Dziewczyny!! Pomocy!! :)

Witam Was serdecznie! :)

Dziś przychodzę do Was z postem gdzie proszę o pomoc! :)
Moje Drogie! Proszę pomóżcie mi, doradźcie jaki mam kupić podkład!
Potrzebuję na piątek jakiś naprawdę dobry wręcz rewelacyjny puder :)
Nie mam problematycznej cery. Bez żadnych zaczerwień, wyprysków. Cera teoretycznie normalna ...po kilku godzinach troszkę się świecę w strefie T ale tylko gdy mam puder. Gdy nie mam pudru a cera swobodnie oddych to nie robi mi się strefa T.
Zależy mi żeby nowy puder dobrze się rozprowadzał, był trwały, dopasowywał się do cery. Cena hm ... Tak żebym się zmieściła do 100-150 zł.
Proszę o pomoc!
Liczę na Was!! :)

Buziaki!!

Będę wdzięczna!!
A.

5 komentarzy:

  1. Ja używam tylko mineralnych - mogę Ci polecić np. Lily Lolo - na początek możesz zamówić próbkę - chyba 9 zł, a wystarcza na długo. Inne dobre podkłady mineralne ma Everyday Minerals - tam masz do wyboru kilka formuł o różnym stopniu krycia i matowania.

    Tylko nie wiem, czy dotrą do Ciebie przed piątkiem... Chyba, że masz je gdzieś stacjonarnie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię! :)
      Dziękuję za pomoc :) Oglądałam pudry które mi poleciłaś na internecie. Są ciekawe - nie powiem ;) Jednak nie mogłam ich kupić z powodu braku czasu. Musiałabym jechać do innego miasta a niestety nie wyrobiłam się z czasem! Jeśli będę miała okazję na pewno kupię! :)

      Usuń
  2. Ja bardzo mało używam, także niestety nic doradzić nie mogę:(
    U mnie puder Rimmel Stay Matt spisał się całkiem ok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą ciekawa jestem, czy już mnie widać w obserwacjach?
      Bo jak ja wchodzę to widzę, że mam Cię zaobserwowaną.. więc nie wiem, czemu tego nie widać;/

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc :) Miałam Rimmel ale inny niż polecasz i nie byłam zadowolona :( Ale dziękuję!
      Niestety nadal nie widzę Cię w obserwowanych :( Szkoda ale chyba nic z tym nie zrobimy? Nie mam pojęcia dlaczego tak!
      Ale ważne że mnie odwiedzasz za co Ci dziękuję! :)

      Usuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania