Przyjemniaczki

Cześć Wam !! :)

Dziś u mnie mroźnie ale bardzo słonecznie. Wypiję kawkę, zjem obiadek i ruszamy na spacer do lasu z psem naszym kochanym ;)
Lubicie spacerować? My uwielbiamy! Pamiętajcie że spacerowanie dobrze wpływa na nasze ciało i psychikę więc warto chociaż w weekendy wybrać się na dłuższy spacer.
Dziś mam wolne a co za tym idzie mnóstwo czasu dla siebie. Co bardzo mnie cieszy rzecz jasna ;)

Przypominam Wam o konkursie - strasznie mało osób się zgłosiło a szkoda bo zależy mi żeby ktoś kosmetyki wygrał. Szkoda żeby leżały w szafce ... :( Tak więc dziewczyny do dzieła KLIK KONKURS . Może przyda się komuś z Waszego otoczenia jeśli Wy nie jesteście zainteresowane.

A dziś przychodzę do Was z postem PRZYJEMNIACZKI o co chodzi wiecie bo już takowe posty się u mnie pojawiały. Tak więc do dzieła :





REXONA WOMEN PURE PROTECTION 
- bezzapachowy antyperspirant - bardzo mnie to cieszy gdyż ostatnimi czasy bardzo przeszkadzają mi zapachy antyperspirantów. Wszystkie mają dla mnie pudrowy zapach który ogromnie mnie dusi. Ta Rexona jest bezzapachowa więc akurat dla mnie,
- nie zawiera alkoholu oraz parabenów,
- jest naprawdę skuteczny,
- nie pozostawia białych plam na ciemnych ubraniach i żółtych na jasnych ubraniach,
- nie powoduje podrażnień i można go stosować zaraz po depilacji,
- jako antyperspirant spełnia wszystkie swoje zadania więc jestem na tak i oczywiście sięgam po niego cały czas,
- cena produktu ok 10 zł za 150 ml,
- pisałam o niej też tutaj KLIK
- ZADOWOLENIE - BARDZO ZADOWOLONA


ISANA BODY MILK VITAMIN E 
Mleczko do ciała
- bardzo gęste,
- przyjemny, delikatny zapach który dość długo po aplikacji się utrzymuje, wielki plus,
- z racji tego że jest gęste ciężko się rozprowadza ale dla mnie żaden problem,
- w miarę szybko się wchłania,
- bardzo ale to bardzo wydajne,
- nie podrażnia, nie uczula,
- zawiera witaminę E, wosk pszczeli,
- bardzo dobrze nawilża ciało i przynosi ulgę, mleczko bardzo mi pomogło gdy zmagałam się z przesuszoną skórą,
- skóra po zastosowaniu jest bardzo dobrze nawilżona, delikatna w dotyku,
- z racji tego że mleczko jest dość gęste stosuje je na noc a rano mam pięknie nawilżone ciało,
- cena produktu ok 9 zł za 400 ml,
- ZADOWOLENIE - BARDZO ZADOWOLONA


NIVEA PURE & NATURAL Tonik Oczyszczający 
Pisałam o nim tutaj OPIS TONIKU


LOREAL ELSEVE FIBRALOGY Szampon Ekspansja Gęstości
- intensywny ale świeży, przyjemny zapach,
- gęsty,
- dobrze się pieni,
- bardzo wydajny,
- wystarczy odrobina produktu by dobrze umyć włosy,
- po zastosowaniu włosy są puszyste, dobrze się je rozczesuje, jest ich faktycznie więcej i świetnie się układają, nie jest to piorunujący efekt ale jest,
- włosy wyglądają naprawdę dobrze po zastosowaniu szamponu,
- nie obciąża włosów,
- nie mam po nim łupieżu,
- nie uczulił mnie ani nie podrażnił,
- dobrze zmywa oleje,
- wygodne opakowanie, można postawić górą do dołu aby reszta produktu spokojnie spłynęła,
- cena produktu ok 10 zł za 250 ml,
- ZADOWOLENIE - BARDZO ZADOWOLONA


NIVEA CREME SMOOTH Kremowy żel pod prysznic
- zapach - typowy "Nivejowy" bardzo mi się podoba, mam słabość do ich zapachów,
- gęsty
- dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza nasze ciało,
- nie podrażnia ani nie uczula,
- bardzo wydajny, niewielka kropla pozwala nam na dokładne umycie się,
- pozostawia uczucie gładkiej i miękkiej skóry,
- moja skóra jest po zastosowaniu delikatna i nawilżona,
- cena produktu w zależności od ml to 8,99 zł za 250, lub 12,49 zł za 400 ml. Ja mam miniaturę produktu do przetestowania i jest to 50 ml.
- ZADOWOLENIE - BARDZO ZADOWOLONA


LA ROCHE-POSAY Woda termalna
- bezzapachowa,
- bardzo wydajna,
- w swoim składzie ma wapń, krzemionkę, magnez, stront, selen, cynk, miedź,
- łagodzi podrażnienia i przynosi ulgę,
- skóra po zastosowaniu jest nawilżona,
- produkt też ma za zadanie usuwać świąd, łagodzić przebarwienia, przyspieszać gojenie ran - ja akurat nie mam takich problemów ale osoby które mają takie dolegliwości - jak najbardziej polecam!,
- ja takie produkty jak woda termalna najczęściej stosuje latem, bardzo dużo przebywam nad morzem więc jest to dla mojej skóry ogromna ulga gdy po całym dniu dostanie taką kąpiel wodą termalną :)
- cena produktu to w zależności od ml. Jest dostępne 300 ml oraz 150ml, Za 150 ml płacimy ok 30 zł.
Ja z kosmetyku jestem bardzo zadowolona i chętnie będę do niego wracać. Moja woda ma 50 ml dlatego że to produkt do przetestowania,
- ZADOWOLENIE - ZADOWOLONA


Kochane - znacie produkty wyżej przedstawione? Jestem ciekawa Waszej opinii :)
Trzymajcie się cieplutko ! Ściskam Was mocno !
Uciekam na Wasze blogi :)
A.

24 komentarze:

  1. Nie miałam niestety okazji stosować żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Często sięgam po Isankowe kosmetyki
    Część z nich to prawdziwe perełki

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę mgiełkę z La Roche Posay i jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten szampon z Loreala kupiłam znajomemu w prezencie był zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani jednego przyjemniaczka ale loreala kupie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam niestety żadnego z przedstawionych...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nic nie miałam, a Isanę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Isana ma dobre produkty. Może nie wszystkie ale są niektóre godne polecenia

      Usuń
  8. W Rexonę musiałabym się chyba zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nic nie miałam z Twoich produktów, ale jeśli chodzi o wody termalne to uwielbiam Uriage - szczególnie za to, że nie trzeba jej osuszać :)
    Ps. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko wykończę swoje zapasy do włosów, to koniecznie muszę spróbować tej serii z L'Oreal! Chodzi za mną już od kilku tygodni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam nic z Twoich produktów, ale szczególnie mnie ciekawi woda termalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu skusić się na tą wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta woda termalna od dłuższego czasu bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie świetne kosmetyki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania