KONKURS 04.01.2016 - 06.02.2016

Kochane !

Życzę Wam wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku 2016! :) Życzę Wam dużo zdrowia, realizacji marzeń oraz samych pogodnych dni!

W okresie świątecznym miałam pauzę od bloga i wirtualnego świata - nazwijmy to reset - aby naładować akumulatorki na nowy rok! :) Tak więc mam dużo zaległości u siebie na blogu oraz na Waszych blogach! Wszystko w ciągu tygodnia powinno wrócić do normy i odwiedzę Wasze blogi.

Dziś przychodzę do Was z konkursem. Pomyślałam że kosmetyki które u mnie nie znalazły miejsca znajdą je u Was. Jest to pakiet dziewięciu kosmetyków. Siedem kosmetyków jest nowych a dwa teoretycznie nowe jednak zostały przeze mnie "sprawdzone" a co się za tym kryje - sprawdziłam kolor. Więc nie ma wielkiego ubytku w kosmetyku.

Ok - jak zwykle krótko i na temat. Szybki opis kosmetyków oraz linki ze szczegółowym opisem u producenta.




1.  NOWY - BANDI STYMULATOR WZROSTU RZĘS I BRWI cena 167 zł http://www.bandi.pl/sklep/produkt/id/285_Stymulator_wzrostu_rzes_i_brwi


2.  NOWY -  BALSAM DO CIAŁA LIRENE GOLDEN CHARM 200ml - cena ok 17 zł



3.  NOWE - LAKIERY DO PAZNOKCI 
a) Luksusowy lakier do paznokci million brilliance CATRICE COSMETICS ok 15 zł 
http://www.catrice.eu/pl/produkty/paznokcie/lakiery-do-paznokci/szczegoly/product/luxury-lacquers-million-brilliance-05-1.html
b) Lakier do paznokci MESAUDA MILANO cena ok 20 zł 
http://www.mesaudacosmetics.it/en/content/smalto-shine-flex
c) Lakier do paznokci POSTQUAM cena ok 20 zł 


4. NOWA - SZMINKA W KREDCE ME ME ME cena ok 40 zł 
http://www.mememecosmetics.com/lip-glide


5. CIENIE DO BRWI EMITE MAKE UP cena ok 110 zł (wypróbowałam produkt tylko raz żeby sprawdzić czy mi odpowiada) 
http://www.emitemakeup.com/brow-definer-2


6. FARBKA DO WŁOSÓW KEVIN MURPHY COLOR BUG cena ok 80 zł (jest delikatny ubytek, raz zaaplikowałam na kosmyk włosów)
http://kevinmurphy.com.au/product/color-bug/


7. NOWY RÓŻ/ BRĄZER DO TWARZY TEEEZ COSMETICS cena ok 90 zł
http://www.teeezcosmetics.com/be-blushious.html


WARTOŚĆ PRODUKTÓW CZYLI WYGRANEJ TO 559 ZŁ !!! :) Trochę się tego nazbierało hm ? :)

REGULAMIN KONKURSU 
1. Organizatorem i fundatorem  konkursu  jestem ja czyli kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk
2.Konkurs trwa od 04.01.2016 do 06.02.2016 do godziny  23.59 pod warunkiem zgłoszenia się co najmniej 30 osób.
3. Wyniki rozdania opublikuję na blogu  do 5 dni od zakończenia konkursu. 
4.Nagrody wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej tylko i wyłącznie na terenie Polski
5.Wysyłka nastąpi wciągu 3 dni od opublikowania wyników.
6. Na dane zwycięzcy czekam 3 dni.

7.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych sytuacjach.

ZASADY KONKURSU
1. Należy być  publicznym obserwatorem  mojego bloga czyli kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk
2. Zostawić zgłoszenie w komentarzu pod tym postem wg wzoru zamieszczonego poniżej

Obserwuję jako:  
    E-mail:
    Baner: (strona na której jest baner) 
Biorę udział jako : 

3. Zamieścić baner u siebie na blogu
4. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe : "MOJE NOWOROCZNE POSTANOWIENIA... 
Jestem bardzo ciekawa czy macie noworoczne postanowienia, jakie i jak z Waszą mobilizacją :) 



BANER DO POBRANIA :





Kochane czekam na Wasze komentarze - mam nadzieję że będzie to udany konkurs i będziemy się dobrze bawić ! :)  
Każdy może wygrać - POWODZENIA !! ;*

A.

28 komentarzy:

  1. Obserwuje jako ALIENKA
    e mail dziewczynaaliena@gmail.com
    biorę udział jako ALIENKA
    Baner: nie

    moje noworoczne postanowienie? Nic w stylu dieta czy rzucanie palenia. Moje coroczne postanowienie jest takie samo juz od dobrych kilku lat. Mianowicie zachować uśmiech na twarzy i pozytywne nastawienie do świata, ludzi i życia. Co roku postanawiam sobie ze będę lepszym i bardziej szczęśliwym człowiekiem niż w zeszłym roku. To jedyne postanowienia które mają dla mnie jakikolwiek sens. I szkoda ze tAK wiele osób postanawia sobie coś, o czym już po dwóch dniach zapominają.

    Powodzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako ALIENKA
    e mail dziewczynaaliena@gmail.com
    biorę udział jako ALIENKA
    Baner: nie

    moje noworoczne postanowienie? Nic w stylu dieta czy rzucanie palenia. Moje coroczne postanowienie jest takie samo juz od dobrych kilku lat. Mianowicie zachować uśmiech na twarzy i pozytywne nastawienie do świata, ludzi i życia. Co roku postanawiam sobie ze będę lepszym i bardziej szczęśliwym człowiekiem niż w zeszłym roku. To jedyne postanowienia które mają dla mnie jakikolwiek sens. I szkoda ze tAK wiele osób postanawia sobie coś, o czym już po dwóch dniach zapominają.

    Powodzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jak nie prowadzę bloga to mogę baner zamieścić na instagramie ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagroda więc z przyjemnością biorę udział w konkursie.
    Obserwuję jako: Żaneta Serocka
    E-mail: cytruska87@gmail.com
    Baner: na dole bloga http://www.babskikacik.pl/
    Biorę udział jako : Żaneta Serocka
    Postanowiłam sobie, że w tym roku będę miała większą kontrolę nad swoimi wydatkami. Postaram się nie wydawać na zachcianki, które ani mnie szczególnie nie cieszą ani nie są absolutnie niezbędne. To przybliży mnie do kupna mieszkania lub wymiany samochodu, który jest tylko nieco młodszy ode mnie i strasznie się sypie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do konkursu, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: KARO BEAUTY
    e- mail: karobeauty1@gmail.com
    Baner: www.karo-beauty.blogspot.com (zakładka "KONKURSY")
    Biorę udział jako: KARO BEAUTY
    Moje noworoczne postanowienia:
    W zasadzie nigdy nie robiłam żadnych postanowień noworocznych, choć w głowie mam kilka myśli, które chyba można podciągnąć pod ten temat :)
    Mianowicie: chciałabym (pewnie jak każda blogerka), aby moja strona zyskała szczerych odbiorców i żebym dzięki niej mogła się spełniać.
    Chciałabym rozwinąć się w kierunku wizażu i zacząć działać w stu procentach.
    Chciałabym też dawać wszystkim wokół szczęście. Chciałabym, żeby dzięki mnie ludzie częściej się uśmiechali.

    Tak...To chyba moje postanowienia noworoczne- być szczęśliwą w stu procentach i łapać każdą chwilę.
    Może niezbyt wielkie i ambitne, ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  7. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje postanowienie noworoczne, chyba nie mam konkretnego postanowienia. Chciałabym być po prostu bardziej zdecydowana i uwierzyć że mogę coś w swoim życiu zmienić aby było mi i moim najbliższym trochę łatwiej. Chciałbym mieć więcej siły i asertywności to wtedy jakoś to będzie :-)
    Obserwuje puderniczkam
    Banerhttp://puderniczkama.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Beauty B.
    E-mail: monika2003@vp.pl
    Baner:w prawym boku: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Beauty B.
    Moje noworoczne postanowienie to aby każdego dnia znaleźć chwilę tylko dla siebie. Teraz wiem jak to ważne, aby nie stać się marudną zołzą, która na wszystko narzeka. Takie wyciszenie się już procentuje, daje mi siłę na działanie i na chęć dawania uśmiechu innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Mariska93
    E-mail: anitasadlo@interia.pl
    Baner: www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)
    Biorę udział jako : Mariska93
    Odpowiedź: Zawsze jakieś było.. ale to takie typowe, bezsensowne. Teraz chyba w końcu dorosłam i nie mam już konkretnych postanowień, ale bardziej marzenia. Marzenia, które chciałabym spełnić. Mianowicie, mam już prawie 23 lata na karku i trzeba coś zrobić ze swoim życiem. Nie mogę ciągle koczować w domu rodziców. Chcę wyjechać w wakacje do Anglii do pracy, już na stałe. Tam są dużo lepsze perspektywy, a chce zacząć myśleć poważniej o moim życiu. Mam wielką nadzieję, że mi się to uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl
    Moje postanowienie to brak postanowień ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Paulina Dominika
    E-mail: blog.kosmetysia@gmail.com
    Baner: http://itskosmetysia.blogspot.com/p/candy-na-blogach.html
    Biorę udział jako: Paulina Dominika
    Odpowiedź: Hmm, postanowienie noworoczne? Nie wiem czy jest to postanowienie czy priorytet ale chciałabym być zdrowia. Chciałabym nie mieć żadnych problemów ze swoim organizmem. Chciałabym nie mieć żadnych niemiłych sytuacji związanych z aktualnym stanem zdrowia. Chciałabym być po prostu zdrowa. Nic nie jest tak ważne, jak zdrowie. Nie chcę pisać niewiadomo jakich "fajnych" bo wymyślonych postanowień. Chcę być zdrowa. Po prostu. Chcę regularnie badać się i kontrolować swoje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Natalia - juicy raspberry
    E-mail: allaboutcheapcosmetics@gmail.com
    Baner: http://juicy-raspberry.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Natalia - juicy raspberry

    MOJE NOWOROCZNE POSTANOWIENIA są w tym roku inne niż dotąd. Postanowiłam przestać dążyć do wykreowanych ideałów, do bycia szczuplejszą i piękniejszą (nie, to wcale nie oznacza, że przestałam o siebie dbać:)). Moim postanowieniem jest POKOCHAĆ SIEBIE - taką jaka jestem, z kilkoma kilogramami ponad program, cellulitem i wieloma innymi niedoskonałościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Karolina Horsi
    E-mail: dzygli.paw@gmail.com
    Baner: http://karolinahorsi.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Nigdy nie robię postanowień na nowy rok i to nie dlatego, że nie mam żadnych celów. Każda pora w roku jest dobra, żeby zmobilizować się i coś zmienić w swoim życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Madam Paulina
    e-mail: paulina3p5@Wp.pl
    banner: http://paulinka3p5678.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Postanowień w tym roku miałam kilka postanowiłam sobie, że zacznę wreszcie o siebie dbać, nie jeść słodyczy i przeczytać 80 książek. Z tym pierwszym postanowieniem idzie mi świetnie zdrowe nawyki żywieniowe weszły mi w nawyk, jak i ćwiczenia stały się moją codziennością. I dzień bez treningu jest dla mnie dniem straconym. Słodyczy staram się nie jeść, ale te dni rządzą się swoim prawem :D A z ostatnim idzie mi bardzo źle, pomimo że jestem molem książkowym to jak narazie przeczytałam tylko jedna książkę. Ale w najbliższym czasie mam wolne więc to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    E-mail: klaudiaannacebula@wp.pl
    Baner: zaklecienaszczescie.blogspot.com
    Biorę udział jako : Klaudia Cebula
    Odpowiedź: W tym roku planuję być dla siebie: dobra, mniej wymagająca niż w zeszłym, rozwiązywać problemy na bieżąco. Chcę popracować nad uśmiechem, zarówno w kwestii estetyki jak i w sferze uczuciowo-duchowej. I nie wiem jak mocno mogę to postanowić, a na ile to kwestia przypadku i szczęścia: chcę zmienić pracę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Martyna T
    E-mail: pciatynka@o2.pl
    Baner: https://www.instagram.com/p/BBNNuxcDDqa/?taken-by=pciatynka
    Biorę udział jako : Martyna T

    MOJE NOWOROCZNE POSTANOWIENIA:
    1.Jeść mniej słodyczy, a więcej witamin.
    2. Więcej spacerować i mniej jeździć autem.
    3. Więcej uśmiechu, a mniej smutków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Paulina Anna
    E-mail: sasskhaya@gmail.com
    Baner: http://herbanna.blogspot.com (na dole)
    Biorę udział jako: Paulina Anna
    Moje noworoczne postanowienie jest bardzo proste. W tym roku chcę w końcu zrozumieć, że nasze ciało jest naszą świątynią, chcę przykładać się bardziej do pielęgnacji od wewnątrz i od zewnątrz, robić badania profilaktyczne i, mówiąc bardzo ogólnikowo, zadbać o własne zdrowie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: włosovelove.
    E-mail: wlosovelove@o2.pl
    Baner: http://wlosovelove.blogspot.com
    Biorę udział jako : włosovelove.
    Moim noworocznym postanowieniem jest dystans. Jestem osobą, którą łatwo wyprowadzić z równowagi i chcę to zmienić. Nie można przecież denerwować się przez coś na co nie ma się wpływu i powolutku się tego uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Martuś S.
    E-mail: martus28332833@op.pl
    Baner: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1655644048034460&id=100007666419550
    Biorę udział jako : Martuś S.
    ***

    Taaaak...postanowienia noworoczne... były i te małe (mniejszy rozmiar) i te większe (marzyło mi się opanowanie hiszpańskiego). Od kilku lat postanowień noworocznych nie ma. Zaryzykuję stwierdzenie, że i w Nowy Rok wskakuję niepostrzeżenie; między kuchnią i salonem, w środku ferii świątecznych dzieci, po kolacji a przed śniadaniem - staję się o rok starsza (i mądrzejsza?). Zapracowana mama gromadki dzieci, rozsądna żona, perfekcyjna pani domu... brak czasu i chęci by pomyśleć o sobie, by ćwiczyć silną wolę, by chcieć coś zmienić, by obrać cel i dążyć do niego z całych sił. W tym roku ma być inaczej! Postanowiłam postanowić zmianę codzienności. Może dzieciaki nie są już takie małe i poradzą sobie w przedszkolu? Może mąż po pracy "da radę" ogarnąć i dom i obiad? Może ja nie jestem tak zatwardziałą kurą domową jak wszyscy sądzą, może po latach letargu poradzę sobie na niełatwym rynku pracy? Kto wie... Póki co postanawiam zrobić pierwsze małe kroki - powrót do szpilek, koniec z niszczącymi mózg serialami paradokumentalnymi, dobry fryzjer no i może...ten nieszczęsny kurs hiszpańskiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: kwiatowa isaura
    E-mail: zochazocha64@wp.pl
    Baner: https://www.facebook.com/zofia.alicja64/posts/1704040869816199
    Biorę udział jako : kwiatowa isaura

    Moja droga, trudno wybrać i opisać wszystkie kłębiące się w głowie postanowienia. Moje myśli ciągle jednak biegają wokół zrzucenia poświątecznego sadełka a znalezieniem księcia z bajki. Może i nadzieja matką głupich lecz ja mocno wierzę, że gdy zrzucę sadełko to książę na białym rumaku sam do mnie przybędzie i po linie zrobionej z pasków jego spodni wejdzie do mojej sypialni i powie „Bądź moją lubą” , a ja nadal będąc zaspana i w piżamach z nadrukiem Kaczora Donalda rzucę się mu w ramiona i będziemy żyć długo i szczęśliwie. No właśnie.. tylko to sadełko.. które spędza mi sen z powiek. Bez niego nie poleci na mnie nawet starszy pan Wiesiek siedzący pod sklepem z piweczkiem w ręce. W akcie desperacji jestem gotowa zadzwonić do Ewki Chodakowskiej po jakieś złote rady na efektywne treningi i przede wszystkim po motywację, której brak takiemu leniwcowi jak ja siedzącemu z gorącą czekoladą pod kocem przez wiele dłuuugich godzin dziennie… A jak Ewka nie odbierze telefonu? Czy mam targnąć się na swoje życie? Nie, nie mogę tego zrobić bo gdzieś tam na pewno czeka mój książę i już powoli wyrusza w świat by mnie szukać… Może więc sama książka Ewki załatwi sprawę? Postaram się tez wymazać z pamięci pojęcia typu „fast food” i „słodycze” oraz wychodzić z psem na spacer najczęściej jak się da (oj, bidulek..). Musi się udać! Trzymajcie za mnie kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania