Kremy do rąk - mix

Witajcie !!

Zanim zaczniecie czytać dzisiejszy post proponuję udać się do kuchni po pyszną kawę lub herbatę :)
Gdyż post będzie dość długi. Trochę z nim zwlekałam bo jak wiecie ja lubię bardzo krótko a treściwie ale z racji dość dużego zbioru kremów do rąk to post automatycznie będzie dłuższy.
W okresie jesienno -zimowym moje dłonie są w kiepskim stanie. Mimo że naprawdę dbam o nie to i tak wiecznie im mało. W poście zobaczycie że sięgam do kremów z różnego przedziału cenowego.
Nawet gdybym miała krem za 500 zł to i tak by mi nie pomógł dlatego że i tak moje dłonie nie lubią zimy ... :( No ale cóż radzić sobie muszę więc kremuje ile się tylko da. Do tego peelingi i maski. Chociaż gdy mam naprawdę "ała" na dłoniach to peeling jest kiepskim pomysłem. No nic przechodzimy do konkretów bo przecież wiecie że paplanina to nie moja mocna strona :)



Kolejność przypadkowa :)

CZTERY PORY ROKU Skoncentrowane Serum Do Rąk i Paznokci
- ładny, owocowo-kwiatowy zapach,
- eleganckie, estetyczne opakowanie,
- krem-serum bardzo fajnie się rozprowadza i szybko wchłania,
- kremowa, biała konsystencja,
- krem jest w opakowaniu z pompką - więc coś nowego,
- nie posiada parabenów i alergenów
- po zastosowaniu faktycznie odczuwamy ulgę,
- dłonie są nawilżone, ładniej wyglądają,
- nawilżenie długo się utrzymuje i widzimy efekt już po jednej aplikacji,
- niektóre kremy powodują u mnie szczypanie po aplikacji na suche dłonie a ten na szczęście nie,
- jest bardzo wydajny i wystarczy odrobina kremu aby uzyskać oczekiwany efekt,
- jestem naprawdę zadowolona i szczerze Wam polecam,
- cena produktu to 10 zł za 50 ml - dostępny w drogeriach.




FLOS LEK ŻEL Z ALOESEM do skóry suchej
- konsystencja typowego żelu, odrobinę wodnisty,
- szybko się wchłania i przynosi ogromną ulgę - wielki plus,
- żel jest bezbarwny i bezzapachowy,
- zawiera 5 % ekstraktu z aloesu i 1 % Pantenolu,
- zawiera certyfikat NATURY FLOSLEK,
- żel można stosować do różnych partii ciała - ja go przeznaczam tylko do pielęgnacji dłoni ale spokojnie możecie aplikować na łokcie czy stopy,
- wygodna aplikacja i świetny efekt - dłonie są nawilżone, elastyczne, podrażnienia mniej bolą ;)
- szczerze polecam bo żel spełnia swoje zadanie,
- cena produktu 10 zł za 50 ml - kupiłam w aptece




HUMAN + KIND 
- krem jest przeznaczony do pielęgnacji rąk, stóp i łokci,
- ma dość specyficzny ziołowy zapach,
- krem jest z naturalnych składników - warto zapoznać się z ich ofertą kremów, ciekawe produkty podaje Wam link KLIK
- krem bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania,
- dłonie po aplikacji są nawilżone, zapach przez dłuższy czas czuć na dłoniach,
- krem jest mega wydajny - wystarczy kropelka aby dobrze nawilżyć dłonie,
- ja stosuję krem tylko do pielęgnacji dłoni,
- jestem zadowolona i kupię z tej firmy pewnie jeszcze coś,
- zerknijcie sobie też na skład tego kremu KLIK
- cena jest dość spora bo ok 50 zł za 50 ml  ALE czasem warto zaszaleć ;)




NIVEA BALSAM DO RĄK SOS
- krem bardzo gęsty, dość długo się wchłania,
- przyjemny zapach - taki typowy dla Nivei :)
- zawiera formułę z HYDRA IQ która wspomaga naturalny proces zaopatrywania skóry w wodę,
- zawiera olejek z nagietka oraz pantenol,
- krem z racji tego że długo się wchłania jest stosowany przeze mnie na noc - rano się budzę z nawilżonymi, zdrowymi dłońmi,
- jestem z niego zadowolona gdyż spełnia swoje podstawowe funkcje,
- dobrze nawilża, przynosi ulgę i łagodzi podrażnienia,
- spokojnie go mogę polecić,
- cena produktu 8 zł za 50 ml, kupiony w Rossmanie




NAOBAY NATURAL & ORGANIC Orange Juice Hand Cream
- zapach - bardzo świeży, pomarańczowy - piękny, dość długo się utrzymuje,
- konsystencja kremowa, nie jest bardzo gęsty ale też nie jest wodnisty,
- zawiera masło shea, wyciąg z aloesu, sok pomarańczowy oraz rumianek,
- bardzo dobrze nawilża dłonie, łagodzi podrażnienia oraz sprawie ulgę spierzchniętym dłoniom,
- bardzo wydajny, niewielka kropelka wystarcza nam aby dobrze krem rozprowadzić i uzyskać oczekiwany efekt,
- krem jak i inne produkty tej marki są bardzo ciekawe i godne uwagi - przyjrzę się im bliżej ( mam też od nich peeling do ciała ale o tym innym razem),
- krem szybko się wchłania co jest dodatkowym atutem,
- jestem zadowolona i chętnie w przyszłości do niego wrócę,
- cena produktu ok 50 -55 zł za 100 ml,



CZTERY PORY ROKU Zimowy Krem Do Rąk Regenerujący
- zapach kremu bardzo przyjemny, słodkawy, żurawinowy,
- nie zawiera parabenów,
- zawiera 10 % naturalnych olejków (olej sojowy, olej sezamowy, masło shea) - mają za zadanie natłuścić i zregenerować skórę,
- zawiera również 4 % ekstraktów z żurawiny, miodu i protein mlecznych,
- krem jest dość gęsty ale w miarę szybko się wchłania - stosuję go na noc a rankiem mam nawilżone, gładkie, zregenerowane dłonie,
- łagodzi podrażnienia,
- zapach utrzymuje się na dłoniach dłuższą chwilę,
- bardzo wydajny,
- jestem z niego zadowolona,
- cena produktu to 4 zł za 75 ml - kupiony w zestawie z peelingiem ( zestaw wtedy był droższy)




ZIAJA Krem Do Rąk BIO Olejek arganowy
- zapach coś w klimatach mlecznych - bardzo przyjemny, długo się utrzymuje,
- konsystencja - nie jest bardzo gęsty ale też nie jest wodnisty,
- bardzo wydajny,
- bardzo szybko się wchłania
- krem zawiera naturalny olejek arganowy i glicerynę,
- pozostawia na skórze delikatną warstwę ochronną,
- przynosi ulgę spierzchniętym dłoniom,
- dobrze nawilża dłonie,
- łagodzi zaczerwienienia naskórka,
- widzę poprawę po zastosowaniu kremu,
- jestem zadowolona i na pewno będę wracać do produktu,
- cena 6 zł za 80 ml - kupiony w aptece.



NIVEA SOFT Krem do rąk
- zapach - kremowy, świeży taki typowy dla Nivea - mam słabość do tego kremu - sentymenty :)
- konsystencja średnio gęsta - szybko się wchłania,
- bardzo wydajny i dobrze się rozprowadza,
- nie zawiera parabenów,
- krem pozostawia ręce nawilżone, gładkie, zapach dość długo się utrzymuje,
- krem nadaje się do pielęgnacji dłoni, rąk, stóp czy też łokci, ja akurat stosuje krem do pielęgnacji dłoni,
- wystarczy odrobina aby uzyskać oczekiwany efekt,
- jestem naprawdę zadowolona, chętnie do niego wracam
- cena produktu to 10 zł za 75 ml, kupiony w Drogerii




ORIFLAME SLIK BEAUTY HAND CREAM 
- krem zawiera proteiny jedwabiu, ekstrakt z orchidei,
- zapach pudrowy, słodki - nie przypadł mi do gustu,
- krem jest średnio gęsty - w miarę dobrze się wchłania,
- nawilża dłonie i zostawia je przyjemnie gładkie,
- bardzo wydajny,
- spełnia swoje podstawowe funkcje ale tak średnio się polubiliśmy i nie wrócę do niego.
Skończy się i tyle z naszej wspólnej przygody,
- cena produktu ok 15 zł za 100 ml, kupiony u konsultantki.



Tak - to by było na tyle jeśli chodzi o kremy do rąk w tym roku :)
Przepraszam Was za niektóre opakowania no ale to się używa i zużywa więc wygląda jak wygląd.
Jak Wy sobie radzicie z nawilżeniem dłoni w czasie zimy?? :) Może macie jakieś domowe sposoby? Jeśli możecie to się podzielcie - chętnie się czegoś nowego dowiem.
Kochane niedługo organizuje rozdanie więc bądźcie czujne ! :)

Pozdrawiam i udanego tygodnia !
A.

38 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z nich. Ale na zimę to polecam przede wszystkim ciepłe rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ciepłe mam - ale to nie zawsze pomaga :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. póki co jestem na etapie używania kremu z Evree :) uwielbiam go

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam od nich balsam do ciała ale czeka na swoją kolej ;)

      Usuń
  3. Mam tylko serum z 4poryroku :).
    Ja obserwuję już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy do rąk to mój niezbędnik zimowy. A aloes w postaci żelu to najlepsze rozwiązanie na wszelkie partie skóry wymagające szybkiej regeneracji. Na skórę dłoni aplikuję także od czasu do czasu olej wzbogacony nagietkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego zestawu miałam nivea soft ale do twarzy, serum z 4 pory roku i wszystkie ich kremy do rąk. z ziaji też l=kilka znam oraz z flosleku ale akurat nie te

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mało wybredna jesteś :D U mnie niestety nie wszystkie kremy się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jak niewiele mi do szczęścia potrzeba :P :P

      Usuń
  7. Znam jedynie serum 4 pory roku i faktycznie jest bardzo fajne. Obecnie uzywam krem Anida i jestem z jiego szalenie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych kremików znam osobiście jedynie regenerujący Nivea ...:)
    Zimą też zawsze robi mi się spory zapas kremików, lubię poznawać różne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy do rąk i zużyłam ich mnóstwo, ale z tych, które pokazujesz nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się coś kupić z tego co ja używam ;)

      Usuń
  10. Wstyd się przyznać, ale żadnego z tych kremów nie miałam :P Zimą stawiam na ciepłe rękawice. obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Wszystko przed Tobą :) Może poznasz tej zimy któryś z kremów :)

      Usuń
  11. W związku z tym, że mało używam kremów do rąk nie znam żadnego z tych kremów. Teraz używam Vaselline.

    OdpowiedzUsuń
  12. żadnego z tych kremików osobiście nie miałam, ale może kiedyś wypróbuje. Choć z 4 pór roku miałam inne rodzaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w tej chwili serum z Cztery Pory Roku. I szczerze to mam mieszane uczucia co do niego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego niestety nie miałam. Tylko z Oriflame z tej serii z jedwabiem miałam jakieś kosmetyki ale to kilka lat temu żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem Naobay Natural - dość mnie kusi, aczkolwiek cena delikatnie odstrasza:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na złość nie znam żadnego z tym kremów, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. żadnego z tych kremów nie miałam
    rzadko sięgam po kremy do rąk,to znaczy nieregularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kremy do rąk i też mam ich dość sporo a kolekcja ciągle się powiększa. Nie miałam żadnego z tych, ale miałam okazję przetestować już krem z Ziaji i byłam bardzo zadowolona:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę sporo tych kremów! Ja używałam ostatnio Evree, który stał się moim ulubieńcem i ostatnio sięgam też po krem do rąk z Vaseline, oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o Naobay, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z nich, choć właśnie robiłam zdjęcia do wpisu z moim zestawieniem kilku kremów.

    Używamy zupełnie różnych! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie zdałam sobie sprawę że nie pamiętam kiedy używałam/kupiłam krem do rąk.... Kiedyś kremowałam non stop i jakoś przestałam mieć potrzebę :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo ładnie :P
      Może niedługo uda Ci się kupić krem do rak jednak warto o dłonie dbać :)

      Usuń
  23. Niby tyle kremów mi się przewija przez dłonie, a jednak żadnego z nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! Fajny ranking, można sobie szybko porównać i znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Żel z cztery pory roku skusi mnie swoją konsystencja i zapachem :) reszty kremów nie miałam. .. ogólnie wiele kremów mam z Avon i może dlatego te drogeryjne aż tak często nie widnieją w mojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania