Najlepszy tonik jaki kiedykolwiek miałam! Estelle & Thild

Witajcie kochani!

Jak Wam minął weekend? Mi strasznie szybko a miałam cztery dni wolnego... Tak szybko zleciało. Ale wszystko co dobre szybko się kończy, prawda?
Jeśli chodzi o szybkie kończenie się to mam nadzieję że produkt o którym dziś mowa będzie ze mną jeszcze długo. Jak pewnie każda z Was miałam w swoim życiu bardzo dużą ilość toników do twarzy. Myślę że nawet swoją pielęgnację kiedyś zaczynałam od toniku do twarzy jako 13sto letnia dziewczyna. Miałam całą masę toników od bardzo tanich do droższych. Generalnie zawsze byłam zadowolona ale wiecie nie było tego takiego wielkiego wow - to mój najlepszy kosmetyk w życiu! Aż do pewnego czasu.


Od 1,5 miesiąca używam dzień w dzień rano, toniku do przemywania twarzy. Mówię Wam - to najlepszy tonik ever w moim życiu !!! Ma świeży, kwiatowy zapach. Zapach nie jest natrętny ale taki delikatny, pobudzający nasze zmysły. Produkt jest bardzo wydajny, niewielka ilość na płatku kosmetycznym dokładnie nam oczyści twarz. Świetnie nawilża (naprawdę nawilża) i długo czujemy ten efekt. Czujemy uczucie świeżości oraz nawilżenia. Ma bardzo dobry skład - 99,8% składników jest pochodzenia naturalnego.  A reszta składników z upraw ekologicznych. Tonik posiada certyfikat ECOCERT! Tonik nadaje się do wszystkich typów skóry. Podoba mi się też jego opakowanie. Jest delikatne, eleganckie. Nie podrażnił mnie, nie uczulił. Za 150 ml zapłacimy 95 zł. Wiem że teoretycznie za tonik to dużo ale uwierzcie że naprawdę warto!


A z tego podekscytowania zapomniałam Wam napisać o jakim ja w ogóle toniku piszę :)
Chodzi o estelle & thild Stockholm, BIOCLEANSE MULTI-ACTION FACIAL TONER.
Mogę naprawdę polecić ten produkt bo jest to naprawdę świetny tonik do twarzy.



Znacie produkt? Jaki jest Wasz ulubiony tonik do twarzy? Macie taki swój mega ulubiony? :)

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
A.

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to za dużo jak na tonik :) A swojego ulubionego nie mam cały czas testuje :) Zostaje dłużej u Ciebie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że znajdziesz swój ulubiony :)
      Pozdrawiam i witam w gronie obserwatorów :*

      Usuń
  2. Nie znam, pierwszy raz się z nim spotykam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie. Dla mnie nowość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę. Obecnie używam toniku z Dermiki z kwasami i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ulubiony bandi z kwasami, ale wrócę do niego na jesieni dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierze, że jest dobry lecz ta cena za tonik? Ale kto jaki ma portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że tonik się Tobie przysłużył, moja cera za tego typu kosmetykami nie przepada, chociaż bym chciała i próbowała jej dawkować to zawsze kończy się podrażnieniem, wysypem. Dowiedziałam się jednak że może nie potrzebować żeby ją przemywać takimi produktami ;) Swoją drogą szkoda, bo uwielbiam kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie słyszałam;) dość drogi, ale skoro warto to może kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najlepszy jest tonik Fitomed, a dokładniej płyn różany. Ma wygodny aplikator i świetne działanie, a w dodatku kosztuje ok.15 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam wody różanej zamiast toniku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio stosuję tonik z Nivea
    to w sumie moja ulubiona firma

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale najważniejsze, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze co chciałam napisać to to,że masz ślicznego bloga,bardzo mi się wizualnie podoba :) A tonik ma zawrotną cenę,ale mozliwe,że warto :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tonik jedynie z Clinique ten złuszczający żaden inny

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale opakowanie jest śliczne. Obecnie zamiast toniku używam wody lawendowej z Fitomedu i bardzo ją lubię. Nie mam swojego ulubionego toniku, jeszcze się nie "dorobiłam" ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania