Mój kuchenny sprzęt

Witajcie kochane !

Nakładając sobie przed chwilą maseczkę wpadłam na świetny pomysł że napiszę Wam o czterech sprzętach kuchennych dzięki którym mogę się zdrowiej odżywiać i które naprawdę ułatwiają mi życie. Zakupy tych sprzętów były strzałem w dziesiątkę i ciesze się że je mam i póki co nie zamienię na nic innego.
Jest to mój pierwszy niekosmetyczny post ale myślę że równie ważny jak posty kosmetyczne. A dlaczego? Dlatego że dbając o siebie z zewnątrz musimy pamiętać że zdrowe odżywianie również wpływa na kondycję naszych włosów, skóry, paznokci i ogólnego samopoczucia. Możemy używać najdroższych kremów ale jeśli nie odżywiamy się zdrowo to efekt nie do końca będzie taki jakbyśmy chciały.
Tak więc pierwszym sprzętem kuchennym który do mnie trafił był OBH Nordica Smoothie Twister Blender. Jest to blender do robienia koktajli lub też smoothie. Bardzo jestem zadowolona gdyż można wymyślać przeróżne kombinacje smakowe i w szybki sposób zrobić sobie owocowy koktajl. Ja robię z jogurtu naturalnego i z owoców do tego dodaję np. nasiona chai. Wlewamy jogurt, wsypujemy owoce i gotowe! Szybko, smacznie i zdrowo! :) Sam blender jest prosty w użyciu i łatwy w utrzymaniu. Pojemniki w których robimy koktajl możemy myć w zmywarkach a samo ostrze wystarczy umyć pod ciepłą, bieżącą wodą. Fajne jest też w nim to że ma zakrętki i możemy taki koktajl zabrać ze sobą. Za blender dałam 200 zł i kupiłam u siebie ale w Polsce znajdziecie bez problemu w każdym sklepie ze sprzętem RTV,AGD. Polecam 


[http://www.imerco.dk/el/koekkenmaskiner/blender/obh-nordica-smoothie-twister-blender?id=100315109]


Kolejne przydatne urządzenie które do mnie trafiło i naprawdę ułatwia mi życie Philips HR 7627/00 Daily Collection Robot kuchenny. Jest to naprawdę świetny sprzęt gdyż w bardzo szybki sposób mogę zrobić przeróżne sałatki warzywne jakie tylko lubię. Myję warzywa i wrzucam do robota a on sieka, drobi czy trze moje warzywa. Kilka sekund i sałatka jest gotowa a do tego grillowana pierś z kurczaka i już mamy pyszny i zdrowy obiad. Prawda? Jestem naprawdę bardzo zadowolona bo robot ma wiele funkcji np. siekanie, szatkowanie, rozdrabnianie i wiele innych. Dodatkowym plusem jest to że ostrza są ze stali szlachetnej a wszystkie części robota możemy myć w zmywarce. Pojemność pojemnika to 1,5 l i możemy spokojnie zmiksować np. zupę :) Za robot zapłaciłam ok 400 zł. Robot może nie jest mega wypasiony ale na moje potrzeby wystarczający a dodatkowo jest mały i świetnie mieści się na kuchennym blacie. Tak więc polecam :) 




Kolejny sprzęt który do mnie niedawno trafił to sokowirówka Philips Viva Collection HR1836/00. 
Sokowirówkę kupiłam dzięki znajomej bo to u niej wypiłam sok z pomarańczy który dla mnie przyrządziła. Później był ananasowy iiii pomyślałam MUSZĘ TO MIEĆ :) Jestem również zadowolona. Myjemy owoce, wrzucamy do sokowirówki i robi dla nas pyszny, zdrowy soczek. Póki co robiłam tylko soki z owoców bo soki z warzyw średnio mi smakują ale kto wie. Sokowirówka nie jest duża więc świetnie sprawdza się w małej kuchni. Sokowirówka za jednym razem przyrządzi dla nas 1,5 l soku, otrzymujemy do sokowirówki pojemnik do którego leci sok, sokowirówka jest prosta w obsłudze, szybko i sprawnie się ją myje pod bieżącą wodą lub w zmywarce. Za sokowirówkę dałam 300 zł. 


No i czas na już ostatni mój "życioumilacz" :) A jest nim Bosh Ekspres TASSIMO AMIA (T20) 
Jestem nim zachwycona. Jest biały tak jak chciałam, jest mały tak jak chciałam i przyrządza pyszne napoje tak jak chciałam! :) Możemy sobie zrobić pyszną herbatę, gorącą czekoladę, latte macchiato czy też małą czarną i wiele wiele innych. Ekspres jest łatwy w obsłudze, automatycznie się czyści i odkamienia. Możemy sobie regulować czy chcemy dużą czy też małą kawę. Wystarczy włożyć odpowiednią kapsułkę, do zbiornika wlać wodę i nacisnąć start i jest pyszny napój :) Jestem bardzo szczęśliwa. Ekspresów jest bardzo dużo do wyboru więc pewnie znajdziecie coś dla siebie. Na stronie producenta znajdziecie również jakie można kupić kapsułki z napojami. Cena ekspresu to 379 zł a kapsułki są w cenie 20 zł a czasem są promocje i możemy kupić np. za 14 zł. Polecam :)


Na szczęście mam dużą kuchnię i mnóstwo miejsca więc mogę sobie pozwolić na tego typu sprzęty.
Póki co nic innego w planach nie mam ale kto to wie :) A co Wy posiadacie w kuchni i sprawia Wam ogromną radość? Oprócz takiego drobnego sprzętu muszę się Wam przyznać że nie mogę też żyć bez zmywarki :D hahahah :) Uwielbiam ją. 
To na tyle jeśli chodzi o małe sprzęty kuchenne które ułatwiają mi zdrowe odżywianie :)

Pozdrawiam
A.

15 komentarzy:

  1. Z twoich sprzętów mam tylko ekspres do kawy Tchibo Caffissimo i tak się przyzwyczaiłam do kawy, że ciężko by mi było z niej zrezygnować ;) Choć nie codziennie piję, a jak już to zawsze ze spienionym mlekiem. Mam w planach kupno blendera i wyciskarki do cytrusów (obowiązkowo). :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna marzy mi się fajny expres do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kawy Tassimo :D Udało mi się zdobyć ekspres na promocji w Tesco, gdzie dawali ekspres gratis, jeśli zakupiło się kapsułki za minimum 200 zł :D To był jeden z lepszych interesów w moim życiu, bo nie dość, że miałam zapas kapsułek, to jeszcze ekspres żyje już chyba z 2 lata :D Na dodatek ostatnimi czasy wprowadzili w PL w końcu kapsułki 2w1, czyli kawa+mleko w jednej i wtedy mamy 16 kaw w cenie 20 zł, a nie jak kiedyś 8 ;) A teraz marzy mi się sokowirówka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie świetny interes :)
      Daj znać jak kupisz sokowirówkę :)

      Usuń
  4. Moja pycia kuchnia, a raczej aneks kuchenny nie pozwala na dodatkowe sprzęty, choć marzy mi się porządny ekspres :(
    Mam blender owszem, który mieści się w szafce i czasami miksuję sobie właśnie owoce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, sokowirówkę też mam, ale na musze trzymać ją w innym pomieszczeniu.

      Usuń
    2. Takie uroki małej kuchni. W domu rodzinnym tez mieliśmy małą kuchnie a sprzęty schowane w szafie ;) i jak były potrzebne to się wyjmowało.

      Usuń
  5. Ja jestem nieco słaba w kuchni:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć z tych sprzętów posiadam, ale marzę o sokowirówce. Soki z kartonu a soki wyciśnięte samodzielnie to jest wielka przepaść. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sokowirówkę mam, ale blender by mi si porządniejszy przydał :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem właśnie na etapie szukania ekspresu do kawy :D Ten Twój nie dość, że jest prześliczny, mały to jeszcze nie taki drogi :) Muszę poczytać o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie marzy blender kielichowy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką sokowirówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania