Wyniki konkursu!!

Witajcie Kochaneeeee!

Po naprawdę intensywnym weekendzie nadszedł czas aby napisać słów kilka na temat konkursu blogowego który był przeze mnie organizowany! Konkurs rozpoczął się 30.07 i trwał do dnia 20.08 do godziny zero ;) Warunki konkursu to być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz należało odpowiedzieć na pytanie konkursowe które brzmiało "Gdy tylko mam czas dla siebie to ... "
Poszło Wam naprawdę świetnie i ciesze się że mogłam chociaż odrobinę bliżej Was poznać.

W regulaminie była informacja że aby konkurs w ogóle doszedł do skutku musi przystąpić co najmniej 30 osób. Tak się niestety nie stało - cóż widocznie konkurs miał małe grono odbiorców lub nagrody nie są ciekawe :) W regulaminie również jest zawarta informacja że "Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu" I TAK TEŻ ROBIĘ PONIEWAŻ : Zdecydowałam że mimo iż 30 osób nie wystartowało to i tak wylosuję zwycięzcę ponieważ kosmetyki które są do wygrania nie będą przeze mnie używane gdyż nie odpowiada mi gama kolorystyczna. Po co mają u mnie leżeć jak komuś mogą się przydać, czyż nie? :)
I tak oficjalnie ogłaszam 
ZWYCIĘZCĄ KONKURSU ZOSTAŁ BLOG ORAZ OSOBA  http://wlosovelove.blogspot.com

SERDECZNIE GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNI KONKURSU !! :) :* 





A Wam Kochane dziękuję za udział i życzę cudownego tygodnia!! Niedługo planuję kolejny konkurs! Bądźcie czujne ! :) :*
A. 

10 komentarzy:

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania