Świąteczne zakupy :)

Witam moje Drogie !!

Święta, Święta i po Świętach ;) Jak to się mówi! No niestety ... Wszystko co piękne szybko się kończy.
Mój pobyt w Polsce nie był długi bo byliśmy tylko 4 dni ... :( Nie nacieszyłam się zbytnio a już trzeba było wracać ... No cóż ...
Udało mi się parę rzeczy kupić :) Chodź nie wszystko ... Wiadomo mało czasu, wszystko na szybko...
Z rzeczy które kupiłam jestem zadowolona bo były to nawet przemyślane zakupy ;) kupiłam wszystko co było mi potrzebne :) (właściwie to zawsze mi jest wszystko potrzebne :D :D )
No ale do rzeczy!! Przesyłam Wam fotkę a recenzje pewnie już za kilka dni jak się nacieszę moimi nowymi nabytkami :)
Oczywiście jak już zrobiłam fotki to mi się przypomniało jeszcze o paru rzeczach ale to Wam pokaże w późniejszym czasie :) :)

A Wam jak minęły Święta? :)
Buziaki i udanego dnia! :)

Króciutki opis :)
Od lewej :
- Rexona Antyperspirant,
- Nivea odświeżający krem na dzień,
- Rimmel podkład,
- Garnier BBkrem (możecie o nim przeczytać tu : KLIK ),
- Pędzel do pudru,
- Farmona ziołowa sól do kąpieli stóp,
- Nivea pianka do włosów,
- Essence baza pod cienie,
- H&M balsam do ust,
- Nivea balsam do ust,
- Wibo mineralny róż do policzków,
- Nivea krem uniwersalny,
- Ziaja maseczki z glinką szarą, brązową, zieloną,
- Maybelline eyeliner,
- Pilnik do paznokci.

Miałyście już któreś z kosmetyków? Jeśli tak to proszę o informację, chętnie się czegoś dowiem :)




16 komentarzy:

  1. :) miałam Ziaja maseczki z glinką szarą na mojej cerze się sprawdziły ale stwierdzam że muszę przez jakiś czas dłuższy je używać dla dobrego rezultatu. Zastanawiam się nad podkładem Rimmel, ale ciężko mi dopasować odcień, a nie chcę z innymi mieszać podkładami. Dawno nie widziałam cię na facebooku to chyba przez nieobecnośc podczas świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przetestuję Rimmel dam Ci znać co i jak ;) Zresztą pewnie będzie tu recenzja :) Tak nie było mnie przez okres świąteczny :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ciakwi mnie baza pod cienie z Essence, głównie przez swoją trochę nietypową konsystencję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mamy chyba ten sam problem, u mnie tez nigdy niczego w nadmiarze :P Fajne zakupy, czekam na opinie tej bazy pod cienie, ja nigdy żadnej nie miałam. No i co to tam za fajny pędzel do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mamy ten sam problem :) :x no ale cóż ... co zrobić :D :D Na pewno dam znać co i jak z bazą :)

      Usuń
  4. BB kremu z Garniera używam od dłuższego czasu i bardzo go lubię. Krycie ma słabiutkie, ale ładnie wyrównuje koloryt cery i pięknie nawilża. Maseczki z Ziai również używam i bardzo lubię, choć nie są tak świetne jak maski algowe, spełniają swoje zadanie :) Mam też sól z Farmony, choć akurat moja jest mineralna, ziołową dopiero niedawno dokupiłam, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz uwielbiam ten BB krem :) Ziaję też sobie cenię i to już od lat ! A jeśli chodzi o sól to już miałam okazję raz wypróbować ale to w późniejszym czasie napiszę ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. widzę że lubisz kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę zakupy udane :-) też mam ta przypadłość, że potrzebuje wszystkiego hihihi nie miałam nic z tych kosmetyków ...krem na dzień Nivea mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  7. no już u mnie po świetach;p aaa co do kosmetyków to widzę zasap uzupełniłaś;) ja musze poszukać sobie jakiejś fajnej maseczki, żeby troszkę odświezyć cerę na wiosne;)) może możesz mi jakąś polecic?:))
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jedynie z pokazanych zakupów miałam maseczkę z szarą glinką, byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam na nominację, ale choróbska mnie dopadły i nie miałam na nic siły :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania