ORGANIQUE COCONUT OIL oraz kilka zmian na blogu.

Witam Was moje drogie!

Z przyjemnością Was informuję że w końcu na blogu jak widzicie zaszły zmiany! Jestem bardzo szczęśliwa że w końcu mój blog wygląda tak jak powinien. Osoba która zajęła się stroną wizualną mojego bloga wirtualnie czytała mi w myślach. A moje szczęście zawdzięczam Joannie http://vejjs.blogspot.dk/ - Jestem jej ogromnie wdzięczna ponieważ powoli odechciewało mi się wchodzić na bloga i patrzeć na jego zwyczajny szablon i styl. Teraz aż palce same ciągną do komputera żeby napisać post :) Kochana, bardzo ale to bardzo Ci dziękuję! Spadłaś mi z nieba!
Na blogu została umieszczona też zakładka "Co mnie otacza" będą tam zdjęcia, notki które będą częścią mnie. Tego co mnie otacza i spotyka w życiu. Dam Wam odrobinę siebie abyście mogły mnie lepiej poznać :)
Tyle jeśli chodzi o szczęśliwy wstęp a teraz przejdźmy do mojego ulubionego a raczej jednego z wielu ulubieńców który Wam dziś przedstawię. Jest to organiczny olej kokosowy ORGANIQUE.
Jestem nim bardzo zachwycona i jestem ogromnie zadowolona że go kupiłam! Mimo że gości u mnie już dość długo ciągle mi go mało i mało. Mogłabym się nim dziennie smarować od stóp do głów! A co mnie w nim zachwyca?
- można by powiedzieć ogólnie że wszystko i że nie ma w ogóle wad ;)
- olej kokosowy w/w jest uniwersalny, możemy nim pielęgnować kilka partii naszego ciała,
- olej nadaje się do pielęgnacji skóry, włosów i paznokci,
- piękny, prawdziwy zapach,
- świetna konsystencja, olej jest twardy a pod wpływem ciepła naszych palców przy aplikowaniu zmienia się w olej,
- jest źródłem cennych witamin i kwasów tłuszczowych,
- bardzo łatwa i przyjemna aplikacja,
- możemy urozmaicać swoją pielęgnację gdyż olej możemy dodawać do innych kosmetyków,
- świetnie nawilża, regeneruje, zapobiega starzeniu się skóry,
- cena produktu to ok 45 zł za 100 ml produktu,
- olej jest baaaardzo wydajny,



Kilka słów od producenta (zwróćcie uwagę na skład)

"Organiczny olej z Ecocertem otrzymywany poprzez tłoczenie na zimno miąższu świeżych orzechów palmy kokosowej (w Azji nazywanej „drzewem życia”). Zawiera mieszaninę cennych kwasów tłuszczowych, witaminy z grupy B, witaminę C i E oraz kwas foliowy, wapń, fosfor, cynk i żelazo. Ze względu na swój bogaty skład jest nieocenionym eco kosmetykiem do pielęgnacji twarzy, ciała, dłoni, paznokci oraz włosów, rekomendowany również dla cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Olej doskonale nawilża, regeneruje, koi, zapobiega pierzchnięciu skóry, zmiękcza i spowalnia procesy starzenia. Polecany jest do codziennego stosowania, po kąpieli, opalaniu, również jako baza do odżywczego masażu. Aksamitna konsystencja i naturalny zapach kokosa uprzyjemniają stosowanie kosmetyku"
źródło : [http://organiquecosmetics.home.pl/pl/from_around_the_world/coconut_oil]

Jestem z produktu bardzo zadowolona i szczerze go Wam polecam!! :)

Życzę Wam udanego weekendu
A.

30 komentarzy:

  1. Lubię produkty Organique dlatego z przyjemnością zaopatrzę się i w ten olej :-) A zmiany piękne, wiem jak Joanna może poprawić nastrój w tym temacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam olej w/w :)
      Tak, Joanna mnie uszczęśliwiła :)

      Usuń
  2. Blog prezentuje się świetnie :) mnie też niedawno w tym temacie pomagała Joanna i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona ;) też miałam wrażenie, że wręcz czyta w myślach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę sobie zakupić olej kokosowy do smarowania ciała bo uwielbiam ten zapach i będę obłędnie pachnieć :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany na plus oczywiście ;)
    na olej kokosowy się jeszcze czaję, ale już niedługo, bo tyle dobrego o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena tego oleju przeraża! Naprawdę. Można kupić 200ml oleju kokosowego firmy Olvita za jedynie 15zł (miałam, polecam!). A co do szablonu - faktycznie, jest teraz bardzo przyjemny [sama chciałabym postarać się o bardziej profesjonalny szablon na blog], ale bardzo mi się kojarzy ze ślubnymi klimatami. Taki bardzo cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie certyfikaty posiada olej o którym wspominasz? :)
      Dla mnie 45 zł za produkt który starcza mi na długo nie jest mega wysoka :)
      Dziękuję za uwagę odnośnie szablonu. Miał być kobiecy, elegancki i taki właśnie jest. Jest taki jaki MI odpowiada :)

      Usuń
  6. tez mi sie wydaje trocher drogo ale z tejj firmy marzą mi się kosmetyki mam na LW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) jestem zadowolona :)
      Zapraszam do innych recenzji tej marki.

      Usuń
  7. Organique bardzo lubię ale tego oleju nigdy nie miałam.
    Blog wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Organique uwielbiam ale olej kokosowy absolutnie mi nie służy - szczegolnie moim włosom. Mam po nim mega puch :). Za to pomarańczowa pianka do mycia:)))))... ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pianki :) szkoda ze Ci nie słuzy olej. Ja po nim mam bardzo fajne wlosy. No ale kazda z nas ma inne wlosy i inne potrzeby

      Usuń
  9. Ja jeszcze nie miałam styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię jak tylko skończę swój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kobieco na Twoim blogu. A olej kokosowy lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała koniecznie go wypróbować, bo olej kokosowy działa na moją skórę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Organique miałam tylko peeling cukrowy i jakoś mnie nie zachwycił,a olej kokosowy mam z biotanic

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja dostałam EKOA peeling czekoladowa pokusa do testów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny blog;) Panna Vejjs jak zwykle wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produktu, ale chętnie bym go wypróbowała. Obecnie używam olej kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam oleju koksowego jedynie w kuchni, idealnie sprawdza się do naleśników albo dań z kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic z Organique :) Ale bardzo mnie kusi ten olej ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania