Odrobina luksusu :)

Witam Was moje Drogie :) :)

Co u Was ciekawego? U mnie powoli do przodu :) Wszystko idzie zgodnie z moim planem. Jestem póki co zadowolona!! :)
Dziś chcę Wam pokazać dwa moje nowe nabytki z których jestem bardzo zadowolona!! :)

Pierwsza moja nowa miłość to pomadka do ust Rouge Caresse od Loreal numer 501.



 Z góry bardzo Was przepraszam za zdjęcia ponieważ nie oddają efektu jaki naprawdę niesie ze sobą szminka! :)


A co o niej myślę?
- świetny odcień - taki jaki właśnie szukałam,
- kolor nude - delikatny, podkreślający kolor ust,
- świetnie nawilża usta,
- wygodnie się ją aplikuje,
- ma podobną konsystencję do balsamu do ust,
-delikatny, przyjemny zapach,
- usta po jej zastosowaniu są ładne :)
- z moich obserwacji wynika że niezbyt długo się utrzymuje ... to jej defekt ale i tak ją uwielbiam,
- cena produktu to około 45 zł (kupowałam u siebie w Danii)

ZDECYDOWANIE POLECAM I NA PEWNO WRÓCĘ DO NIEJ :) !



Kolejny mój nowy nabytek to lakier do paznokci :  Loreal Color rich nail polish 822 Bronze Parure


Co myślę o produkcie? :)
Jakiś czas temu weszły na rynek tego typu produkty z drobinkami brokatu i innych zdobień. Widziałam parę zdjęć z manicure w tego typu wykonaniu i bardzo mi się spodobało!
Z racji tego że akurat miałam okazję żeby sobie tak paznokcie pomalować wybrałam się na zakupy :)
Miałam do wyboru OPI i właśnie Loreal :)
Jednak bardziej skusił mnie Loreal :)
- świetny efekt,
- trwały efekt,
- wygodnie się aplikuje,
- nakłada się dwie warstwy,
- jedna warstwa odstrasza nie powiem ;)
- z tego co oglądałam na internecie produkt nie jest jeszcze dostępny w PL
- jest to nowość Loreal :)
- cena produktu hm ... na polskie to płaciłam jakieś 28 zł.

NA PEWNO WRÓCĘ DO PRODUKTU I OCZYWIŚCIE POLECAM :) :)

A Wy miałyście już styczność z tymi kosmetykami?
Jakie są Wasze wrażenia?? :)
A może polecicie inny tego typu lakier?

Serdecznie pozdrawiam i życzę udanej niedzieli!! :)



4 komentarze:

  1. lubię :]
    lakier jest boski i go mocno chcę :]

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier jest na prawde super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy kolor szminki, jestem ciekawa jak się prezentuje na ustach!

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania