"Przyjemniaczki" - Czyli produkty warte polecenia

Witajcie!

Dziś mam mega leniwą niedzielę już od nie pamiętam kiedy. Bardzo się ciesze bo mam czas tylko dla siebie. Od czasu do czasu warto sobie zorganizować dzień lenia i porządnie wypocząć! :)
Co o tym myślicie? :)
Z racji tego że mam niedzielę tylko dla siebie to i będzie ona również dla Was. Wpadam na bloga polecić Wam 5 produktów które są na tyle przyjemne, skuteczne i dobre że można je spokojnie każdemu polecić i myślę że każdy byłby zadowolony a to dlatego że poniżej opisane produktu mogą Wam zrobić dobrze a z pewnością nie zaszkodzą. A o kim mowa? Tak więc :

1) Żel pod prysznic Nivea Creme Soft 
- jeśli ktoś ma delikatną, wrażliwą skórę to jak najbardziej polecam,
- żel ma delikatny, łagodny zapach,
- dobrze się pieni,
- bardzo wydajny,
- konsystencja gęsta i kremowa,
- odrobina wystarczy aby się dokładnie umyć,
- delikatnie nawilża,
- nie napina skóry i nie wysusza jej,
- posiada nawilżającą formułę Hydra IQ
- 750 ml za ok 23 zł,
- Produkt warty polecenia gdyż spełnia swoje zadanie w 100%.

2) Żel pod prysznic Dove Caring Protection 
- bardzo wydajny żel pod prysznic,
- delikatny, kobiecy zapach,
- niewielka kropla starczy aby dokładnie się umyć,
- kremowa, gęsta konsystencja,
- nawilża nasze ciało,
- dobrze się pieni,
- nie podrażnia ani nie uczula,
- zawiera olejki nawilżające,
- za 500 ml zapłacimy ok 17 zł,
- Produkt również warty polecenia gdyż spełnia swoje zadanie w 100%.

3) Szampon do włosów PANTENE PRO-V AQUA LIGHT
- bardzo wydajny szampon, niewielka kropla wystarczy aby dokładnie umyć nasze włosy,
- delikatny, przyjemny zapach który nawet długo utrzymuje się na naszych włosach,
- dobrze myje włosy ale ich nie obciąża,
- włosy są po zastosowaniu delikatne, świeże, dobrze się rozczesują i nie są obciążone,
- nie zawiera silikonu,
- zawarta w nim technologia Clean Rinse pozwala na dokładne, szybkie spłukanie produktu,
- bardzo dobrze się pieni,
- moje włosy po nim naprawdę są czyste, delikatne, puszyste i przygotowane do kolejnych zabiegów,
- za 400 ml płacimy ok 13 zł,
- Produkt naprawdę wart polecenia!

4) Szampon do włosów PANTENE PRO-V NATURE FUSION
- szampon który dokładnie myje nasze włosy, pozostawia je czyste, lśniące,
- nie obciąża włosów,
- po zastosowaniu faktycznie się błyszczą,
- włosy świetnie się rozczesują,
- bardzo wydajny,
- mała kropla wystarczy aby dokładnie umył włosy,
- delikatny zapach,
- kremowa konsystencja,
- szampon ma również za zadanie pozostawienie na włosie warstwę ochronną, tak jest ale przy tym nie obciąża włosów,
- zawiera właściwości odżywcze,
- za 400 ml płacimy ok 15 zł,
- Produkt spełnia swoje zadanie, wart polecenia.

5) Kojący tonik witaminowy GARNIER SKIN NATURALS ESSENTIALS
- tonik delikatnie oczyszcza naszą cerę,
- polecany do skóry wrażliwej,
- odświeża i łagodzi,
- nie zawiera barwników, alkoholu,
- mimo że na opakowaniu pisze że jest zapachowy ja czuje baaaardzo delikatny zapach,
- posiada ekstrakt z nenufaru,
- pozostawia skórę czystą, odświeżoną, delikatną,
- nie napina ani nie wysusza skóry,
- bardzo wydajny
- za 200 ml zapłacimy ok 10 zł
- Produkt spełnia swoje zadanie i szczerze mogę polecić.




Kochane powyżej przedstawiłam Wam tak zwane pewniaki które na pewno Wam nie wyrządzą szkody a z pewnością umilą pielęgnację. Produkty te są drogeryjne i nie są z najwyższej półki. Ja wychodzę z założenia że nie wszystkie nasze kosmetyki muszą być drogie, Wydaje mi się że nie musimy płacić dużych pieniędzy za żel pod prysznic ponieważ ten drogeryjny równie dobrze się nam sprawdzi.
Znacie produkty? Jakie jest Wasze zdanie? Co myślicie o moich recenzjach typu krótko i na temat? :) Jestem ciekawa Waszego zdania! :)
Puszczam TV i zaczynam pić moją pyszną herbatkę! :) A Wam moje kochane życzę miłego niedzielnego popołudnia i udanego nowego tygodnia! :)
A.

35 komentarzy:

  1. Dobrze się czyta takie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele pod prysznic Nivea pozytywnie mnie zaskakują za każdym razem, a Dove lubię bardzo. Pantene nie służy moim włosom :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zele Dove maja dla mnie za gesta konsystencje. Nivea za to lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. aż dziwne ale nie znam żadnego z prezentowanych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z tych kosmetyków znam i rzeczywiście dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię szampony Pantene, genialnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie używam drogeryjnych produktów. Mają nniską jakość, a wcale nie są tanie. Wychodzę z założenia, że na zdrowiu nie można oszczędzać, dlatego nawet nie staram się porównywać tego typu produktów do droższych i lepszych. Takie kosmetyki wcale nie pielęgnują, a jedynie maskują.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie zgadzam się z Tobą :) Kosmetyki katalogowe które u siebie opisujesz można porównać do tych drogeryjnych. To że coś zostało kupione przez konsultantkę a nie w drogerii nie znaczy że jest lepsze ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. co do kosmetyków do kąpieli dove i nivea to zgadzam się, co jakiś czas po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda skóra jest inna i bardzo cenię recenzje innych blogerek jednak dla mnie z Twoich produktów: Nivea jest ok, po żelu pod prysznic Dove skóra jakoś dziwnie się klei, szamponów drogeryjnych staram się nie używać ;), a micele tylko z Dermiki albo Bourjois :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. PRzyznam ż enigdy nie miałem kąpiel iz nivea :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty, szampon Aqua light super sprawa - fantastyczny nawet dla osób z tendencją do przetłuszczania ponieważ faktycznie nie obciąża włosów :) świetny post- konkretnie i na temat, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że post Ci się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. szampony Pantene to zło i masakra...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jakoś tak jestem nastawiona anty na Pantene, nie pamiętam czy to chodzi o skład czy o coś innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na , który z nich trafiłaś akurat Aqua light nie zawiera silikonów- mnie odpowiada ten jedyny z całej serii np.

      Usuń
  14. Tego żelu z Dove jeszcze nie miałam ale chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio przerzuciłam się właśnie na żele pod prysznic z Dove. Są dużo bardziej wydajne niż inne i tańsze, które znajdują się np. w Rossmannie. Chociaż boli mnie ich testowanie na zwierzętach - skoro mają też rynek w Chinach, to siłą rzeczy muszą testować. I tutaj mam dylemat :(

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam te produkty z Pantene dawno dawno temu :D:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego produktu nie znam ;) ale pomysł na recenzję bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel pod prysznic z Nivea to jedyny ich produkt, który lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko żele Dove, ale dawno żadnego nie miałam, bo obecnie przeżywam romans z Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham żele dave .Super blog !
    zapraszam i zachęcam do obs. (odwdzięczam sie tym samym ) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszym faworytem jest firma Nivea <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania