ORGANIQUE Body Butter Coffee Beans

Witam serdecznie moje Drogie! :)

Dziś u mnie piękna, słoneczna pogoda ale niestety tylko 8 stopni. Powoli zbliżamy się do naprawdę zimnych dni...
Przychodzę do Was dziś z moim odkryciem a zarazem ulubieńcem. Jakiś czas temu postanowiłam powoli wdrażać w życie naturalne kosmetyki. Długo szukałam odpowiednich, zaznajamiałam się z tematem "naturalnych kosmetyków". Szukałam gdzie można kupić i ogólnie co z czym się je.
Natrafiłam na firmę ORGANIQUE. Na początku trochę sceptycznie podeszłam do kosmetyków bo wydawały mi się zbyt drogie. ALE jeśli nie spróbujemy to się nie dowiemy.
Kupiłam kilka produktów i dziś podzielę się z Wami opinią na temat jednego z zakupionych.

Jest to wyszczuplająco-ujędrniająco-wygładzające masło do ciała o zapachu kawy.
Miałam już kilka "ujędrniających" maseł lub balsamów jednak z żadnego nie byłam zadowolona. I szczerze mówiąc w dalszym ciągu jestem w trakcie szukania mojego ideału :)
Ale wracając ;) Producent pisze w opisie produktu że masło ma na celu ujędrnić, wyszczuplić, uelastycznić, odżywić i nawilżyć nasze ciało. A jak to wygląda w praktyce ?
- masło ma świetną konsystencję,
- jest bardzo wydajne,
- nieziemsko pachnie!
- ma brązowy kolor ale po rozsmarowaniu zamienia się na biały,
- nie brudzi bielizny,
- bardzo dobrze się rozprowadza,
- opakowanie nie zrobiło na mnie wrażenia i właściwie wcale tego nie wymagałam,
- szybko się wchłania,
- pozostaje długo ładny, kawowy zapach,
- ujędrnia, nawilża i napina uda,
- nie wyszczupla - właściwie nie mam potrzeby aby mnie balsam wyszczuplał bo już by nic ze mnie nie zostało ;) a jeśli będę chciała być szczupła to kierunek siłownia i dietka ;)
- pojemność : 200 ml,
- cena 59,90 zł.


SZCZERZE POLECAM, BĘDĘ WRACAĆ DO PRODUKTU

Kochane, jestem naprawdę bardzo zadowolona i zaraz po zakończeniu masełka będę zamawiała następne.
Nawet gdyby mnie nie nawilżało, ujędrniało i napinało to kupiłabym dla samego zapachu! :) :) 
Znacie produkt? Jaka jest Wasza opinia? I proszę napiszcie czy znacie firmę ORGANIQUE i czy jesteście zadowolone z ich produktów?

Słonecznej niedzieli i udanego tygodnia! :) :*

19 komentarzy:

  1. Powiem tak,wygląda smakowicie jak budyń o smaku toffi :) Sama nie miałam,ale kuszące jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale wczoraj wąchałam w sklepie, zapach ma niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach jest niesamowity i długo się utrzymuje :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zapach kawy, dlatego muszę sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią bym wypróbowała:) zapach musi być boski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wielką fanką kawy, więc musiałabym powąchać przed zakupem :) O tej wersji dużo osób pisało, że właśnie brudzi ubrania - może to zależy od użytej ilości?
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo białej bielizny i nie widzę aby masło brudziło. Smaruje tym masłem tylko uda i od ud zaczynam pielęgnację. I jak się wchłania smaruję inne części ciała innymi produktami. Następnie się ubieram. Nie brudzi mnie bo może ma czas "spojojnie" wchłonąć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. jeśli coś pachnie kawą to na pewno jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę zapachu kawy, więc produkt nie dla mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kawa to dla mnie ;)
    Uwielbiam takie zapachy, zwłaszcza jak są intensywne ...
    Zapraszam do siebie: http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ekstra! Jak pachnie kawą to jest idealne dla nas:D Wygląda bardzo interesująco! :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania