Efektima

Witam Was :)

Dziś u mnie smutna i zimna pogoda. Zrobiłam sobie dobrą kawkę i zasiadam do Was :)
Gdy jest zimno i ponuro zapalam sobie świeczki w domu. Uwielbiam ten nastrój! Ogólnie mam bzika na punkcie świeczek! Mogłabym mieć świeczki i świeczniki wszędzie rozstawione! Też macie takie słabości? :)

Dziś będzie o olejku do różnych części ciała. Dłonie, paznokcie, twarz, włosy i ogólnie ciało. Generalnie wychodzę z założenia że jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego ale czasem są wyjątki. I takim właśnie wyjątkiem jest Olejek kokosowy Coconut Miracle Efektima Instytut. Olejek ma za zadanie działać przeciwzmarszczkowo i odmładzająco, poprawia elastyczność i jędrność.
A jakie są moje wrażenia?
- Piękny zapach, dość długo się utrzymuje i nie jest uciążliwy,
- Wygodna aplikacja,
- Wydajny,
- Bardzo fajnie nawilża jednak nie jest to mega długotrwałe nawilżenie,
- Po aplikacji skóra wygląda na zadbaną, nawilżoną,
- Czy działa przeciwzmarszczkowo - tego nie wiem ponieważ nie stosowałam na twarz i stosować nie będę - nie przepadam za olejowaniem twarzy,
- Stosowałam na końcówki i muszę powiedzieć że się sprawdza, nigdy od nasady bo wiadomo będą włosy tłuste jeśli po aplikacji planujemy gdzieś wyjść,
- W miarę szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, czego nie znoszę!
- Nie uczulił mnie, nie zapchał, nie narobił szkód ;)
- Cena to ok 17-18 zł za 150 ml produktu,
- Będę chętnie wracała,
- Skład : (COCOS NUCIFERA OIL, ISONONYL ISONONANOATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CYCLOPENTASILOXANE, PARFUM, CYCLOHEXASILOXANE, TOCOPHERYL ACETATE, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN) źródło :[http://efektima.eu/preparaty/coconut/miracle.html#tab_1]



Kochane przypominam Wam o konkursie KLIK KONKURS . Zachęcam do zabawy :) Chętnie Was bliżej poznam! 
A olejek Efektima serdecznie polecam i jestem ciekawa Waszego zdania!
Serdecznie pozdrawiam i pięknego piątku i weekendu Wam życzę ! :*
A. 

25 komentarzy:

  1. Chyba od takich mixów wolę czyste produkty, bo po co ładować chemię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego olejku :) ale podoba mi się opakowanie. U mnie pogoda tragiczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie zimno i smutno. Opakowanie mega praktyczne! :)

      Usuń
  3. Lubię oleje za ich prostotę i zbawienne działanie :)
    Fajny blog. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! I rownież uwielbiam olejki :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o nim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się sprawdza zastosowany na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że efektima ma taki olejek w swojej ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze nigdzie u mnie takiego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi fajnie :) nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja też uwielbiam takie wieczory! Kieliszek dobrego wina i zapalone milion świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie przepadam za nakładaniem olejków na twarz ;) wolę inne sposoby pielęgnacji :) ale fajnie, że w innych aspektach się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie użyłabym go na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy się niestety z olejem kokosowym nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatycznie się prezentuje, lubię olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdzie go nie widziałam ale sklad ma bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie prawda, że jak jakiś kosmetyk firmy X jest do wszystkiego to jest do niczego. To prawda że zdarzają się buble ale to w każdej firmie tak jest :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam 100% oleju kokosowego ale ten przynajmniej jest łatwy w aplikacji :) świetne zdjęcie, ogólnie cały blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej firmy miałam tylko płatki kolagenowe pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej firmy miałam tylko płatki kolagenowe pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wolę ciało smarować balsamami niż olejkami, czuję się po olejku taka tłusta :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania