Jakie bazy pod podkład?

Witajcie kochani,

Co u Was? Ja dziś miałam cały dzień dla siebie więc wybrałam się do IKEI na zakupy. Nie ukrywam że trochę zaszalałam. Między innymi kupiłam śliczne kubki do kawy/ herbaty. Powoli też projektuje swój balkon więc niedługo Wam wrzucę zdjęcia na Instagram - kto mnie jeszcze tam nie obserwuje to serdecznie zapraszam - będzie mi też łatwiej Was znaleźć ! :)
 Pijąc pyszną herbatkę z nowego kubka :D Biorę się za pisanie postu który mam nadzieje pomoże Wam znaleźć odpowiedni produkt dla siebie. Dziś o bazach pod podkład. Był czas kiedy w ogólnie nie wiedziałam że takie cuda istnieją i że tak świetnie się sprawdzają. Mam cztery bazy i innych nigdy nie miałam i nie planuje innych póki te które mam się nie skończą. Moje postanowienie noworoczne "Najpierw zużyj później kupuj". Może nie tak do końca się tego trzymam ale się staram :)


EVELINE COSMETICS Baza pod makijaż silikonowa. Wygładzająco - matująca. 
Jest to baza która jako pierwsza u mnie zagościła. Od razu zrobiła na mnie dobre wrażenie. Jest to przeźroczysty, gęsty produkt który bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. Wystarczy niewielka ilość by uzyskać zamierzony efekt. A co za tym idzie produkt jest mega wydajny. 30 ml produktu starczy nam na ho ho bo przecież nie stosujemy bazy codziennie, prawda? Ja bazę stosuję tylko pod podkład. Ta baza już po nałożeniu matuje nam cerę i ujednolica ją. Podkład dobrze się na niej rozprowadza. Makijaż twarzy utrzymuje mi się zawsze tak długo jak chcę (producent gwarantuje nam 16 godzinny efekt) czyli do momentu umycia twarzy. Stosowałam ją na różne przyjęcia w tym wesela (jako gość) i zawsze się sprawdziła.  A wiadomo tańczymy, buzia nam się poci a makijaż zawsze był na miejscu. Polecam. Produkt jest łatwo dostępny a jego cena to ok 22 zł.


MAX FACTOR Face Finity ALL Day Primer. To druga baza która u mnie zagościła. Zaraz jak ją znalazłam w sieci pobiegłam kupić. Dużym plusem jest to że baza posiada filtr SPF 20. Kolejną zaletą produktu jest wygodna aplikacja gdyż produkt jest w buteleczce z pompką. Wygodne, prawda? Baza jest dość wodnista ale nie mam problemu z jej aplikacją. Jest średnio wydajna ale tak jak wspominałam nie stosuje baz dzień w dzień więc ok. Nie wysusza, nie uczula i nie powoduje u mnie niespodzianek typu zapychanie więc plus. Jeśli chodzi o trwałość makijażu to nie jest to spektakularny efekt ale też nie jest źle. Mam mieszane uczucia szczerze mówiąc. Nie podoba mi się też jej zapach. Odrobinę mnie nawilża oraz matuje cerę. Wygładza mi też drobne zmarszczki.  Baza kosztuje 50 zł za 30 ml produktu.


THE BODY SHOP ALL IN ONE. Nowość w ofercie TBS. Było wielkie bum na tą bazę gdyż producent obiecywał że świetnie nadaje się do robienia selfie :D
Ja raczej rzadko je robię więc mam mniej w tej kwestii do powiedzenia. A tak serio to bardzo wydajny produkt, świetnie rozprowadza się go na twarzy. Niewielka ilość pokrywa nam całą twarz. Matuje cerę, utrwala makijaż. Makijaż wygląda dobrze do momentu zmycia. Zapach ma taki sobie, nie przekonuje mnie do siebie. Producent obiecuje nam też że świetnie radzi sobie z porami - niestety z moimi sobie nie radzi - chyba są tak ogromne że nawet baza im nie pomoże :x
Produkt całkiem fajny ale myślę że porównywalny z bazą silikonową z EVELINE. Cena bazy to ok 95 zł za 25 ml. Myślę że już do tej bazy nie wrócę jeśli mam tańszy zamiennik.


CASHMERE SECRET Wygładzająca baza. Koryguje niedoskonałości i przedłuża trwałość makijażu do 12 godzin. Tą bazę otrzymałam do przetestowania i jeszcze nie mam o niej wyrobionego zdania więc na pewno Wam dam znać. Ale chciałam o niej wspomnieć żeby pokazać wszystkie bazy pod podkład jakie posiadam.
Tak więc posiadam 4 bazy - nie wiem czy to dużo czy nie. Jakieś zdanie wyrobione mam i myślę że czasem nie warto przepłacać bo tańszy kosmetyk może okazać się lepszy niż ten droższy.



A o to moje kubki które dziś między innymi kupiłam w IKEA, czyż nie są cudne? :)



A Wy jakie bazy pod podkład używacie i co możecie polecić?
Pozdrawiam Was serdecznie,
A.

29 komentarzy:

  1. Teraz nie używam podkładu, ale kiedy używałam to nie miałam żadnej bazy i makijaż średnio się trzymał. Prześliczny kubek. Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga jeśli Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam i nigdy nie miałam bazy, a ze wlasnie jestem na etapie intensywnych poszukiwań - post bardzo "dla mnie":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie mogę używać żadnych podkładów ani kremów BB, więc co dopiero baz. :( Ale zaciekawiła mnie ta baza z TBS, bo przypomniało mi się, że mają bardzo dobry krem BB. Może on by mi pasował, zaraz zajrzę na ich stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja baz pod podkład nie używam, ale muszę CI napisać, że kubki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnej bazy, ale w sumie tak na spróbowanie chętnie kupię tą z Eveline. Szkoda, że z Max Factora jest średnia, a tyle kosztuje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zaopatrzyłam się w swoja pierwszą bazę i jestem zachwycona :)
    Zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek jest naprawdę cudny. Będę musiała wybrać się na zakupy ;) Co do bazy to najbardziej zainteresowała mnie ta z EVELINE COSMETICS. Po bazy sięgam tylko przed większymi wyjściami jak wspomniane przez Ciebie wesela czy w dni kiedy wiem, że mój makijaż przez dłuższy czas musi być idealny. Wydaje mi się więc,że ta baza spełni moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że bedziesz zadowolona i z kubków i z bazy :)

      Usuń
  8. Raz miałam bazę z Rimmela i szczerze nie widziałam żadnych efektów, gdy ją stosowałam, więc dałam sobie spokój z tego typu produktami.
    Te kubki są śliczne, sama mam je na swojej wishliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie używałam bazy pod podkład :) Kubeczek wspaniały :) W tytule i tekście jest słowo "pokład" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam baz pod makijaż, ale mnie kusi ta kremowa Rimmel Lasting Finish. Nie powinna zapychać, bo ma same lekkie silikony, a to już dla mnie super wiadomość. Żadnej z pokazanych przez Ciebie niestety nie znam :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubeczek cuuudny <3 Nie miałam jeszcze żadnej z tych baz uwielbiam za to bazę z Benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie gdzieś widziałam identyczny kubek. Jest idealny. Muszę go zakupić . Dzięki tobie wiem gdzie. Przesyłam wielki uśmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zazwyczaj nie używam baz. Śliczny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mają bazą pod podkład jest zawsze dobry krem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko bazę Evelinę, leży gdzieś zakopana w kuferku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnej z tych baz, używam tego kosmetyku bardzo sporadycznie i najczęściej wybieram wtesy te silikonowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnej z baz prezentowanych przez Ciebie jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania