Żel z aloesem

Witam serdecznie!

Jaka u Was pogoda? Zimowo ?! W końcu przyszła do nas zima :) Z czego raz się ciesze a raz nie!
Jednym z powodów dla których za zimą nie przepadam to mój problem suchych dłoni ...
Od lat zmagam się z problemem - zawsze w zimę!
Skóra dla dłoniach mi się wysusza... Ogólnie dłonie są w kiepskim stanie fizycznym i wizualnym.
Oczywiście stosuję multum kremów nawilżających, masek, peelingów - Chwalę sobie wszystkie które posiadam (o tym w jednym z kolejnych postów)
Jednak ostatnio odkryłam perełkę która jest naprawdę świetna!! I mogę ją polecić z całego serca!
A o czym mowa?

Mowa o Żelu z aloesem do skóry suchej firmy FLOS LEK PHARMA

Żel dostałam od Mamy która przypadkiem dowiedziała się o nim od znajomej, która miała problemy z suchą skórą i żadne maści itp. jej nie pomagały tylko ten żel!
Pomyślałam że może i mi się przyda i zdziała cuda :)
I tak też jest! Jestem tym żelem zachwycona :)
- żel jest do stosowania na twarz, dekolt, szyję czy też jak w moim przypadku na dłonie,
- zawiera ekstrakt z aloesu,
- jest bogaty w glikoproteiny, polisacharydy,
- świetnie nawilża,
- ma za zadanie pobudzać komórki do produkcji kolagenu - który wpływa na elastyczność skóry,
- zawarty pantenol regeneruje i wygładza skórę, przyspiesza gojenie, łagodzi podrażnienia,
- jeśli chodzi o zapach to żadnych rewelacji zwykły zapach żelu,
- konsystencja żelu,
- szybko się wchłania co jest dla mnie dodatkowym atutem,
- kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach,
- nie zawiera barwników,
- cena produktu ok. 10 zł (kupowany w aptece)
- widzę znaczną poprawę :)

ZDECYDOWANIE POLECAM, NA PEWNO WRÓCĘ DO KOSMETYKU 

8 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu,lecz po przeczytaniu opinii chętnie wypróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam :) wydajny, skuteczny a cena nie jest wygórowana! :)

      Usuń
  2. Nie dla mojej skóry, ale najważniejsze, że się sprawdza na Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyku nie znam, ale ogolnie firme bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel, byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Ja jestem z niego również zadowolona ale niestety kończy się ... :)

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki tej firmy. Tego żelu jeszcze nie miałam ale zachęciłaś mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam czy dołączyła już Pani do www.kosmetoblogi.blogspot.com. jeśli nie to zapraszam do blogosfery kosmetyczniej, oraz na fb Kosmetoblogi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania