Ava Laboratorium - Konkurs - Nagrody ufundowane przez Ava Laboratorium


Witajcie ! :)

Wraz z rozpoczęciem nowego tygodnia przychodzę do Was z nowym konkursem :)
Dzięki współpracy z Ava Laboratorium odbędzie się u mnie na blogu konkurs a do wygrania jest AKTYWNY KREM NA DZIEŃ SPF 15 O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU HYDRO LASER 
Mam dla Was dwa takie kremy a co za tym idzie będziemy mieli dwóch zwycięzców, co Wy na to? :)

Od siebie mogę napisać że jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Ava Laboratorium. Mam od nich maskę enzymatyczną o której pisałam tutaj KLIK oraz miałam krem do twarzy i tonik a pisałam o nich tutaj KLIK. Za to moja Mama ma maskę z algami morskimi i również jest zachwycona. 

Słów kilka o nagrodzie :
"HYDRO LASER
AKTYWNY KREM NA DZIEŃ SPF 15 O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU
Krem do skóry bardzo suchej, wymagającej intensywnego i długotrwałego nawilżenia.
Wyjątkowo bogata formuła oparta na synergicznym działaniu składników aktywnych w celu rewitalizacji skóry i odbudowy nawilżenia wszystkich 5 warstw naskórka.  Główny surowiec  HYDRANOVTM głęboko wnika w skórę uruchamiając w niej procesy regeneracyjne. Naturalny składnik nawilżający Sodium PCA wzmacnia działanie  kremu oraz zwiększa  elastyczność warstwy rogowej naskórka. Witamina „E” i kompleks trzech ekstraktów: z wąkroty azjatyckiej, orzecha włoskiego i nieszpułki, ujędrniają, regenerują  i działają  przeciwzmarszczkowo. Dzięki zawartości olejów: kokosowego i avocado skóra jest odżywiona, elastyczna i gładka. Użyte filtry przeciwsłoneczne chronią ją przed promieniami UV.
Cena: 33,00 zł/50 ml"

Kochane - chciałam jeszcze zaznaczyć że
Laboratorium Kosmetyczne AVA® to najstarsza prywatna firma działająca na rynku polskim od 1961 roku.
Jako pierwsza w Polsce zdobyła licencję na produkcję kosmetyków ekologicznych i certyfikaty jakości ECOCERT potwierdzające ich naturalność i organiczność.
Najwyższa jakość produktów, tradycja i ekologia to główne atuty firmy i elementy wyróżniające Laboratorium AVA® wśród innych firm kosmetycznych



Ok tak więc startujemy z konkursem !! :)

REGULAMIN KONKURSU 
1. Organizatorem konkursu jestem ja czyli kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk natomiast fundatorem nagród jest Ava Laboratorium
2.Konkurs trwa od 09.02.2016 do 23.02.2016 do godziny  23.59.
3. Wyniki konkursu opublikuję na blogu  do 5 dni od zakończenia konkursu. 
4.Nagrody wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej tylko i wyłącznie na terenie Polski
5.Wysyłka nastąpi wciągu 3 dni od opublikowania wyników.
6. Na dane zwycięzcy czekam 3 dni.

7.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych sytuacjach.

ZASADY KONKURSU
1. Należy być  publicznym obserwatorem  mojego bloga czyli kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk
2. Zostawić zgłoszenie w komentarzu pod tym postem wg wzoru zamieszczonego poniżej
3. Polubić fanpage Ava Laboratorium https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneAVA/

Obserwuję jako:  
    E-mail:
    Baner: (strona na której jest baner) 
Biorę udział jako : 
KLIKNIĘTE : 
3. Zamieścić baner u siebie na blogu
4. Jeśli macie ochotę możecie również zamieścić taką informację u siebie na Instagramie lub FB.

Baner do pobrania : 


Zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie. Będziecie zadowolone z nagrody! 

Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
A. 


18 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    E-mail: klaudiaannacebula@wp.pl
    Baner: http://zaklecienaszczescie.blogspot.com
    Biorę udział jako : Klaudia Cebula
    KLIKNIĘTE : :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)może akurat się uda
    Obserwuję jako: Evi EM
    E-mail: eevellinee@gmail.com
    Baner: http://my-spa-beauty.blogspot.nl/
    Biorę udział jako : Evelina Szczepaniuk Michalak
    KLIKNIĘTE (:
    Dziękuje za komentarz na moim blogu z zachęceniem do udziału :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie testowałam produktów tej firmy.

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    E-mail: zareklamowane-przereklamowane@wp.pl
    Baner: nie
    Biorę udział jako : Zareklamowana Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten krem ale w wersji na noc i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Anna Niezgódka
    E-mail: anianiezgodka@interia.eu
    Baner: http://anaa-anaa-86.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Anna Niezgódka
    KLIKNIĘTE : :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER KONKURSIK ostatnio własnie w Rosmanie kupiłam krem na rozszerzone naczyńka jest super dużo wyczytałam w internecie o tej firmie bo pierwszy raz kupiłam krem z firmy AVA chciałam nawet kupić krem z drobinkami złota bo o nim przeczytałam że jest super ale nie było w Rosmanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako MAŁGORZATA LASOTA E-mail :gocha002@interia.pl biorę udział jako MAŁGORZATA LASOTA - baner udostępniłam publicznie na fb bo bloga nie posiadam -pozdrawiam serdecznie













    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Jadwiga K.
    E-mail: hedvigisokosmetykach@gmail.com
    Baner: http://hedvigisokosmetykach.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Jadwiga K.
    KLIKNIĘTE : tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: włosovelove.
    E-mail: wlosovelove@o2.pl
    Baner: http://wlosovelove.blogspot.com
    Biorę udział jako : włosovelove.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Sabina eM
    E-mail: sabinkaemm@gmail.com
    Baner: http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    Biorę udział jako : Sabina Matusik

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako : Panna Anna
    E-mail: aviauna@gmail.com
    Baner: ciszazabija.blogspot.com
    Biorę udział jako : Anna Olesiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Kinga eMem
    E-mail: kindziorrrrr@wp.pl
    Baner: nie
    Biorę udział jako : Kinga Markiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. WYGRAŁAM!!!
    Bardzo dziękuje, ogromnie się ciesze bo to moja pierwsza internetowa nagroda za udział w konkursie!Pozdrawiam

    http://my-spa-beauty.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania