i kremu - po kilku dosłownie zastosowaniach moja umęczona skóra wyglądała normalnie! POLECAM każdemu. Ja skończyłam poszukiwania kremów do rąk na produktach tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale pozytywne opinie mnie zachęcają;)może zacznę testy od kremu do rąk i balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze balsamów Evree, ale miło wspominam ich olejek do ciała :) Może kiedyś skuszę się na ten produkt, skoro ma takie fajne działanie i wiele osób go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego balsamu, wydaje się być dość miły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy miałam w ręku balsamy tej firmy. Może się skuszę, bo mam bardzo suchą skórę na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja polecam balsam Instatnt Help tej marki - jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania