Letnie orzeźwienie ORGANIQUE

Witajcie Kochane!

Sezon plażowy powoli rozpoczęty więc czas zadbać o swoje ciało! Dla mnie podstawą jest dobre nawilżenie i peeling. Przed wielkim opalaniem stosuję dobry peeling aby moja opalenizna ładnie wyglądała :)
Dziś przychodzę do Was z fajnym peelingiem od ORGANIQUE który może się u Was sprawdzić w sezonie letnim. Raz że fajnie złuszcza martwy naskórek a dwa nieziemsko pachnie! Stosownie go to sama przyjemność! No ale do rzeczy! Jak zwykle krótko ale na temat :)

Sugar Whip Peeling Ice Tea ORGANIQE 
- niesamowity, piękny, świeży zapach,
- przyjemna aplikacja, gdyż peeling to delikatna pianka,
- delikatnie złuszcza martwy naskórek,
- skóra po zabiegu jest przyjemna w dotyku,
- w miarę wydajny,
- dobrze się rozprowadza, aplikuje,
- estetyczne, wygodne opakowanie,
- nie pozostawia tłustej, ciężkiej warstwy po aplikacji,
- nie podrażnia,
- cena produktu ok 20 zł za 100 ml,
- ZADOWOLENIE : ZADOWOLONA! :)



Mam teraz w swoim asortymencie bardzo dużo peelingów w przewadze z The Body Shop ale jeśli tylko będę miała okazję chętnie jeszcze sięgnę po ten peeling! :) 
A jakie Wy polecacie peelingi ? I czy znacie peeling który Wam dziś przedstawiam? :) Jakie są Wasze opinie? 

Pozdrawiam i cudownego tygodnia,
A. 

24 komentarze:

  1. Ale on musi pachnieć i jaki wygląd ma :P. Nie miałam go, ale polecam peeling z organic shop papaja - świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną z tych pianek peelingujących i bardzo ja lubię, zarówno za piękny zapach jak i za działanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędnie wygląda! kolor jak smerf :D miałam peeling z organique i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki ORGANIQUE. Absolutnie wszystkie:). A ten kolor - zniewala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko :) Zawartość zapewne też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te pianki i często do nich wracam:) polecam tez cukrowe peelingi Organique!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą piankę! :) to moja ulubiona wersja z tych peelingujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pianka wygląda tak, że pewnie bym ją zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. póki co leży u mnie w kuferku iczeka na swoją kolej ;) pięknie pachnie tyle wiem, a jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi bo słyszałam wiele dobrego ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam, ładnie pachniała :) Ja jednak wolę mocne peelingi ;))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubie mocne peelingi ale ten tez przypadł mi do gustu :)

      Usuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania