Ciekawe cienie do powiek oraz mój prezent urodzinowy

Witajcie kochane !

Dość trochę mnie nie było ale dopadła mnie grypa. Ta pogoda jest teraz tak straszna a wirusów cała masa. Pisząc tego posta leże w łóżku z ogromną ilością chusteczek i kroplami do nosa. Piję herbatę raz z cytryną i miodem a raz z imbirem ... I tak w koło. Mam nadzieję że już w ten weekend dojdę do siebie.

W tym tygodniu miałam urodziny i zostałam obdarowana przez mojego Narzeczonego prezentami a między innymi był też telefon który od dłuższego czasu był przeze mnie obserwowany. O tym później ;)
Najpierw o cieniach do powiek kupionych przeze mnie przypadkowo. Cienie kupiłam na jakieś wielkie wyjście a nie miałam wtedy w ogóle pomysłu na makijaż. Chodząc po Rossmanie i zastanawiając się po co ja tu w ogóle przyszłam ... zaczepiła mnie ekspedientka która chętnie mi pomogła i zaproponowała cienie o których dziś mowa.



Sypkie cienie do powiek Verona, Ingrid, 4 You. Cienie do powiek zawierają cztery kolory a każdy jest w oddzielnej przegródce z osobnym aplikatorem. Jest to wygodne bo każdy odcień ma swój aplikator i nie trzeba brudzić aplikatora innym kolorem. Cały słoiczek czy też opakowanie cieni jest bardzo wygodne i praktyczne. Napisy na opakowaniu nie są trwałe ale ja też dużo podróżuje a moje kosmetyki "latają" po kosmetyczkach i ocierają się jedne o drugie. Cienie są bardzo trwałe a ich kolor bardzo wyrazisty, błyszczący i dający ciekawy efekt. Wygodnie się nimi pracuje. Cienie się nie osypują i nie rozmazują. Z racji tego że są tak intensywne są też wydajne bo wystarczy nam jedna, dwie  aplikacja i gotowe. Nie musimy po kilka razy dobierać cieni żeby uzyskać zamierzony efekt.
Powiem Wam że jestem naprawdę zadowolona gdyż można cienie wykorzystać i na wielkie wyjścia i nadają się do makijażu dziennego. Możemy tymi cieniami rozświetlić dany obszar powieki. Dodać odrobinę wow ;) Cena nie jest wygórowana jeśli chodzi o taką jakość cieni. Płacimy za produkt 15 zł. Nie jest źle prawda? :) Marka ma do zaoferowania kilka odcieni i każda z nas pewnie znajdzie coś dla siebie. Ja znalazłam i szczerze polecam.







Dobrze, teraz możemy przejść do mojego urodzinowego prezentu, którym jestem zachwycona. Wszystko jest tak jak producent nam obiecuje więc póki krótkiego użytkowania mogę Wam napisać że jeśli szukacie dobrego telefonu to już wiecie co kupić ;) Wcześniej miałam Iphone 5 i również byłam, jestem zadowolona. To dobre telefony a raczej mini komputery w których znajdziemy właściwie wszystko. Pewnie w kolejnych postach dam Wam znać jak prezent się sprawuje ale pewnie będzie tak jak dotychczas z Iphone 5. Mega pozytyw ;)




Kochane a Wy znacie cienie o których dziś mowa? Macie je? Jakie jest Wasze zdanie? Udanego weekendu i dużo zdrówka Wam życzę :)
A.


Ps. Przypominam o Instagramie :) Tam prywatnie - KOSMETYKIWMOIMSWIECIE

15 komentarzy:

  1. Mam takie cienie i bardzo je lubię :) ja jestem wierna Samsungowi na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze tych cieni, a ciekawie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te cienie, ale wydawało mi się, że to badziew :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sypkich cieni jeszcze nie miałam, nie wiem czy umiałabym się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za sypkimi cieniami, ale te mają fajne pudełeczko, przez które mogłabym dac im szansę :D

    Iphone i ja bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentu zazdroszczę bo ja nadal mam 4s:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory tych cieni sypkich są zupełnie w moim guście ! W takich się najlepiej czuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych cieni, ale piękne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie dość nietypowe cienie :) Książkę Ewy mam również na swojej półce :) Też myślę nad zakupem Iphone'a, ale najpierw trzeba na niego zarobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam, ba nawet nie widziałam tych cieni i jestem częstym gościem w Rossmannie :) ale dla mnie sypkie cienie się nie nadają, bo bardzo się obsypują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolorki tych cieni i mają ciekawe opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieni nie znam, ale kolory całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama miała te cienie i uważam, że mają ładne kolorki :) Prezent ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tych cieni osobiście nie znam aczkolwiek przydałby mi sie nowy telefon też myślę o samsungu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z prezentu będziesz zadowolona:) sama mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania