Moje cienie do powiek L’Oréal Paris + Wyniki konkursu

Hej hej !! :)

Jak tydzień mija? :) U mnie dziś od rana bardzo miło. Wyspałam się a przed chwilą dostałam paczkę od rodziców na urodziny - niedługo moje urodziny więc wysłali mi prezent! :) Jestem bardzo wzruszona i szczęśliwa. Będąc tyle km od rodzinnego domu takie momenty jak paczka od rodziców czy karta na urodziny to niezwykle miłe przeżycie. Bynajmniej dla mnie :) Od dłuższego czasu mnie w Polsce nie ma i każde urodziny od dnia wyjazdu spędzam na obczyźnie...

Miał być krótki post tylko w wynikami konkursu ale pomyślałam że rzadko na moim blogu goszczą kosmetyki do makijażu więc pokażę Wam w tym i kolejnym poście jakich cieni do powiek używam. Moje wymagania odnośnie cieni nie są wygórowane tzn wiadomo zależy mi na ładnym pigmencie, kolorze, trwałości i żeby się nie osypywały ale nie zależy mi żeby były mega drogie. To że coś jest drogie nie znaczy że jest dobre...
Nie szaleje z makijażem oczu. Zawsze maluje się w beżach ewentualnie złocie i w tych klimatach. Nie mam w domu innych cieni jak brązy, beże, złoto i czerń. Innych odcieni nie znajdziecie :)
Tak więc do konkretów :)



Pierwszy cień to L’Oréal Paris Matte 107. Jest to pojedynczo sprzedawany cień do powiek. Jestem z niego bardzo zadowolona gdyż cienie są bardzo trwałe, nie osypują się i faktycznie są bardzo matowe i beżowe. Nie ma tam żadnych drobinek itp. Cień są nowej formuły z zawartością żelu dzięki temu są bardzo trwałe. Samego żelu nie wyczuwamy, cień jest sypki ale ma go w swoim składzie. Jeśli chodzi o pudełeczko to jest bardzo trwałe, wygodne w użyciu. Pudełeczko jest już odrobinę przeze mnie porysowane, odrapane no ale ja kosmetyki używam i one nie są idealne na zdjęciach. W każdym razie jeśli szukacie dobrego beżowego matu to polecam. A cena kosmetyku do 1,7 g za 40 zł w Rossmanie. UWAGA teraz w Rossmanie jest na nie promocja i kosztują 29,99 zł. Promocja trwa do 29.02.2015.



Kolejny cień który u mnie gości i pewnie na dłużej zostanie to  L’Oréal Paris Color Riche Les Ombres E1. Nie wiem czy ten cień jest dostępny w PL ale macie podobne odcienie o numerze E2. Ja mam E1. Cienie są bardzo trwałe, nie osypują się i bardzo wygodnie się je aplikuje. Mają delikatne drobinki i nadają ładny połysk. Nie świecimy się jak choinka ale makijaż jest bardzo elegancki. Pudełeczko mieści 4 odcienie które ze sobą świetnie współgrają. Lubie po nie sięgać. Czuje się w nich pewnie i wiem że nawet jeśli nie mam mega makijażowych umiejętności to powieki będą ładnie pomalowane :) Cienie kosztują 57 zł a teraz w Rossmanie znajdziecie z tej serii cienie w promocji i jest to cena 39,40 zł i promocja trwa do 29.02.2015. Tak więc dziewczyny możecie śmiało kupować bo warto.



To tyle w temacie moich cieni do powiek. Rewelacji nie ma ale tak jak wspominałam moje makijaże są naturalne, delikatne i w takich klimatach się maluje. Więc pewnie na blogu nie znajdziecie mega fioletów, zieleni i różu ;)



Przejdźmy do WYNIKÓW KONKURSU!!! :)
SERDECZNIE GRATULUJĘ : Zareklamowana Paula oraz Anna Niezgódka. Dziewczyny bardzo się cieszę że wzięłyście udział w konkursie! Czekam na Wasze adresy do wysyłki. Tak więc dajcie znać na e-mail. Jeśli do dwóch dni nie otrzymam adresów będę musiała wylosować kolejnego zwycięzce.





Pozdrawiam Was,
miłego dnia :)
A.

Ps. Przypominam Wam o moim Instagramie - tam prywatnie :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne cienie :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne cienie :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyniom :) Cienie mają piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tyle cieni, że kolejnej palety na pewno nie będę kupować :) Natomiast cienie bardzo ładne i neutralne :) Idealne dla osoby, która dopiero zaczyna z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Sprawdzają się też u osób które nie są na tyle odważne by szaleć z kolorami :)

      Usuń
  5. Moja bratowa używa tych cieni i jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te drugie cienie mi się podobają
    dziękuję za wylosowanie i już piszę maila :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja całkiem lubię te drugie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zwyciężczyniom konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te cienie z Loreal ale mi się całe pokruszyły :( dramat. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko używam cieni, ale przydałaby mi się jakaś ciekawa paletka w brązach :)

    I proszę, nie używaj słowa "bynajmniej", jako zamiennika "przynajmniej". To zupełnie różne słowa :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty L'Oreal, ale nidy chyba nie miałam ich cieni do powiek, a z teo co piszesz, jest to niedopatrzenie. Tez nie maluję się jakos jaskrawo, więc Twoje kolory bardo do mnie trafiają, szceólnie podoba mi sie druga paleta. Dzięki tej recenzji, n pewno przyjrzę sie cienią w szafie L'Oreal w sklepie bliżej :)

    Bardzo odpowiada mi stylistyka bloga :) Dołącam do obs, y byc na bieżąco, życzę wielu fajnych pomysłów i gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Witam zatem na moim blogu i serdecznie zapraszam na kolejne posty.

      Usuń
  12. Gratuluję :) O cieniach z L'oreala słyszałam wiele dobrego, może się im przyjrzę, bo mają naprawdę fajną pigmentację i kolory. Fajnie, że wspomniałaś o promocji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Może uda Ci się kupić w promocji :)

      Usuń
  13. Ja najczęściej też używam różnych odcieni brązu, ale na moich powiekach goszczą też szarości i fiolety :)
    Gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również kiedyś gościły szarości a od kilku lat to się zmieniło :) Teraz brązy i te klimaty ;)

      Usuń
  14. nigdy nie miałam cieni od L'oreala, najczęściej używam paletek Sleeka. muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie delikatne cienie, też maluje się subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne cienie:) Gratuluję dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki!
    Z Loreala mam cienie disco smoking

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania