Konkurs!!! 30.07.2015 - 20.08.2015

Witajcie Kochane!

Ja już po wakacjach! Naładowana pozytywną energią! Zebrało się u mnie kilka nawet kilkanaście kosmetyków które nie będą mi potrzebne więc postanowiłam że zorganizuje mały konkurs! Co Wy na to? :)
Kosmetyki u mnie bezczynnie leżą a szkoda mi ich bo są nowe, nie są przeze mnie używane. Więc może Wam się przydadzą. Niektóre z kosmetyków są ofoliowane a niektóre mają zdjętą folię bo sprawdzałam odcień. Tak więc na kilku produktach jest widoczne że był raz brany tylko po to by sprawdzić odcień. Ale nie są to znaczne ubytki jedynie przeciągnięcie opuszkiem palca. Tak jak np. sprawdzamy kolor cieni w drogerii.
Tak więc zaczynamy ! :) Szybki opis produktów a następnie regulamin, warunki i do dzieła!

Pogrupowałam kosmetyki tak więc pierwsza grupa to pielęgnacja (próbki nieużywane) :


1 - Peeling kosmetyczny  ISIS
http://www.isis-pharma.pl/Glyco-A-12-peeling-kosmetyczny-z-kwasem-glikolowy-30ml.html
2 - Physiogel Krem Łagodzący http://www.physiogel.pl/produkty/krem-lagodzacy.html
3Eucerin DermatoCLEAN Oczyszczający płyn micelarny 3 w
 http://www.eucerin.pl/produkty/dermatoclean/oczyszczajacy-plyn-micelarny-3-w-1
4 - OOlution emulsja do twarzy http://www.oolution.com/en/10-check-matt.html
5Eucerin AQUAporin ACTIVE Krem 

Kolejna grupa kosmetyków to próbki ale w saszetkach plus dwie próbki perfum (próbki i perfumy są nieużywane) :



1 - Woda perfumowana Manifesto  http://www.sephora.pl/Zapachy/Zapachy-dla-Kobiet/Manifesto-Woda-Perfumowana/P1095001
2 - Perfum White Musk The Body Shop 
3 - BB Krem The Body Shop http://www.thebodyshop.dk/serier/vitamin-e/vitamin-e-cool-bb-cream.aspx
4 - Maska do twarzy http://www.purederm.com.pl/
5 - Krem do twarzy The Body Shop http://www.thebodyshop.dk/hudpleje/best-seller/aloe-soothing-day-cream.aspx
6 - Kremowe mydło Ziaja http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/cialo/2949,kremowe-mydlo-do-ciala-z-kaszmirem

Kolejne kosmetyki to kolorówka czyli to co do makijażu nam się przyda :) Produkty są nowe i nie używane ( W dwóch jest delikatnie pobrany do sprawdzenia koloru) Tak więc : 



1 - Pomadka Nivea http://www.nivea.pl/Produkty/Pielegnacja-ust/vitamin-shake/Vitamin-Shake-%C5%BBurawina-i-Malina
2 - Lakier do paznokci http://www.wnwbeauty.com/product.php?cid=18&pid=18&subid=18
3 - BB Krem BEAUTIKON http://beautikon.com/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/krem-bb/prestige-creme-d-escargot-bb-mini-size-10ml.html 
4 - Rimmel róż 3 in 1 
5 - Pigment do ust http://www.mememecosmetics.com/cherub-s-blush-cheek-lip-tint
6 - Cienie do powiek essence 3 D http://www.essence.eu/pl/produkty/oczy/cienie/e/product/3d-eyeshadow-09/
7 - Cienie do powiek MESAUDA MILANO http://www.mesaudacosmetics.it/en/content/pure-shadow
8 - Róż do policzków lub na usta http://www.bellapierre.com/shop/cheek-and-lip-stain.html
9 - Paleta korektorów So Susan http://sosusan.com/en/shop/22-concealer-quad.html
10 - Uniwersalny róż So Susan  http://sosusan.com/en/cheeks/25-universal-blush.html

W sumie nazbierało się 21 kosmetyków :) Mam nadzieję że wpadnie Wam coś do oka! ;) Wszystkie kosmetyki które zostały opisane są dla ZWYCIĘSCY konkursu. Przewiduję nagrody pocieszenia ale to zależy jak konkurs wypadnie. No ok idziemy dalej! Czyli regulamin, warunki konkursu no i pytanie konkursowe!


REGULAMIN KONKURSU 
1. Organizatorem i fundatorem  konkursu  jestem ja czyli kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk
2.Konkurs trwa od 30.07.2015 do  20.08.2015 do godziny  23.59 pod warunkiem zgłoszenie się co najmniej 30 osób.
3. Wyniki rozdania opublikuję na blogu  do 5 dni od zakończenia konkursu. 
4.Nagrody wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej tylko i wyłącznie na terenie Polski
5.Wysyłka nastąpi wciągu 3 dni od opublikowania wyników.
6. Na dane zwycięzcy czekam 3 dni.

7.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych sytuacjach.

ZASADY KONKURSU
1. Należy być  publicznym obserwatorem  mojego bloga czyli kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk
2. Zostawić zgłoszenie w komentarzu pod tym postem wg wzoru zamieszczonego poniżej

Obserwuję jako:  
    E-mail:
    Baner:  tak/nie (strona na której jest baner) 
Biorę udział jako : 

3. Zamieścić baner u siebie na blogu
4. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe : "GDY TYLKO MAM CZAS DLA SIEBIE TO ..." Napiszcie proszę jak spędzacie swój wolny czas, czy jest to chwila dla siebie, relaks. Dzięki temu odrobinę Was poznam. 

BANER DO POBRANIA : 
Zwycięzcą może zostać każdy !! Najbardziej kreatywne, szczere, prosto z serca odpowiedzi będą najbardziej brane pod uwagę wraz z umieszczonym banerem na blogu!

KOCHANE DO DZIEŁA !! W razie pytań piszcie w komentarzach !! Powodzenia i uściski!! :)

A. 

21 komentarzy:

  1. E-mail: bizarre.case@onet.eu
    Baner: nie
    Biorę udział jako: byCarol
    Odpowiedź na pytanie: gdy tylko mam czas dla siebie to staram się w pełni go wykorzystać. Oczywiście są dni, kiedy po prostu kładę się na łóżku i wypoczywam miziając królika :). Poza tym staram się nadrabiać blogowe zaległości, poświęcać ten wolny czas moim zwierzaków, albo po prostu zapalić zapachowy wosk i obejrzeć fajny film. Ostatnio była to piąta część Harry'ego Pottera :).

    OdpowiedzUsuń
  2. E-mail: monika2003@vp.pl
    Baner: tak: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Beauty B.
    Juź od ponad dwóch lat staram się spędzać bardzo aktywnie swój wolny czas. Przedtem nie rozumiałam co to aktywne spędzanie czasu, bo każdą wolną chwilą wykorzystywałam na zwykłe leniuchowanie przed telewiozrem ewentualnie z książką. Jednak wszystko się zmieniło, gdy pewnego dnia spojrzałam w lustro i zamiast szczęśliwej, wówczas 18- latki ujrzałam przemęczoną, grubawą dziewczynę. To był przełomowy moment. I chociaż początki nyły trudne, bo przecież sport to przyjemność, a mnie bolałay wszystkie mięśnie, to teraz widze, że było warto, a ja nie wyobrażam sobie dnia bez sportu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: My cosmetic life
    E-mail: blog.zyciem.pisany@gmail.com
    Baner: tak http://my-cosmetic-life.blogspot.com/
    Biorę udział jako : My cosmetic life
    Pytanie konkursowe : "GDY TYLKO MAM CZAS DLA SIEBIE TO przygotowuję kąpiel relaksacyjną, zapalam zapachowe świece lub woski i rozmyślam nad swoimi celami życiowymi, analizuję swoje działania i wybieram nowe cele. Jeśli chwila jest krótsza siadam z kubkiem kawy przed laptopem i czytam inspirujące blogi albo sięgam po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Żaneta serocka
    E-mail: cytruska87@gmail.com
    Baner: tak na dole bloga. http://www.babskikacik.pl/
    Mam nadzieję, że zgłosi się więcej osób bo nagroda jest fajna.
    Biorę udział jako : Żaneta Serocka
    GDY TYLKO MAM CZAS DLA SIEBIE TO Wykorzystuję go na relaks. Kąpiel, domowe spa, świece zapachowe. Gdy mam czas to staram się o siebie zadbać o pielęgnację, stopy i włosy. Robię peelingi i maseczki, olejowanie włosów, moczenie stóp w soli a później odżywianie. Abym nie tylko ja się odprężyła ale również moje ciało. Na koniec maluję paznokcie, bo dłonie to nasza wizytówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Joanna K
    E-mail: kidajoanna1388@gmail.com
    Banner: Nie
    Biorę udział jako: Joanna K
    Gdy tylko mam czas dla siebie to robię sobie maseczkę na twarz, biorę relaksującą kąpiel, a potem zaparzam herbatkę lub kawkę i czytam książkę/gazetę/przeglądam ulubione blogi :) Jeśli czuję "wenę" to zaczynam tworzyć makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    E-mail: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    Baner: tak http://pielegnacyjnarewolucja.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Agnieszka Winciorek
    Gdy tylko mam czas dla siebie to zamykam się w swoich 4 ścianach i zaczynam pielęgnację, począwszy od paznokci, po włosy, twarz i ciało .Takie zabiegi spa. Kiedy już je kończę zawijam się w kocyk,biorę ciepłą herbatę i dobrą książkę lub film i odprężam się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : sylwia s
    E-mail:kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
    Baner: tak: http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Biorę udział jako : sylwia s

    Gdy mam czas dla siebie relaksuję się biorąc ciepłą kąpiel z dużą ilością piany i płatkami róży. Po wyjściu z wanny zabieram się za zabiegi pielęgnacyjne takie jak nałożenie na twarz maseczki, pomalowanie i ozdobienie paznokci .Gdy zakończę zabiegi pielęgnacyjne siadam na kanapie,otwieram słodkie wino i czytam moją ulubioną książkę :) Jest to moje idealne spędzanie czasu który mam tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: włosovelove.
    E-mail: wlosovelove@o2.pl
    Baner: tak http://wlosovelove.blogspot.com
    Biorę udział jako : włosovelove.


    Gdy mam chwilkę dla siebie wybieram się na siłownie. Uwielbiam spędzać aktywnie czas i nic nie poprawia mi humoru jak porządny trening z mnóstwem żelastwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: rudy włos
    E-mail: kasdwaraz@gmail.com
    Baner: tak rudywlos.blogspotcom
    Biorę udział jako rudy włos

    Gdy mam chwilkę wolny czas spędzam na szperaniu po lumpkach co uwielbiam i na czytaniu kryminałów oraz na pisaniu własnego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Pani Lecter
    E-mail: agatajedynamla@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/104846592253994216378/posts/fkC2qB7mWDg
    Biorę udział jako : Pani Lecter

    W wolnym czasie pomagam jako wolontariuszka, gdy znajdę jeszcze chwilę dla siebie, to czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. E-mail:rybkazg2@wp.pl
    Baner: nie
    Biorę udział jako : Zdzisława Imianowska

    W wolnym czasie uwielbiam zagłębić się w ciekawej książce,zrelaksować się w wannie i wyjść na spacer wieczorem i w pełni nabrać sił ;)

    OdpowiedzUsuń

  12. E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Baner: nie
    Biorę udział jako : Jasmine Vise
    W wolnym czasie lubię relaks na leżaku bądź hamaku w cieniu, popijając pyszne koktajle z owoców albo spędzać go aktywnie. Lubię zwiedzać zabytki, atrakcje lokalne i uczestniczyć w zabawach. Cieszę się swoim wolnym czasem, zachwycam krajobrazami i funduję sobie niezapomniane przeżycia. Nie trzeba wcale daleko wyjeżdżać, bo atrakcje są niekiedy blisko i często szukamy daleko a coś jest ciekawego w regionie. Lubię także usiąść na werandzie,popijając ulubioną kawę z kardamonem i uciekać we wspomnień czar, oglądać zdjęcia z najpiękniejszych miejsc, które udało mi się zobaczyć. Najcenniejsze jest to, że tego nikt mi nie odbierze, marzę wtedy o kolejnych miejscach, które pragnę zobaczyć, a za marzenia się nie płaci...

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Ola Szum
    E-mail: ol4@amorki.pl
    Baner: tak http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Ola

    GDY TYLKO MAM CZAS DLA SIEBIE TO... to zależy kiedy. Na wakacjach w wolnych chwilach chętnie spaceruję bądź jeżdżę na rowerze, gdy pogoda dopisze, jak nie dopisuje, to wybieram książkę (głównie sensacje i kryminały). Wolny wieczór? Koniecznie długa kąpiel, dopóki woda nie zrobi się zimna! Poza tym lubię również wieczory przy herbatce ze znajomymi ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Naughty Girl
    E-mail:naughtygirl0106@gmail.com
    Baner: tak/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Biorę udział jako : Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: jjoasia55
    E-mail: jjoasia55@gmail.com
    Baner: nie
    Biorę udział jako: jjoasia55
    Gdy tylko mam czas dla siebie to: funduję sobie domowe spa. Peeling na całe ciało, twarz, stopy, maseczka na włosy, na twarz, olejki do kąpieli, odżywienie paznokci, balsamowanie i błooogie lenistwo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: swiaturody159
    E-mail: swiaturody159@gmail.com
    Baner: tak http://swiaturody159.blogspot.com/
    Biorę udział jako: swiaturody159
    Gdy tylko mam czas dla siebie oczywiście staram się go w pełni wykorzystać. Dlaczego? W końcu wtedy są to chwile tylko dla mnie i najważniejsze, abym ciągle miała uśmiech na twarzy, bez jakiekiegokolwiek smutku, nawet przez chwile... Cenie sobie taki czas i robię to co lubię najbardziej lub na co właśnie mam ochotę. Wtedy również i moje ciało ma chwile przyjemności.. :D Gorąca, długa kąpiel, moje mini spa, gdy jestem w pełni zrelaksowana. Czego chcieć więcej? :D
    Co jeszcze lubię robic, podczas takich chwil? Dużą przyjemność sprawia mi nawet spacer, z słuchawkami w uszach, gdy akurat leci moja ulubiona piosenka.. Mam chwile na przemyślenia, ale nie ma tu mowy o żadnym smutku. Natomiast najprostszy sposób na takie chwile to po prostu malutkie lenistwo, kiedy to najchętniej zagłębie się w czytanie blogów, z dobrą muzyką, gdzie wiem że nikt nie będzie mi przeszkadzał. Jest to czas tylko dla mnie i myślę, że warto go zawsze wykorzystać, tak jak tylko mamy na to ochotę. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: TheEngelous
    E-mail: aniadiabli@buziaczek.pl
    Banner: Nie
    Biorę udział jako: TheEngelous
    Odpowiedź na pytanie: Gdy tylko mam czas dla siebie próbuję się zrelaksować :) idę na długi spacer, słucham mojej ulubionej muzyki albo oglądam filmiki na youtube o tematyce kosmetycznej, bo kosmetyki to moja pasja...uwielbiam odkrywać i testować nowości, polecać perełki znajomym i później widzieć na ich twarzach uśmiech i zadowolenie :) Czasu wolnego mam niewiele ale gdy tylko nadarza się okazja to poświęcam go właśnie moim pasjom i zainteresowaniom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: kwiatowa isaura
    E-mail: zochazocha64@wp.pl
    Baner: nie, ale udostępniłam na FB https://www.facebook.com/zofia.alicja64/posts/1662548250632128
    Biorę udział jako : kwiatowa isaura
    Odpowiedź na pytanie: Gdy tylko mam czas dla siebie to stawiam na ...leniuchowanie ;)

    L .... enistwo błogie w wolnej chwili zakosztować
    E .... nergię powoli sobie dawkować
    N .... a tapczanie leżeć do wieczora
    I .... pytać się tylko jaka to już pora
    U ... milać sobie chwile pysznymi słodyczami
    C ... hwilowo nie przejmować się kilogramami
    H ... ałasu brak, więc rozpoczynam czytanie
    O ... d czasu do czasu jest krótkie drzemanie
    W ... marzeniach niczym w wodzie mogę nurkować
    A ... rtystyczne pomysły w głowie budować
    N ... areszcie smakować takie chwile szczęśliwe
    I ... nie zwracać uwagi na komentarze od męża kąśliwe
    E ... nergicznie wkroczyć do pracy, która będzie czekać…

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Ciekawska Beti
    E-mail: blondbenita@onet.pl
    Baner: nie
    Biorę udział jako : Ciekawska Beti
    Co robić w wolnej chwili.. ? Moje sposoby ;)
    KROK 1 – wyłącz telefon, odetnij się od świata, zapomnij, że istnieje takie urządzenie. Jeśli będzie Cię kusił, wyrzuć go przez okno.
    KROK 2 – usiądź wygodnie na podłodze, wycisz się, odpręż – czas na chwilę medytacji, która uspokoi Twój umysł.
    KROK 3 – Zaglądając do lodówki wyciąg z niej to na co od dawna miałaś ochotę lecz ilość kalorii przyprawiała Cię o zawał. Spokojnie, dzisiaj zjedz to bez wyrzutów sumienia.
    KROK 4 – Praca? Nauka? Dziś masz urlop, więc zamiast sterty papierów weź do ręki ulubioną książkę i pozwól się choć na chwilę przenieść do innego świata.
    KROK 5 – przychodzi ci do głowy myśl, ze miałaś zrobić pranie i odkurzyć dywany? Spokojnie, one nie odlecą nieoczekiwanie jak pieniądze z twego konta. Co masz zrobić dzisiaj zrób jutro.
    KROK 6 – Wyjątek od punktu 1 – weź do ręki telefon i zadzwoń do przyjaciółek by pojawiły się, wieczorem w Twoich progach. Czas na tańce-wygibańce, zabaw się, spędź czas aktywnie.
    KROK 7 – po powrocie przygotuj sobie kąpiel z ogrrrromną ilością piany i pachnącymi olejkami. Zamknij oczy i wyobraź sobie, ze przystojny Ryan Gosling masuje twoje ciało.
    KROK 8 – Przed snem pomyśl o swoich marzeniach, o tym co pragniesz zdobyć, nauczyć się. A następnego dnia zacznij te marzenia realizować ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania