Malinowy kolor lata?

Witam Was serdecznie :)

Troszkę mnie nie było ale ... mam nadzieję że mi wybaczycie :) Trochę się u mnie teraz dzieje i jakoś czasu brak. Ale zerkam stale :)
Dziś w końcu chwilka dla mnie kiedy mogę się z Wami podzielić moim nowym zakupem.
Jest ich jeszcze kilka więc mam nadzieję że i resztę Wam na dniach pokażę :)

Dziś chcę Wam pokazać lakier do paznokci który kupiłam kilka dni temu i sama nie wiem czy jestem na tak czy nie...





Lakier do paznokci Loreal Color Riche Le Vernis 208 So Chic Pink

Do końca nie byłam przekonana ale zależało mi na jakimś ciekawym odcieniu maliny, różu, na czymś co ładnie będzie wyglądało z opalenizną :)
Jakie moje wrażenia?
- odcień nie do końca taki jaki miałam nadzieję że będzie,
- dobrze się rozprowadza,
- szybko schnie,
- dwie warstwy nadają oczekiwany efekt,
- lakier jest z żelową konsystencją,
- kolor intensywny, ładny połysk,
- kupiłam u siebie i cenowo to jakoś 28 zł.

Jeśli chodzi o moje zadowolenie to średnie ... :)

POLECAM OGÓLNIE PRODUKT ALE SAMA JUŻ NIE WRÓCĘ DO TEGO KOLORU :)

A co Wy o nim myślicie ? Macie? Podoba się Wam?

Pozdrawiam i życzę udanego dnia!! :) :)

4 komentarze:

  1. Genialny kolor, cena trochę wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny, lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z Loreala. Kolorek bardzo interesujący, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania