Długa nieobecność ...

Witam Was serdecznie!!

Na wstępie bardzo Was przepraszam ale dość długo mnie nie było. Miałam pewne problemy.
Poprzez moją nieobecność dwie obserwatorki zrezygnowały ze znajomości ze mną ... Bardzo mi przykro z tego powodu ... No ale nikogo przecież nie będę zmuszała do mnie i mojego bloga...

Mam też zaległości z Waszymi blogami ale chętnie je dziś nadrobię lub w najbliższych dniach! :)

Mam dziś do zaprezentowania bazę pod cienie z Essence oraz bazę pod makijaż firmy Eveline.

Może zacznę od bazy pod makijaż z Eveline :)



Silikonowa baza pod makijaż wygładzająco-matująca do cery normalnej i mieszanej.
Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia :
- jeśli chodzi o zapach to niezbyt ciekawy, pudrowy, dziwny,
- dobrze się rozprowadza,
- jest bardzo delikatna,
- bardzo wydajna, niewielka ilość wystarczy aby pokryć całą twarz,
- makijaż długo się utrzymuje, jest ładny,
- nie pozostawia smug, nie roluje się,
- po zastosowaniu bazy podkład bardzo dobrze się rozprowadza,
- nie widać żadnej zmiany w podkładzie, nie zmienia jego koloru czy konsystencji,
- cena produktu to ok. 25 zł (kupowałam w Naturze).

JESTEM ZADOWOLONA I PEWNIE WRÓCĘ DO PRODUKTU

Kolejną bazę jaką Wam opiszę to baza pod cienie firmy Essence.
Jeśli chodzi o moją opinię :
- kosmetyk wydajny,
- ma naturalny kolor,
- cienie się utrzymują przez długi czas - teraz byłam na weselu i jak się pomalowałam o 12ej tak makijaż utrzymał się do 2 w nocy :)
- łatwa aplikacja, chociaż ja rozprowadzam kosmetyk opuszkiem palca a nie aplikatorem jaki jest w kosmetyku,
- cienie się nie rolują - chociaż niektórzy tak twierdzą - ja nie miałam tego problemu,
- dzięki tej bazie cienie mają naprawdę ładny, intensywny kolor,
- cena produktu to ok. 15 zł (kupowałam w Hebe)


Legenda :
1 - cienie bez bazy,
2 - cienie z bazą,
3- baza delikatnie rozprowadzona,
4 - baza tylko nałożona aplikatorem, bez rozprowadzania.

JESTEM ZADOWOLONA I PEWNIE WRÓCĘ DO KOSMETYKU - POLECAM.

Dziś typowo bazowy post :) Mam nadzieję że będzie Wam pomocny w wyborze odpowiedniej bazy.
Życzę Wam udanego dnia! I dziękuję że jesteście :)

Buziaki!! :)

2 komentarze:

  1. ja już mam swoich ulubieńców w obu kategoriach :-)
    jeśli baza pod cienie to tylko ArtDeco i nie zamieniam na żadną inną ....co do bazy pod makijaż teraz podpasowała mi Mariza, ale ta z Eveline też mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania