Peeling do ciała - zielona herbata z rumiankiem

Witam Was serdecznie,

Jak Wam mija poniedziałek? U mnie pracowicie. Wzięłam się za generalne porządki. Wszystko dokładnie posprzątane więc można w końcu usiąść i się zrelaksować! :) Piję bardzo dobrą kawkę ale niestety bezkofeinową... Uwielbiam kawę i jej zapach a Wy? :)
Dziś przychodzę do Was z peelingiem do ciała który kupiłam z czystej ciekawości. Gdy zaczęłam wchodzić w Świat naturalnych kosmetyków trafiłam na sklep Ava tylko z polskimi naturalnymi kosmetykami. Zamówiłam kilka ciekawych produktów w tym też wspomniany peeling.
Jestem bardzo zadowolona. Lubię herbatę, zieloną herbatę i lubię peelingi - więc wszystko w całości sprawia mi ogromną radość. Peeling jest firmy Kanu a kupiłam go właśnie przez Ava. A dokładnie
Kanu peeling do ciała zielona herbata z rumiankiem.
Co o nim mogę napisać?
- piękny zapach,
- dobrze złuszcza martwy naskórek,
- jeśli chodzi o wydajność to średni,
- przed zastosowaniem należy go dokładnie wymieszać ponieważ nie zawiera emulgatorów,
- jest drobnoziarnisty ale jak pisałam dobrze złuszcza,
- bardzo dobrze nawilża, po zastosowaniu pozostawia po sobie nawilżającą warstwę która o dziwo mi nie przeszkadza,
- widoczne są w peelingu drobinki herbaty,
- peeling zawiera kryształki soli,
- peeling zawiera naturalne oleje wzbogacone o witaminę E,
- peeling nadaje się dla wrażliwej skóry,
- cena produktu ok 50 zł za 350 g.



Jestem zadowolona z produktu i może jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję się spotkać :)

Znacie? Jakie było Wasze odczucie na temat tego produktu?
Życzę Wam udanego tygodnia! :)
A.

25 komentarzy:

  1. U mnie poniedziałek paskudny nadzwyczaj. Chwila relaksu przy kawie (kofeinowej kak najbardziej) miłe widziana. Wszelkiego rodzaju skrubami jestem obstawiona chyba na dwa lata do przodu wiec raczej sie nie skuszę. Ale ostatnio tez zaczynam coraz chętniej spoglądać w strone polskich kosmetyków- szczegolnie tych do wlosow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że druga część poniedziałku będzie lepsza! :)
      U mnie peelingów też bardzo dużo. Moje postanowienie to wszystkie je dokończyć a dopiero później kupić nowe :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz go widzę, serio..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go wcześniej nie widziałam :)

      Usuń
  3. Ciekawy kosmetyk, ale cena trochę za wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dzisiaj sprzątałam, a teraz kawka i blog :) Peeling widzę pierwszy raz w życiu hihi. Bardzo lubię wszelkie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja wszystkie peelingi uwielbiam! :)

      Usuń
  5. Ja dzis bede sie peelingowac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelinf prezentuje siędobrze, ale cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi ale cenowo nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj z pewnością mogę użyć stwierdzenia: Nienawidzę poniedziałków! ;)
    Ale co nas nie zabiję to nas wzmocni :)
    Peeling ładnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też się wczoraj wzięłam za porządki, a peelingu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling bardzo fajnie wygląda, ale dla mnie niestety ma za wysoką cenę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje :) chętnie bym go wypróbowała, lubię aromat zielonej herbaty w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie cena zbyt wysoka, ciekawe jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śmiesnzy :D ale chętnie go kiedyś rpzy okazji wypróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem zapachu, kusi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie cena dość wygórowana, poza tym nie lubię peelingów, które zostawiają po sobie tłusty film :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania