WYNIKI KONKURSU

Cześć Dziewczyny!

Wpadam do Was tylko na chwilę z krótką informacją kto wygrał konkurs!
Co prawda w regulaminie jest informacja że aby konkurs mógł się odbyć musi przystąpić do konkursu 30 osób. Niestety tyle Was nie przystąpiło ale to nic ;) To ja jestem w końcu organizatorem i ja mogę zmieniać zasady, prawda? :)
Kosmetyki muszą zostać wydane gdyż u mnie będą niepotrzebnie zalegać w szawce a tego nie chce ... :)



Koniec zbędnej paplaniny! ZWYCIĘŻCZYNI KONKURSU TO KARO BEAUTY
KOCHANA SERDECZNE GRATULACJE !!! :) :) :* :*

Kochane wszystkim Wam dziękuje za to że poświęciłyście swoj czas na  mój konkurs. Jest mi niezmiernie miło.

Niedługo kolejny konkurs a fundatorem nagród jest AVA Laboratorium. Dzięki współpracy będzie konkurs i nagrody :)

Życze Wam udanego wieczoru i super tygodnia!!

12 komentarzy:

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania