L’Oréal COLOR RICHE LE VERNIS 210 SHOCKING PINK

Witam serdecznie,

Trochę mnie nie było ale niestety obowiązki i obowiązki ... :( Jak pewnie zauważyłyście trochę mój blog od strony graficznej się zmienił. Potrzebowałam odrobinę zmian i myślę że teraz nie jest źle.
Długo już u mnie na blogu nie było kolorowych kosmetyków, bardziej skupiłam się na pielęgnacji.
Dlatego dziś przychodzę z moim nowym lakierem do paznokci. Jakiś czas temu go kupiłam i nie żałuję. Jestem z niego bardzo zadowolona i chętnie maluje nim paznokcie. A o jakim lakierze mowa?
Tak więc do ulubieńców zaliczam lakier L’Oréal COLOR RICHE LE VERNIS 210 SHOCKING PINK. Teraz skupiłam się tylko na lakierach L’Oréal i chwalę sobie właściwie wszystkie. Mam też innych firm ale z przewagą L’Oréal bo są to dla mnie pewniaki i wiem że będę zadowolona.
Jakie są moje wrażenia po zastosowaniu w/w lakieru ?
- piękny, soczysty kolor.
- trwały, do 5 dni a właściwie na 6-7 też wyglądają paznokcie dobrze,
- bardzo fajny pędzelek,
- łatwa aplikacja,
- szybko wysycha,
- lakier nie farbuje paznokci,
- łatwo się zmywa,
- konsystencja lakieru bardzo fajna, dobrze się aplikuje jak pisałam wcześniej,
- wydajny,
- po nałożeniu pierwszej warstwy wygląda dobrze ale ja zawsze nakładam dwie warstwy,
- cena ok 40 zł (kupiłam u siebie w drogerii)

Informacje od producenta :

Pigmenty – delikatnie rozproszone w formule sprawiają, iż intensywność odcienia nabiera unikalnego charakteru.
Polimery – poprawiają przyleganie lakieru do płytki paznokcia, zwiększając jego trwałość.
Krystaliczne żywice akrylowe – nadają czysty, intensywny kolor i blask.
Płynny żel (LIQUID GEL) – składniki połączone w bazę płynnego żelu, który ułatwia równomierne 
Pędzelek chroniony 3. patentami.Precyzyjna aplikacja.Idealna warstwa lakieru na powierzchni paznokcia.Zaokrąglony, płaski, a jednocześnie rozszerzony kształt, gwarantuje kontrolę nad rozprowadzaniem lakieru.
Źródło : (http://www.lorealparis.pl/makijaz/paznokcie/color-riche-lakier/lakier000.aspx)





Jestem z niego bardzo zadowolona i jeśli szukacie i lubujecie się w takich kolorach to serdecznie polecam. A może miałyście i możecie mi napisać jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Jestem bardzo ciekawa.
Życzę Wam miłego wieczoru.
A. 

28 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego lakieru z tej firmy. Piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest piękny choć lakiery mi nieznane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo ładny odcień, jeszcze nie miałam lakierów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) Chyba nigdy nie miałam lakierów L'oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane szczerze polecam :) W rzeczywistości kolor jest jeszcze piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio też mam niewiele czasu na blogowanie, strasznie mi tego brakuje.

    ^Ja też chyba nie miałam lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor mimo, że za różem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie lubiałam różu jednak z czasem się przekonałam :)

      Usuń
  8. Cudeńko <3

    Kochana mam prośbę... Poklikałabyś w linki w tym poście : http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/02/sheinside-co-mnie-urzeko.html
    Bardzo proszę i z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny kolor, choć róże wybieram zazwyczaj w nieco ciemniejszym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest dokładnie "mój" kolory - piękny :) I super wygląda na zdjęciu w zestawieniu z malinką Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje :) o tym samym pomyslalam ze fajnie bedzie sie komponowal z Tbs :)

      Usuń
  12. calkiem fajny :) Ale ja wole i tak tansze lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek śliczny :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za różem na paznokciach nie przepadam akurat, ale skoro tak chwalisz te lakiery, może sięgnę po jakąś ładną czerwień.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania