Świat Natury - Soraya

Witam serdecznie,

Dziś u mnie chłodno, smutno i zimno ... więc mogę siąść i w końcu do Was napisać :) Strasznie zaniedbałam mojego bloga i przy okazji Was :( Za co bardzo przepraszam. Mam teraz niezłe urwanie głowy więc czasu brak! Muszę wziąć się w garść i zacząć systematycznie pisać i Was odwiedzać.

O czym dziś?!

Dziś o produkcie który kupiłam z czystej ciekawości :) Choć przyznam że dużo produktów jest kupowanych przeze mnie z ciekawości.
Produkt o którym mowa to Regenerujący olejek do twarzy - 5 drogocennych olejów firmy Soraya.
Przyznam szczerze że byłam dość sceptycznie nastawiona bo ogólnie nie lubię olejów, olejków i innych tłustych specyfików! Jednak skusiłam się i wcale nie żałuję.



A więc co zawiera produkt i jakie jest moje zdanie?
- produkt zawiera dość bogatą mieszankę naturalnych olejów takich jak : arganowy, migdałowy, z róży, z amarantusa, ekstrakt z nagietka. Olejek jest wzbogacony w witaminę E i F.
- pojemność to 50 ml - olejek jest bardzo wydajny. Jest troszkę "wodnisty" jednak bardzo wydajny,
- nie jest bardzo tłusty tak jak myślałam,
- pachnie wyjątkowo, oryginalnie i ciekawie,
- stosuję go na noc bo tak jak wcześniej wspominałam nie lubię czuć na twarzy tłustej powłoki,
- stosuję go dwa razy w tygodniu jako kurację dla poprawy kondycji skóry,
- z niewiadomych przyczyn na brodzie zrobiły mi się malutkie chrostki, które zwalczałam peelingiem, kremami, maściami i nic! Po JEDNORAZOWYM zastosowaniu olejku chrostki zniknęły! Wierzcie czy nie ale byłam w szoku !!!
- po przebudzeniu rano dotykając twarzy czuję naprawdę świetny efekt! Cera jest bardzo gładka, delikatna w dotyku.
- mimo uprzedzeń do marki i produktów tłustych jestem pozytywnie zaskoczona i usatysfakcjonowana,
- minus za opakowanie bo za dużo się wydostaje z pojemniczka,
- dobrze się rozprowadza,
- dobrze się wchłania,
- cena produktu ok. 17 zł (zakupiony w Rossmanie)

O kremie z tej serii pisałam jakiś czas temu w poście ---> KLIK
Jeśli jesteście ciekawe to zachęcam również do przeczytania.

Moje Drogie a czy Wy znacie ten produkt? Jakie jest zdanie Wasze zdanie na jego temat? Jestem bardzo ciekawa!

Serdecznie zapraszam,
Ania

9 komentarzy:

  1. Zabrakło mi pełnego składu. Ja generalnie nie używam takich wynalazków, lubię za to mocno nawilżające kremy. Ale tak go chwalisz, że może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja go kupiłam jakiś czas temu, zużyłam dopiero mniej więcej tyle, ile Ty ;)
    U mnie olejek spłyca również drobne zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję od niedawna i faktycznie jest wydajny stąd taka mała ilość zużyta przeze mnie :) pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Ja mam ten olejek, od kiedy pojawił się w drogeriach!!! Chyba nigdy się z nim nie rozstanę, bo na moje wszelkie wypryski miał taki sam wpływ, jak u ciebie - przepięknie je łagodził i wszystkie świństwa szybko znikały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten olejek i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powiem szczerze, że jeszcze ani o nim nie czytałam, ani go nie widziałam, a wygląda całkiem ciekawie ;) Przydałby mi się :P
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, ze pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez olejkiem jestem zachwycona i racja nie jest taki tłusty jak inne olejki ! Olejek ma przepiękny zapach i jest niesamowicie wydajny - 2,3 kropelki wystarczają na pokrycie całej twarzy i dekoltu (polecam używać na dekolt super wygładza) :) Skora po użyciu jest dogłębnie nawilżona, bardzo gładka i ten efekt utrzymuje sie naprawdę długo ! polecam super produkt w przystepnej cenie Ja wypróbuje więcej z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Well, the article is really the sweetest on this laudable topic. I fit in with your conclusions and will thirstily look forward to your coming updates. Saying thanks will not just be adequate, for the great clarity in your writing. I will directly grab your rss feed to stay privy of any updates. Admirable work and much success in your business endeavors!
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania