Przyjemniaczki

Cześć Dziewczyny ! :)

Jak Wam mija tydzień? Mi spokojnie i co dziwne bardzo leniwe. Spędziłam więcej czasu w tym tygodniu w domu niż w pracy. Odpoczęłam i nabrałam sił. Więcej czasu poświęciłam na Wasze blogi. Poczytałam, pokomentowałam i poznałam kilka całkiem nowych blogów. A do tego miałam też czas na blogowe przemyślenia.
Ogólnie to tydzień tylko dla mnie. Ot wagary raz za jakiś czas.

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem z serii PRZYJEMNIACZKI - bardzo lubię te posty bo mogę dzięki nim zrobić głębszą analizę kosmetyków które używam bądź skończyłam używać. A co Wy myślicie o takich postach? :)



No to po kolei :)

SEPHORA ekspresowy zmywacz do paznokci :
- rzeczywiście ekspresowy, bardzo szybko i wygodnie możemy zmyć lakier,
- w pudełeczku jest zmywacz plus gąbka która zmywa lakier, dodatkowo jest gąbka "tarka" która jest pomocna w zmywaniu lakieru z brokatem,
- zmywacz nie wysusza mi skórek, nie podrażnia mnie,
- jest bardzo wydajny,
- paznokcie po zmyciu pachną trochę kwiatowo - owocowo,
- zawiera ekstrakt z białej brzoskwini, ekstrakt z nenufara który ma właściwości nawilżające,
- kupiony w Sephora w cenie 35 zł za 85 ml.
- ZADOWOLENIE - Zadowolona i będę wracać do produktu


ZIAJA kozie mleko, kremowe mydło pod prysznic :
- zapach - przepiękny kremowy zapach - uwielbiam ten zapach,
- konsystencja dość gęsta,
- produkt bardzo wydajny,
- dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza nasze ciało,
- wygodna aplikacja,
- skóra po zastosowaniu jest przyjemna w dotyku, nawilżona i elastyczna,
- zawiera kompleks składników koziego mleka, w tym proteiny, wit. A i D, kwasy organiczne oraz D-pantenol,
- cena produktu ok 8 zł za 500 ml
- ZADOWOLENIE - Bardzo zadowolona i chętnie będę wracać,



LOREAL ELSEVE Odżywka ekspansja gęstości :
- miałam z tej serii szampon i pisałam o nim tutaj Klik,
- bardzo świeży i intensywny zapach który dość długo się utrzymuje,
- stosowałam jednocześnie z szamponem,
- włosy po aplikacji dobrze się rozczesują,
- faktycznie możemy zauważyć że włosy są bardziej puszyste, delikatne w dotyku,
- łatwa i przyjemna aplikacja,
- produkt bardzo wydajny,
- cena ok 11 zł za 200 ml produktu - kupiłam w Rossmanie,
- ZADOWOLENIE - Zadowolona


Nuxe, Reve de Miel, Gel Nettoyant Visage, żel oczyszczający :
- bardzo wygodna aplikacja, żel ma pompkę która ułatwia wydobycie produktu,
- zapach - miodowy, ciężki, nie każdemu się spodoba. Ja na początku miałam z nim problem i nie ukrywam że musiałam się przyzwyczaić,
- delikatnie oczyszcza naszą twarz,
- nie radzi sobie z makijażem,
- delikatnie mi napinał skórę - nie lubię tego,
- bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy by umyć twarz,
- żel jest polecany dla całej rodziny i można myć nim też ciało, Ja go stosowałam tylko do mycia twarzy. 
Nie zrobił na mnie mega wrażenia mimo że marka znana i zachwalana. Właściwie nie tego po nim oczekiwałam i mam mieszane uczucia. Wiem że są osoby z niego zadowolone dlatego go nie skreślam. Nadaje się rzeczywiście chyba dla każdej cery, nie podrażnia i spełnia te swoje podstawowe funkcje. Krzywdy Wam nie zrobi. Ja do niego już nie wrócę.
- cena produktu ok 50 zł za 200 ml,
- ZADOWOLENIE - Średnio zadowolona / mieszane uczucia.


Le Petit Marseillais żel pod prysznic biała brzoskwinia i nektarynka - pisałam Wam o nim tutaj Klik



SORAYA Nawilżenie i dotlenienie, tonik odświeżający :
- zapach bardzo świeży, delikatny,
- nie zawiera alkoholu, nie podrażnia,
- zawiera kwas hialuronowy,
- delikatnie odświeża, oczyszcza naszą skórę,
- średnio wydajny gdyż ma za duży otwór i ciężko jest kontrolować ilość jaka nam wypływa na wacik,
- radzi sobie z resztkami makijażu,
- cena za 200 ml to 11 zł,
Spełnia swoje podstawowe funkcje ale raczej już do niego nie wrócę, Oczekuje czegoś innego, czegoś więcej niż odświeżenie i delikatne oczyszczenie,
- ZADOWOLENIE - Zadowolona ale już nie wrócę do produktu.



I teraz przejdźmy do próbek które otrzymałam do przetestowania. 
- Żel pod prysznic PALMOLIVE AROMA SENSATIONS. Bardzo podoba mi się jego zapach, jest kwiatowy i orzeźwiający. Łatwo i przyjemnie się rozprowadza i dokładnie oczyszcza naszą skórę. Mimo że to próbka to starczył mi na tydzień gdyż jest bardzo wydajny. Jestem na tak.
- NIVEA balsam do ciała pod prysznic. Szczerze mówiąc byłam sceptycznie nastawiona ale miło się zdziwiłam. Produkt starczył mi na 3 razy. Próbka 50 ml. Nie wiem czy to dużo czy mało więc wydajność nie leży w mojej kwestii co do opisania. Zapach za to ma cudny! Rzeczywiście bardzo dobrze nawilża. Byłam mocno zszokowana bo ciało było mega gładkie w dotyku i nawilżone. Przy najbliższej okazji kupię go. 
- La Roche-Posay kojący balsam regenerujący skórę. Niestety ale te 3 ml nic mi nie dały. Nic nie mogę o nim napisać oprócz tego że miałam go na raz i po wyciśnięciu stwierdziłam że na twarz mi nie starczy a że byłam po depilacji nóg to posmarowałam nim kolana które po depilacji są mega sucha i byłam miło zdziwiona bo bardzo dobrze mi nawilżył w tej partii ciała skórę. Tyle :)
JEAN D'ARCEL krem na noc, mimo że to próbka 5 ml to bardzo wydajny produkt. Starczył mi na 5 dni. Stosowałam wieczorem. Bardzo dobrze nawilża cerę, rano mamy gładką, delikatną w dotyku twarz. Ma ciekawy skład bo zawiera (Składniki aktywne:
ekstrakt z kawioru, czysta woda morska, olejek z jojoby, D-phantenol, olejek migdałowy, witamina E). Powiem Wam że produkt godny uwagi ale z 5 ml nic Wam nie powiem więcej ;) Cena trochę wysoka bo za 50 ml płacimy 150 zł ale kto wie? :)

To by było na tyle jeśli chodzi o PRZYJEMNIACZKÓW :) Znacie produkty? Coś możecie o nich napisać? Dajcie znać w komentarzach.
Trzymajcie się ciepło :*
A. 

Ps. Pamiętajcie o konkursie :) Konkurs

21 komentarzy:

  1. Kilka z tych produktów miałam u siebie, ale obecnie chyba najmocniej kusi mnie ta odżywka z L'Oreal :) Słyszałam na jej temat dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że ten krem na noc tak dużo kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie miałam z tych przyjemniaczków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że znam tylko Palmolive... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się nie przekonam do nivea ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie miałam :P, a najbardziej mnie kusi żel LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie miałam okazji używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel LPM jest na mojej liście :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty pod prysznic z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczego nie miałam, znam tylko zapach serii z Kozin Mlekiem z Ziaji bo miałam kiedyś krem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsamy pod prysznic stały się moimi ulubieńcami, ale Nivea, czyli tak na prawdę prekursora tego rozwiązania w Polsce, jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam nic, ale na Ziaję pewnie się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam większości produktów, o których piszesz. jednak tak samo jak Ty uwielbiam żele pod prysznic z Le Petit Marseillais, teraz używam z miodem lawendowym i jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam właściwie żadnego z produktów.,

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam okazji żadnego z nich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam okazji żadnego z nich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł na wpis. Szczere mówiąc z Twojego zestawu używałam tylko odzywki Elseve i niestety na mnie nie zrobiła tak pozytywnego wrażenia jak na Tobie :) Nie mniej jednak, fajnie porównać opinie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania