Jaki prezent wybrać?

Witajcie,


Mam nadzieję że zaplanowaliście Majówkę i dobrze ją spędzicie. Każdy zasługuje na wypoczynek więc dobrze wykorzystajcie ten czas. Ja majówkę obchodzę dopiero w przyszłym tygodniu. Tu gdzie mieszkam nie ma takowej Majówki - mają swoje, inne dni wolne i przypadają one właśnie w przyszłym tygodniu. Mamy kilka planów więc dam Wam znać jak spędziłam ten czas a na świeżo możecie oglądać mnie na Instagramie KOSMETYKIWMOIMSWIECIE. 

Co prawda dziś dopiero 30 kwietnia ale dni szybko lecą i zanim się zorientujemy będzie 26 maja a co za tym idzie Dzień Matki. Pomyślałam że każda/każdy z Was obchodzi ten dzień w miarę swoich możliwości, oczywiście, więc post z pomysłami jaki wybrać prezent może się Wam przydać.
Naturalnie to Wy wiecie co Waszej Mamie się spodoba ale odrobina inspiracji nie zaszkodzi :)
Od kiedy wyjechałam obchodzimy z moją Mamą na odległość Dzień Matki ale staram się jej to wynagrodzić jak tylko mogę. Chociaż wiem że dla niej najlepszym prezentem byłaby moja obecność ale staram się ją w tym dniu pocieszyć prezentami i rozmową na Skype. (Chwała za to że jest internet i Skype) ;)
Przejdźmy więc do tematu postu jaki wybrać prezent? Przypomnijcie sobie co kupiliście w tamtym roku aby nie kupić ponownie tego samego. Teoretycznie jest cała masa prezentów które można kupić ale co kupić żeby się przydało a nie leżało i kurzyło? Ja zawsze wybieram prezent do konkretnej osoby, specjalnie dla niej. Nie np mopa który teoretycznie jest dla Mamy która sprząta ale nie jest to prezent taki wiecie tylko dla niej ;)
Zacznijmy od drobnostek. Co powiecie na kwiaty? Kwiaty doniczkowe według mnie będą lepszym pomysłem gdyż zostaną z nią na dłużej. Wybierzcie coś ładnie kwitnącego np. Storczyk lub Azalia. Pięknie kwitną u długo cieszą oko.




Kolejnym drobnym upominkiem może być piękny kubek albo i nawet cały zestaw a do tego zestaw sypanych herbat. (Moja Mama uwielbia herbaty i wypija dziennie niezliczone ilości więc pewnie by się ucieszyła) Dobre herbaty znajdziecie w sklepach zielarskich (polecam). Ładne kubki znajdziecie w IKEA, BRW lub nawet w Pepco. Do tego dołączcie herbatki i pomysł bomba! :)
Mój kubek który kupiłam dla siebie w IKEA

Myślę że kolejnym fajnym i przede wszystkim wyjątkowym prezentem będzie jeśli zabierzecie Mamę do kina a później na spacer :) Możecie się przejść a później skoczyć na mrożoną kawę do restauracji. Takie wypady na pewno zbliżają a sami wiecie że czas tak szybko ucieka i warto go spędzać jak najwięcej z Mamą! 
Dobrym pomysłem i w różnym przedziale cenowym jest torebka. Każda kobieta lubi torebki i to taki prezent który zawsze się przyda. Jeśli Mama w niedługim czasie planuje jakieś wyjście możecie ją zaopatrzyć np. w elegancką kopertówkę :) 


Świetnym pomysłem na prezent jest kupienie Mamie bonu do salonu kosmetycznego. Macie pewnie całą masę salonów kosmetycznych w swoich miastach. Wybierzcie jakiś zabieg upiększający dla mamy, masaż czy też nowy manicure i zabieg parafiną do tego. Myślę że odrobina relaksu się Mamie przyda! :) 


Jeśli Mama lubuje się w biżuterii to warto pomyśleć o czymś specjalnym dla niej. Może bransoleta, lub łańcuszek z zawieszką w kształcie serduszka? :) Apart przygotował specjalną ofertę z okazji Dnia Matki. Warto zajrzeć! 


Tak naprawdę prezentów i pomysłów jest cała masa. To od Was zależy jak zorganizujecie Mamie ten dzień i jaki jej dacie prezent. Pamiętajcie że Mamę ma się tylko jedną i należy ją szanować i nosić na rękach przez całe Wasze wspólne życie. 
Życzę Wam też abyście mieli tak wspaniałe relacje z Mamą jakie ja mam! Żeby to była Wasza Mama ale też przyjaciółka, żeby była z Wami na dobre i na złe. Pamiętajcie też że jeśli Wasze relacje nie do końca są takie jakie byście chcieli - jest jeszcze czas aby to naprawić.


Kochani,
Życzę Wam wspaniałej Majówki! :)
Pamiętajcie że czas szybko leci i już niedługo 26 maja DZIEŃ MATKI

Trzymajcie się cieplutko,
A. 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam dostawać PREZENTY a jeszcze bardziej je DAWAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że w Pepco i Ikea można kupić ładne kubki :)) A sypane herbaty to faktycznie bardzo dobry prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze kwiaty doniczkowe kupuję, więc i w tym roku chyba tak zrobię, ale jeszcze nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja już dawno dostała prezent na dzień matki czyli perfumy, kwiata w doniczce oraz kawę czekoladową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to super :) hm ... Kawę czekoladową? :)

      Usuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania