L'Oréal Paris Addictive Plum

Witam Was serdecznie po tym romantycznym dla niektórych weekendzie :)
Jedni obchodzą Walentynki a drudzy nie ...
Ja osobiście obchodzę ale nie z hukiem ;) Jest to po prostu romantyczna kolacja i jakiś prezent-drobiazg :)
Miłość należy sobie okazywać przez cały rok :)
A jak u Was po Walentynkach? Jakieś prezenty w postaci kosmetyków?
Dziś chcę Wam pokazać lakier do paznokci który kupiłam kilka dni temu. Mam już kilka z tej serii i jestem naprawdę bardzo zadowolona.
A o jaki lakier dokładnie mi chodzi? Lakier do paznokci L'Oréal Paris Color Riche 503.
Jest to lakier z żelową konsystencją, który naprawdę dobrze się nakłada. Bardzo szybko schnie i po nałożeniu pierwszej warstwy efekt jest naprawdę świetny. Ja zazwyczaj nakładam dwie warstwy lakieru. Właściwie niezależnie od marki zawsze nakładam dwie warstwy. Lakier w/w jest dość trwały. Nawet po myciu naczyń jest nienaruszony co oczywiście bardzo mnie cieszy. Posiada świetny pędzelek dzięki któremu aplikacja lakieru jest jeszcze łatwiejsza :)
Po pomalowaniu paznokci lakier świetnie się prezentuje. Kolor jest ładny i żywy.

Skład lakieru :
Pigmenty – delikatnie rozproszone w formule sprawiają, iż intensywność odcienia nabiera unikalnego charakteru.
Polimery – poprawiają przyleganie lakieru do płytki paznokcia, zwiększając jego trwałość.
Krystaliczne żywice akrylowe – nadają czysty,  intensywny kolor i blask.
Płynny żel (LIQUID GEL) – składniki połączone w bazę płynnego żelu, który ułatwia równomierne rozprowadzanie lakieru.

[źródło: http://www.lorealparis.pl/makijaz/paznokcie/color-riche-lakier/lakier503.aspx]








Lakier na zdjęciach wyszedł troszkę w kolorze czystej czerwieni jednak "na żywo" wygląda nieco inaczej. Troszkę wchodzi pod brudną, ciemną czerwień.

Na stronie producenta wygląda jeszcze inaczej --> zerknij

W każdym bądź razie jestem bardzo zadowolona i z koloru jak i z lakieru. Póki co każdy lakier który kupiłam z Loreal był trafiony w dziesiątkę! :)

A Wy macie już jakieś lakiery z Loreal? Jesteście zadowolone?
Ja z pewnością będę wracała do tego koloru jak i do innych!

Życzę Wam udanego tygodnia!!
Ania


Ps. Jest już 50 osób obserwujących! Jestem bardzo zadowolona i ciesze się że jesteście! :) Buziaki

10 komentarzy:

  1. Gratuluję rozwoju bloga! :-)

    Lakier ma fajny kolor, nawet jeśli w rzeczywistości nie jest to dokładnie ten odcień. takie czerwienie to "klasyka" i zawsze pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) cieszy mnie że blog się rozwija :)
      Jesli chodzi o czerwienie to fakt jest to kolor ktory zawsze pasuje!
      Bardzo lubię takie odcienie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek, lubię takie odcienie :) No i jestem 51 :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... a powiedz jeszcze czy ciężko jest ten lakier zmyć? Ja unikałam często czerwieni na paznokciach właśnie z tego powodu, że później pół dnia spędzałam z wacikiem w dłoni. A przyznam, że bardzo lubię takie klasyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ten odcień i pozostale ktore mam z Loreal to szczerze bardzo dobrze się zmywają i nie pozostawiają przebarwień na plytce paznokcia :)

      Usuń
  4. Soczysty kolorek:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, ślicznie prezentuje się na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania