Przyjemniaczki - czyli produkty warte polecenia

Cześć Kochaneeee!

Dość trochę mnie nie było ale to już chyba standard. Nie mam ciśnienia żeby wrzucać dziennie posty. Produkty które są przeze mnie opisywane to produkty które dokładnie sprawdzam. Nie wyobrażam sobie w poniedziałek kupić kosmetyk a we wtorek już o nim pisać... Bo przecież chodzi nam o rzetelne recenzję, prawda?

Tak więc dziś przychodzę z kosmetykami które są warte polecenia. Krzywdy nikomu nie robią, spełniają swoje podstawowe "obowiązki" ale tyłka też nie urywają :) Mimo wszystko gdy okazja się nadarzy wracać do nich będę. PRZYJEMNIACZKI to już drugi post z tej serii u mnie i myślę że to dobry pomysł i już zostanie u mnie na blogu. Może nazwa nie jest twórca ale niestety ja również do twórczych nie należę. Kochane tak więc zaczynamy :

ZIAJA MULTI MODELING energetyzujący peeling do ciała
(ma na celu wygładzenie i jest z substancją antycellulitową)
- peeling ma ciekawy, orzeźwiający zapach,
- jego kolor to soczysta zieleń,
- gruboziarnisty - bardzo dobrze złuszczał u mnie martwy naskórek,
- skóra po zastosowaniu jest delikatna, gładka,
- nie uczula,
- nie pozostawia tłustej warstwy na skórze - duży plus,
- zawiera olej jojoba który jest antycellulitowy i nadaje skórze sprężystość , forskoline z pokrzywy która wyszczupla oraz zawiera olejki zapachowe które na celu mają aromaterapię.
- faktycznie po zastosowaniu skóra jest sprężysta,
- jeśli chodzi o antycellulitową moc to nie wierze w tego typu produkty gdyż pierwsze co to marsz na siłkę ! :)
- ogólnie produkt na plus ale jako zwyczajny peeling,
- cena ok 20 zł za 200 ml,

PANTENE PRO-V AQUA LIGHT - pisałam już o tym produkcie i jest dostępna recenzja na moim blogu tu - KLIK jak widzicie wróciłam do produktu i nadal jestem z niego zadowolona.


LE PETIT MARSEILIAIS Kwiat Wiśni - pisałam już o produkcie na moim blogu i jest dostępna recenzja na moim blogu tu - KLIK pisałam o brzoskwini i nektarynce ale to nie ma znaczenia bo żele mają takie same właściwości dla mnie. Jestem zadowolona i chętnie wrócę.


REXONA LONG LASTING PROTECTION
- bezzapachowy - to dla mnie plus gdyż mam problem z zapachami antyperspirantów,
- bardzo wydajny,
- jestem zadowolona z jego skuteczności,
- nie zostawia plam na ubraniach czarnych i nie robi żółtych plam na ubraniach białych,
- nie zawiera alkoholu ani parabenów więc jest to kolejny plus,
- nie podrażnia skóry nawet gdy jesteśmy zaraz po depilacji,
- cena produktu 10 zł za 150 ml,


ŻEL DO MYCIA TWARZY AA COLLAGEN HIAL +
- żel jest bardzo wydajny,
- dobrze się go rozprowadza,
- ma dziwnie pudrowy zapach ale nie jest to tragedia,
- nie uczula,
- jest do każdego rodzaju cery ale niestety mnie bardzo wysuszał - i z racji tego już nie wrócę do niego jednak szczerze polecam dla kobiet z tłustą cerą,
- zawiera kolagen wraz z kwasem hialuronowym, kwas mlekowy, betaine oraz alantonine,
- żel świetnie sobie radzi z makijażem,
- dokładnie oczyszcza twarz,
- jest przeźroczysty, żelowy,
- cena produktu 16 zł za 150 ml,


SZAMPON DO WŁOSÓW NIVEA LONG REPAIR 
- nadaje się do włosów łamliwych oraz rozdwajających się,
- baaardzo wydajny,
- bardzo gęsty,
- ładnie pachnie,
- bardzo dobrze się pieni,
- dobrze się rozprowadza,
- włosy dobrze się po nim rozczesują,
- zawiera płynną keratynę oraz olejek babassu,
- mega uzdrowienia nie było ale ja też nie mam szczególnych problemów z włosami,
- dobrze myje włosy i jestem zadowolona,
- cena produktu ok 15 zł za 400 ml,


CZTERY PORY ROKU ZIMOWY PEELING DO RĄK 
- przyjemny zapach,
- zawiera żurawinę, sól morską, olej kokosowy i sojowy,
- drobnoziarnisty,
- bardzo wydajny,
- dobrze się rozprowadza,
- nie zawiera parabenów,
- po zastosowaniu dłonie są gładkie, delikatne w dotyku,
- jestem zadowolona jednak jeśli ktoś ma bardzo spierzchnięte dłonie i do tego popękane to aplikacja peelingu nie będzie przyjemnością gdyż będzie zwyczajnie nas piekło.
- cena produktu ok 10 zł za 50 ml.





Kosmetyki w/w są warte polecenia gdyż spełniają swoje podstawowe funkcje. Jestem zadowolona :)

Kochane znacie? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat ? :)

Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
A.

39 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będziesz miała kiedys okazję poznać :)

      Usuń
  2. Ziaję i Nivea znam i także bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele LPM są niezłe. Lubię je.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj u mnie Rexona się sprawdza i żele LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym roku miałam ten peeling do rąk, bardzo miło go wspominam, taki właśnie przyjemniaczek umilający jesienne i zimowe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rexony od czasu do czasu używam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam jedynie Pantene z tej serii ale przyznam,że jestem przeszczęsliwa po jego stosowaniu :) spisał się i to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Le Petit mają piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ten żel Kwiat Wiśni pachnie jak proszek do prania..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :)

    Wszystko o Aliexpress, realne zdjęcia, opinie- www.aliexpress-all.blogspot.com - Dziś nowy post *żele UV do paznokci *

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego z tych produktów nie używałam, ale o niektórych już dużo słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam żadnego z powyższej listy ;) Ale zastanawiam się nad kupnem szamponu Nivea ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ich, ale może kiedyś poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm nie znam tych produktów ;) Ale dobrze wiedzieć, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie przyjemniaczki ;) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. żel do twarzy z AA miałam dawno temu, serii a nieco inna ale wspominam dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktów :) ale myślę że jakiś na pewno poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten peeling z ziaji, miał boski zapach:) niestety bardzo szybko się skończył = mało wydajny, więc go więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szamponów z Nivea nie lubię, moje włosy wyglądają po nich okropnie :) Na ten peeling z Ziaji pewnie się skuszę, lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi mnie zapach tego żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten żel pod prysznic jest bardzo fajny :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego z tych przyjemniaczków...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Z serii antycellulitowej Ziai kusi mnie balsam do ciała, podobno jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  24. moja mama całe życie używa tylko kremów do rąk 4 pory roku. ja się zbuntowałam już dawno temu i niczego tej marki nie kupuję bo mam już przesyt. ten peeling jednak mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania