Moje zimowe nowości!! :)


Witam Was serdecznie :)

Jak Wam się zaczął Nowy Rok?
Mi całkiem fajnie :) Póki co jestem zadowolona. Kilka miłych spraw w pracy i nowe życiowe postanowienia.

Dziś pragnę Wam przedstawić moje nowości z których jestem bardzo zadowolona. Odkryłam je przypadkiem, buszując w internecie za dobrymi produktami do pielęgnacji włosów i trafiłam na :
- Szampon do włosów firmy Loreal Pro-Keratin Refill,
- Maskę do włosów firmy Loreal Pro-Keratin Refill,
- Olejek do włosów firmy Loreal Mythic Oil.

Może zacznę najpierw od szamponu i maski :

Jeśli chodzi o szampon to jestem z niego bardzo zadowolona!
- nie obciążą włosów,
- włosy po umyciu są delikatne, dobrze się rozczesują,
- szampon dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość,
- łatwy sposób dozowania dzięki pompce,
- włosy są zdrowe, lśniące,
- szampon ma za zadanie uzupełnić ubytki podstawowego budulca włosa,
- w skład szamponu wchodzi mieszanka aminokwasów i proteiny pszenicy,
- szampon jest dla włosów tarczą ochroną, która chroni je przed szkodliwymi czynnikami,

Natomiast jeśli chodzi o maskę z tej serii - ma ona to samo zadanie co szampon :
- maska jest ochronno- regeneracyjna,
- maska głęboko regeneruje i odbudowuje włos,
- nawilża włosy,
- uelastycznia je,
- świetny zapach,
- jestem z niej bardzo zadowolona tak jak i z szamponu,
- jedna uwaga co do maski - nie nakładać zbyt dużo bo później włosy są troszkę obciążone,
- jeśli chodzi o cenę to za szampon i maskę płaciłam 100 zł - zamawiałam na allegro.



ZDECYDOWANIE POLECAM 


Kolejny produkt który u mnie zagościł to olejek do włosów firmy Loreal Mythic Oil.
Co prawda nie przepadam za olejkami do włosów ale na ten się pokusiłam i wcale nie żałuję.
Wyszło kilka różnych z tej serii np. do włosów farbowanych. Jednak ja wybrałam dla siebie olejek uniwersalny.
- olejek jest wzbogacony o dwa olejki : olejek z avocado który zawiera takie witaminy jak  A, B1, B2, D i kwasy tłuszczowe Omega 3 i 6. Olejek z avocado posiada właściwości odżywcze i rozświetlające włosy,
- olejek z pestek winogron : posiada właściwości odżywcze, posiada wysoką zawartość kwasów tłuszczowych, w tym kwas linolowy.
- świetnie nawilża włosy,
- nie puszą się,
- włosy są miękkie, odżywione.
- kupowałam w salonie fryzjerskim i płaciłam 50 zł. 

ZDECYDOWANIE POLECAM

Dzisiejszy post który Wam przedstawiam zawiera opis kosmetyków z których jestem bardzo zadowolona i z pewnością będę do nich wracała :)

Czy macie któryś z produktów? 
Jakie jest Wasze zdanie? Chętnie poczytam Wasze opinie.

Pozdrawiam i życzę udanego dnia!
Ania  

2 komentarze:

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania