Pomysł na manicure

Witajcie kochane !

Jak tam u Was po Walentynkach? :) Obchodzicie ten dzień w jakiś szczególny sposób? :)
U mnie było romantycznie i zakupowo. Bardzo miło spędziliśmy walentynki ale staramy się pielęgnować nasze uczucia na co dzień.

Przypominam Wam o nowym konkursie gdzie sponsorem nagród jest Ava Laboratorium Konkurs

Dziś przychodzę do Was z moim walentynkowym manicure oraz z manicure który gościł u mnie grudzień - styczeń. Bardzo mi się podoba takie połączenie i mam nadzieję że i Wam wpadnie w oko.
Chciałam się zdecydować na zakup hybryd ale jednak póki co zostanę przy tradycyjnych lakierach. Raz że mam ich trochę i muszę dokończyć a dwa lubię często zmieniać mój manicure i raczej 3 tygodni z tym samym kolorem bym nie wytrzymała... Ale kto wie mooooże skuszę się i latem sobie kupię. Zobaczymy :) Tak więc przesyłam Wam zdjęcia - może taki manicure stanie się dla Was inspiracją. Przepraszam za jakość zdjęć ale były robione na szybko... Tak wiem - ja wiecznie nie mam czasu...

Pierwszy manicure gościł u mnie w grudniu i użyłam do wykonania takich lakierów jak :
- Loreal 822Bronze Parure,
- Loreal 703 Oud Obssession,
- Loreal 420 L or Jungle



W styczniu gościł u mnie manicure wykonany lakierami :
- Loreal 204 Boudoir Rose,
- Gosch 619 Girls on film.


A wczoraj czyli w dzień walentynek miałam na paznokciach :
- WIBO  i pisałam Wam o nim tutaj Klik



W większości korzystam z lakierów Loreal. Jestem z nich bardzo zadowolona. Lakiery są trwałe, mają intensywne kolory, mają bardzo fajne pędzelki. Aplikacja jest łatwa a lakiery są bardzo wydajne.

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam Was i lecę na Wasze blogi :)
Życzę udanego tygodnia :*
A.

25 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy lakierów loreal.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor z ostatniego zdjęcia jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupowałam lakierów z Loreala. Chyba będę musiała się kiedyś wybrać i przetestować.
    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy mani w szczególności mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy mani podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne ;) przypasował mi drugi najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brudny róż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień piękna zawsze na czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się drugi manicure, a zwłaszcza ten piękny brudny różowy odcień :) Cudo! Szukam takiego w hybrydzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. mnie też podoba się najbardziej bo uwielbiam odcienie czerwieni i różu na paznokciach

      Usuń
  12. ten pierwszy jest najbardziej efektowny moim zdaniem
    ale ostatni kolor też przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :) mnie jak zwykle zauroczyła czerwień - uwielbiam ją na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się brudny róż z drugiego zdjęcia. Mam bardzo podobna hybrydę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kilka lakierów L'oreal ale niestety trwałością nie grzeszyły

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania