Żele pod prysznic

Halo halo! :)

I co tam u Was? Jak Wam się zaczął tydzień? 
Dziś przychodzę do Was z żelami pod prysznic jakie u mnie ostatnio gościły. A dwa jeszcze goszczą.
Zostawiłam puste opakowania żeby przy jednym poście napisać o wszystkich żelach jakie ostatnio używałam. Nie mam miejsca w domu na gromadę pustych opakowań ale poświęciłam się :)

Tak więc po kolei - żele są oznaczone cyframi i tak je będę opisywać.




1) Nivea Happy Time kremowy żel pod prysznic :
- świetny, pomarańczowy zapach,
- bardzo wydajny,
- kremowa konsystencja,
- przyjemna aplikacja,
- delikatnie nawilżający,
- dobrze się pieni,
- zawiera mleczko bambusowe,
- cena produktu ok 10 zł za 250 ml.
- zadowolenie : ZADOWOLONA 

2) Nivea Water Lily & Oil żel pod prysznic :
- piękny, trwały zapach, 
- bardzo wydajny,
- żelowa konsystencja,
- przyjemna aplikacja,
- delikatnie nawilża,
- dobrze się pieni,
- zawiera perełki oleju,
- cena produktu ok 10 zł za 250 ml,
- zadowolenie : BARDZO ZADOWOLONA 

3) Le Petit Marseillais żel pod prysznic biała brzoskwinia i nektarynka :
- delikatnie nawilża,
- nieziemsko pachnie, owocowo i soczyście,
- mega się pieni,
- zapach długo się utrzymuje na ciele,
- bardzo wydajny,
- przyjemna aplikacja,
- żelowa konsystencja,
- cena produktu ok 10 zł za 250 ml,
- zadowolenie : BARDZO ZADOWOLONA


4) Nivea Lemon & Oil żel pod prysznic :
- orzeźwiający zapach,
- wydajny,
- ładnie się pieni,
- delikatnie nawilża,
- żelowa konsystencja,
- zawiera perełki olejku,
- zapach podchodzi w klimaty trawy cytrynowej,
- nie powoduje uczuleń itp. w/w produkty również są przebadane dermatologicznie,
- cena produktu ok 10 zł za 250 ml,
- zadowolenie : ZADOWOLONA

5) AVON Senses :
- kremowa konsystencja,
- wydajny,
- bardzo delikatnie się pieni,
- zapach nijaki, ciężki, nie utrzymuje się,
- żel jest teoretycznie kremowy ale wodnisty,
- aplikacja taka sobie,
- nie zauważyłam nawilżenia itp,
- cena produktu ok 10 zł za 250 ml
- zadowolenie - BRAK 

Jestem naprawdę bardzo zadowolona z żeli od NIVEA. Bardzo często po nie sięgam i myślę że nie ma potrzeby stosować droższych żeli. Mają bardzo ciekawą gamę zapachową i chętnie wszystkie wypróbuję. A jak jest w Waszym przypadku ? Czym myjecie swoje ciałka ? :) Jakie jest Wasze zdanie? :)

Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
A. 

11 komentarzy:

  1. Widzę, że Nivea króluje w Twojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię żele nivei ale wieki ich nie miałam, zachęciłaś mnie by jakiegoś znów użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea ma bardzo dobre żele, niestety jak dla mnie większość pachnie tak samo. Oczywiście zdarzają się wyjątki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego żelu od nivea :) bardzo fajne, skrótowe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej gromadki to chyba wybrałabym żel LPM.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że Nivea króluje :) ja mam od nich olejek ale brak czasu testować, wypróbowałam 2 razy i jak na razie super a z Avonu obecnie używam i nie narzekam :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko sięgam po żele z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania