The Body Shop, Vanilla Brulee, Body Polish

Witam Was,

Mam nadzieję że połowa tygodnia minęła Wam dobrze :)
U mnie wszystko zgodnie z planem więc jestem zadowolona. Odliczam dni do wylotu do Polski na Święta Wielkanocne. Robię rodzicom niespodziankę! A mi przyda się odskocznia :)
Gdy mam potrzebę relaksu to między innymi robie sobie maseczki na włosy, ciało lub też twarz. Do tego peelingi i wszystko to, co sprawia mi przyjemność :)
Oczywiście na codzień również stosuję maski czy peelingi ale w czasie gdy naprawdę potrzebuję odskoczni wykorzystuję do zabiegów moje naj naj naj baaardziej ulubione produkty. Jednym z nich jest właśnie Peeling z The Body Shop, Vanilla Brulee, Body Polish.
Produkt jak dla mnie naprawdę świetny. Uwielbiam kosmetyki TBS o czym już pisałam tutaj : Klik
Jego zapach jest dla mnie tak zachwycający że brak mi słów by go Wam opisać! Najlepiej będzie gdy go kupicie! A zapewniam że będziecie zadowolone tak samo jak ja! Ubolewam jedynie że to edycja limitowana! Więc kosmetyki z tej serii muszę sobie szanować :)
Za co go lubię :
- za zapach!!
- delikatnie złuszcza martwy naskórek,
- delikatnie nawilża,
- peeling to sama przyjemność stosując ten produkt,
- bardzo wydajny,
- przyjemna aplikacja,
- wygodnie się rozprowadza,
- praktyczne opakowanie z którego w łatwy sposób można wydobyć kosmetyk,
- cena produktu to ok. 65 zł za 200 ml.




Mimo że cena jest wysoka jak tylko będzie znów dostępny od razu kupuje! :)
A Wy macie jakieś perełki pod prysznic?

Serdecznie pozdrawiam,
A.


15 komentarzy:

  1. Dla tego zapachu jestem gotowa zrobić wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 65 zł za peeling to dużo. Poza tym jest za słaby dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi mieć genialny! Ale cena nie do przebicia za taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powiem że nie bo cena trochę odstrasza :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane,
    To fakt cena jest wysoka ale czasem warto zaszalec! :) :x

    OdpowiedzUsuń
  7. TBS odwiedziłam tylko raz , niestety ceny mają wysokie :/ Warto patrzeć na promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy, cena trochę wysoka ale raz na czas ,,szaleję" i kupuję coś z własnej półki

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania